Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12083)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan nimeen. Amen.
T. kapitalisti
Raha helpottaa merkittävästi elämää. Mulle se tarkoittaisi vapautta.
Mutta kukaan ei tarvii sitä niin paljon kuin sitä halutaan. Yhden länsimaisen ihmisen elämään kuuluu keskimäärin 1-2 miljoonaa. Koko elämään.
Ok. Jos joku haluaa lahjoittaa mulle millin niin kelpaa, eläisin sillä vuosikymmeniä hyvää elämää. :D
Eiköhän sulle ole riittävästi muutoinkin.
En ole vapaa ja sekös sielua raastaa. Huoh. Tai ehkä jos järjestelisin asiat eri tavalla.
Eikö se raha teekään vapaaksi? 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan nimeen. Amen.
T. kapitalisti
Se olisi vapautta jos saisi jostain rahaa tekemättä mitään sen eteen.
Menehän muualle minuna esiintymästä, kun olet sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MITEN RASKASTA LUETTAVAA TÄÄ ONKAAN, TEKIS MIELI HUUTAA.
1 viesti sadasta on jotain kivaa ja kaipaavaa... no, helmiä on vaikea löytää myös ihmisten joukosta. Kai se sitten pätee kaikkeen.
Sanoinko mä, etten haluais ikinä miitata täältä ketään?? Ja sit se oli kuulemma ilkeää ja ylimielistä, vaikka edeltä jokainen voi itse todeta, miksi en halua :D
Siis miksi sun edes pitäisi miitata täältä ketään? Etkö säkin ole täällä tapp amassa aikaasi, prokrastinoimassa, kaipaamassa jotain ihastustasi tai vanhaa tuttuasi tai mitä nyt ikinä?
Et kai etsi täältä kavereita livehengaukseen?
En tietenkään etsi, sitähän mä just sanoin että en haluaisi miitata. Sitä siis ehdotettiin edellä, että miitataanko, ja vastasin, etten haluaisi tavata täältä ketään. Vastauksesta ei tykätty. Mun mielestä kuitenkin päivänselvää, miksi kukaan järkevä ei halua tavata täällä kirjoittelevia. Lue itse edeltä näitä juttuja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan nimeen. Amen.
T. kapitalisti
Se olisi vapautta jos saisi jostain rahaa tekemättä mitään sen eteen.
Kutsutaan laiskuudeksi tai kermaperseilyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihastuminen on aina myös pinnallista. Aivan bssää väittää, että "pinnalliset jutut" unohtuisivat kun ihminen rakastuu.
No joo, ehkä siinä rakastumisvaiheessa ollaan jo päästy pinnasta eteenpäin eli sinänsä totta, mutta sitä on edeltänyt kiinnostuminen jossa pintakin merkitsee! Ei ns. pinnallisten asioiden arvostamisessa ole mitään pahaa, eikä ne sulje pois sitä kaikkea muuta.
Sitäpaitsi nuoreen ihmiseen rakastuvalla se pinnallisuus on usein erityisesti läsnä, ja harvoin sama tapahtuisi toiseen suuntaan.
Et tiedä mistä puhut. Älä yritä esiintyä asiantuntijana kun ainoat referenssisi ovat me myself and i ja lähdeviite oma napa.
Kiinnostumisia ja rakastumisia on maailman sivu tapahtunut esimerkiksi kirjeenvaihdon kautta täysin tuntemattoman kanssa. Sellainen ilman muuta ohittaa kaiken pinnallisen, kun kaksi mieltä keskustelee keskenään ja löytyy se mielten yhteys ensimmäisenä, josta kaikki alkaa rakentua.
Totta kai on olemassa ns. lihatiskejä joissa ulkonäön pohjalta edes valikoidaan edes juttuseura ja vasta sitten päästään vähitellen relevantteihin asioihin, mutta se on vain pintakuohua sekin, eikä koko pariutumisen mystisen maailman totuus, ei edes valtaosa.
Erittäin harvinaista tuollainen. Siis äärimmäisen. Eikä siinä ole edes mitään hienoa, että sivuutetaan fyysinen yhteensopivuus ja kehollisuus täysin. Ne kun ovat ihan yhtälailla ihmisyyttä kuin mielikin.
Ja toki pintaa on aivan kaikkialla, kaikki elämässämme on estetiikkaa.
Et tiedä mistä puhut. Älä yritä esiintyä asiantuntijana kun ainoat referenssisi ovat me myself and i ja lähdeviite oma napa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 viesti sadasta on jotain kivaa ja kaipaavaa... no, helmiä on vaikea löytää myös ihmisten joukosta. Kai se sitten pätee kaikkeen.
Sanoinko mä, etten haluais ikinä miitata täältä ketään?? Ja sit se oli kuulemma ilkeää ja ylimielistä, vaikka edeltä jokainen voi itse todeta, miksi en halua :D
EVVK ketä juuri SINÄ haluaisit miitata ja ketä et. Olet vain yksi leukojen louskuttaja anonyymien joukossa.
Useaa kuitenkin tuntui asia kiinnostavan, usko tai älä. Oli se minustakin outoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu muiden nettipalstojen miiteissä mutta en ikinä tulis tämän palstan miittiin. Olen varma, että se olisi järkytys, kun näkisi millaisia mt-häröjä, autisteja, sairaalloisen pulskia ym. toivottomia tapauksia täällä kirjoittelee. Kaikista nettipalstalaisista kaipausketjulaiset vaikuttavat sairaalloisimmilta tapauksilta.
Tämä!!! En ikinä haluaisi tavata ketään tästä ketjusta :D
Miksi olet sit ketjussa? Tuskin sinuakaan kukaan kaipaa.
Kirjoitan kaivatustani. En siis kenestäkään teistä.
Säälittävää. Miksi et ole irl yhteydessä? Arvatenkin ei kukaan haluu olla noin ilkeän ja ylimielisen kanssa.
Ilkeä ja ylimielinen kun ei kaipaa juuri sinua. Voi pojat että palsta taas yllättää. Menisit ulos sinäkin, siellä on kaunis ilma!
SivustaEhhehee 😍😜 yllättyisitte kyllä miitissä kun astuisin ovesta sisään 😍😜😁 Kuinka väärässä voi ihminen ollakaan kun se on oman mielikuvituksensa varassa!
Yksin olisit miitissäs. Yllättyneitä 0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sun edes pitäisi miitata täältä ketään? Etkö säkin ole täällä tapp amassa aikaasi, prokrastinoimassa, kaipaamassa jotain ihastustasi tai vanhaa tuttuasi tai mitä nyt ikinä?
En tietenkään etsi, sitähän mä just sanoin että en haluaisi miitata. Sitä siis ehdotettiin edellä, että miitataanko, ja vastasin, etten haluaisi tavata täältä ketään. Vastauksesta ei tykätty. Mun mielestä kuitenkin päivänselvää, miksi kukaan järkevä ei halua tavata täällä kirjoittelevia. Lue itse edeltä näitä juttuja. :D
En minäkään haluaisi miitata sinua kirjoituksiesi perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihastuminen on aina myös pinnallista. Aivan bssää väittää, että "pinnalliset jutut" unohtuisivat kun ihminen rakastuu.
No joo, ehkä siinä rakastumisvaiheessa ollaan jo päästy pinnasta eteenpäin eli sinänsä totta, mutta sitä on edeltänyt kiinnostuminen jossa pintakin merkitsee! Ei ns. pinnallisten asioiden arvostamisessa ole mitään pahaa, eikä ne sulje pois sitä kaikkea muuta.
Sitäpaitsi nuoreen ihmiseen rakastuvalla se pinnallisuus on usein erityisesti läsnä, ja harvoin sama tapahtuisi toiseen suuntaan.
Kiinnostumisia ja rakastumisia on maailman sivu tapahtunut esimerkiksi kirjeenvaihdon kautta täysin tuntemattoman kanssa. Sellainen ilman muuta ohittaa kaiken pinnallisen, kun kaksi mieltä keskustelee keskenään ja löytyy se mielten yhteys ensimmäisenä, josta kaikki alkaa rakentua.
Totta kai on olemassa ns. lihatiskejä joissa ulkonäön pohjalta edes valikoidaan edes juttuseura ja vasta sitten päästään vähitellen relevantteihin asioihin, mutta se on vain pintakuohua sekin, eikä koko pariutumisen mystisen maailman totuus, ei edes valtaosa.
Erittäin harvinaista tuollainen. Siis äärimmäisen. Eikä siinä ole edes mitään hienoa, että sivuutetaan fyysinen yhteensopivuus ja kehollisuus täysin. Ne kun ovat ihan yhtälailla ihmisyyttä kuin mielikin.
Ja toki pintaa on aivan kaikkialla, kaikki elämässämme on estetiikkaa.
Pidä hattarasi ja usko mihin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi miitata sinua kirjoituksiesi perusteella.
No sittenhän me ollaan molemmat onnellisia :D
Tätä eripuraa on näköjään liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nähdään kysyn toki suoraan, että saako sitä pillua, kun monta vuotta sitä jo nuollut mielessäni
Ei taida olla kovin toimiva metodi. Etenkään jos kutsut naisen vaginaa tuolla nimellä.
No mieluummin sanoo intiimikeskustelussa p*lluksi kuin joksikin "vaginaksi" tai muuksi. Pillussa ei ole mitään pahaa!
- nainen sivusta
Sinulle se sopii, mutta minusta se on halventava ilmaus ja sitä käytetään myös paljon yhteydessä, kun naista välineellistetään.
Älä huoli, se oli ihan lesbofeministin tyhmä vitsi. Rauhoitu ja kivaa päivää!ap
En ole ollenkaan kiihtynyt, joten suotta suhtaudut noin. Ymmärrän vitsit, mutta en ihmettelisi, vaikka lesbotkin osaisivat objektisoida naista.
Ei tuossa pillu-sanassa vaan ole useimmille mitään ongelmaa. Itselläni ei ole kerrassaan mitään negatiivisia assosiaatioita ko. sanaan, enkä ole koskaan liikkunut piireissä joissa pillu-sanaa käytettäisiin jotenkin naisen "välineellistämiseen" sen enempää kuin sanoja kulli/pippeli/kikkeli/ky rpä/penis miehen "välineellistämiseen".
Tietysti lesbot(kin) osaavat objektisoida naista, ei naiset ole sen kummempia tuossa.
Eri
Nää on näitä. Mulle on joku jenkki tai muu joskus raivostunut siitä, että käytin ilmausta "female" eräässä sovelluksessa kun pohdiskelin jotain.
Sivusta nainen
Onhan tossa fe-MALE. Nainen määritellään miehen kautta. Sama kuin HIS-tory, miesten kokemuksia maailman kulusta. Käyttämällämme kielellä on merkitystä. ww
Sä käytät siis englantia?
Hell yea.ww
Auki, kiinni, auki 😁
Oot kyllä suloinen ilmestys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan nimeen. Amen.
T. kapitalisti
Mutta kukaan ei tarvii sitä niin paljon kuin sitä halutaan. Yhden länsimaisen ihmisen elämään kuuluu keskimäärin 1-2 miljoonaa. Koko elämään.
Ok. Jos joku haluaa lahjoittaa mulle millin niin kelpaa, eläisin sillä vuosikymmeniä hyvää elämää. :D
Eiköhän sulle ole riittävästi muutoinkin.
En ole vapaa ja sekös sielua raastaa. Huoh. Tai ehkä jos järjestelisin asiat eri tavalla.
Eikö se raha teekään vapaaksi? 🙃
Rahaa ei ole riittävästi, jotta olisin täysin vapaa. On kiva syödäkin ja sen sellasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonninjoutavaa lätinää kuten yleensäkin. Ei mitään uutta auringon alla.
Näin se on. Oikeastaan käytös paljastaa sen miksi ovat ketjussa kaiken päivää! -lätinää, minä, minä, olen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi lapsen jonkun vanhan kääkän huonosta spermasta?
Jenni Haukio.
Ei kai meillä ole mitään tietoa, kenen spermasta se lapsi on saanut alkunsa?
Enkä kyllä tee sillä tiedolla mitään. Aivan tylsää jankutusta muutenkin nää mies-nais-kuka vanhenee-kuka rupsahtaa -jutut. Pidän vähän pelleinä kaikkia jotka jotenkin ylenkatsoo oman ikäisiä miehiä/naisia ja selittää nuita "me naiset/miehet säilymme pidempään ja noi toiset vanhenee nopeammin". Silleen hankkikaa itsetunto!
Se on ihan fakta kyllä, että miehet vanhenevat ja kuolevat naisia nopeammin. Ei mitään ylimääräistä ylpeilyä.
Päiväperhoset vanhenevat ja kuolevat nopeammin kuin ihmisnaaraat. Päiväperhoset ovat silti kauniita ja viriileitä koko elämänsä.
Ihmisnaaraat käyvät läpi hormonaalisen metamorfoosin noin puolivälissä elämäänsä. Heidän varsinainen biologinen naiseutensa päättyy siihen ja alkaa vanhuuselämä. Miehillä ei ole tällaista kaksijakoisuutta. Miehet ikääntyvät vähitellen ilman olennaisia käänteitä koko ikänsä ja säilyttävät kaikki samat kyvyt, jotka viimeistään murrosiässä kehittyivät. Tämä on sitä biologista vaktaa, jota ei voi millään vääntelyllä tai eliniän pituusvertailulla muuksi muuttaa. Naisilla on biologinen kello ja voimakkaat nopeat ikääntymismuutokset aivan vääjäämättä. Miehillä ei sellaisia ole, vaan miehet ikääntyvät vähitellen ja yksilöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden ystäväni kanssa olemme molemmat tykänneet leipomisesta. Olin iloinen siitä että hän piti korvapuusteistani sillä hän oli itse taitava keittiössä. Kaikkea sitä mieleen sitten tuleekin.
Leipominen tottakai kuuluu kaipausketjun aiheisiin, miten muutenkaan :)
Kuuluu. Teen parhaat mokkikset. Vein niitä töihinkin, ihan vain häntä varten oikeastaan.
S tekee parhaat mokkapalat 😋.
Tämän allekirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaisi lapsen jonkun vanhan kääkän huonosta spermasta?
Jenni Haukio.
Ei kai meillä ole mitään tietoa, kenen spermasta se lapsi on saanut alkunsa?
Enkä kyllä tee sillä tiedolla mitään. Aivan tylsää jankutusta muutenkin nää mies-nais-kuka vanhenee-kuka rupsahtaa -jutut. Pidän vähän pelleinä kaikkia jotka jotenkin ylenkatsoo oman ikäisiä miehiä/naisia ja selittää nuita "me naiset/miehet säilymme pidempään ja noi toiset vanhenee nopeammin". Silleen hankkikaa itsetunto!
Se on ihan fakta kyllä, että miehet vanhenevat ja kuolevat naisia nopeammin. Ei mitään ylimääräistä ylpeilyä.
Päiväperhoset vanhenevat ja kuolevat nopeammin kuin ihmisnaaraat. Päiväperhoset ovat silti kauniita ja viriileitä koko elämänsä.
Ihmisnaaraat käyvät läpi hormonaalisen metamorfoosin noin puolivälissä elämäänsä. Heidän varsinainen biologinen naiseutensa päättyy siihen ja alkaa vanhuuselämä. Miehillä ei ole tällaista kaksijakoisuutta. Miehet ikääntyvät vähitellen ilman olennaisia käänteitä koko ikänsä ja säilyttävät kaikki samat kyvyt, jotka viimeistään murrosiässä kehittyivät. Tämä on sitä biologista vaktaa, jota ei voi millään vääntelyllä tai eliniän pituusvertailulla muuksi muuttaa. Naisilla on biologinen kello ja voimakkaat nopeat ikääntymismuutokset aivan vääjäämättä. Miehillä ei sellaisia ole, vaan miehet ikääntyvät vähitellen ja yksilöllisesti.
Miksi jatkat jankutusta?
Eihän siihen tarvi kuin katsella ihmisiä, niin on nähtävissä, että niin miehillä kuin naisilla alkaa rapistuminen siinä neli-viiskymppisenä. 50+ alkaa kiihtymään niin, että se on selkeämmin havaittavissa. Harmaantumista taas voi tulla jo paljon ennenkin sitä, taaskin koskee molempia sukupuolia.