Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on liian vaikeaa ollakseen rakkautta.
Kuka lupasi, ettei rakkaus voi olla vaikeaa..
Minusta tässä asiassa monikaan asia ei kuulosta rakkaudelta. Esimerkkinä olkoon kuusi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On luonnollista haluta ensin ns. testiajo kaivattunsa kanssa ennen kuin tekee päätöksen jatkosta.
Mitäs jos ns. testiajo johtaakin raskauteen ja sitten ollaan nalkussa.
Abortti. Ei mitään ongelmaa.
Abortti olis kyllä jo merkki aika isoista ongelmiin joutumisista... Tai aivan kertakaikkisen viimeinen keino selvitä siitä.
Mut olis maailma ehkä vähän järkevämmällä radalla jos ihmiset joutuisi miettimään noita testiajojaan ihan tosissaan, että mitä seurauksia voi olla. Ehkä suhtautuisi vähän aidommin ja vakavammin asioihin. Tai ylipäänsä miettisi enemmän koko tilannetta. Tai sitten ei, aina ei kaikissa tilanteissa pysy järki päässä vaikka mitä tekisi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö päälle päin, kuka on aidosti liikkeellä ja kuka vain testailemassa?
Ei tietenkään näe päälle päin. Teot kertovat. Testiajaja loukkaantuu, jos ei pääse testiajolle. Aidosti liikkeellä oleva taas ei siitä loukkaannu. Siis jos kiinnostaa koko ihminen, eikä vain ajo.
Ei ehkä loukkaannu, mutta voi myös luovuttaa ja jatkaa etsintää. Torjutuksi tuleminen voi olal aika kova pala just heille, jotka on tositarkoituksella liikkeellä. Jos taas nainen on vain yksi vaihtoehtoisista pilluista, ei yksi tai kymmenen torjuntaa mitään hjtekauta, koska uusiahan tulee parijonossa vastaan ja peli on pelkkää statistiikkaa. Te testailijat ette ymmärrä strategista möhlintäänne. Pelurien pelossa toimitte tavalla, joka karsii muut ja suosii pelureita.
Mä oon melkein sitä mieltä että nykyinen deittimaailma on niin kaamea, että suosiolla vaan luovuttaa kaiken strategioimisen ja jättää herran haltuun että onnistuu jos on onnistuakseen. Ainoa mitä voi lähinnä tehdä on huolehtia, että yrittää edes jotenkin itse elää omien arvojen mukaan. Ja kommunikoi omat tunteensa niin suoraan kuin osaa jos joku kysyy. Muuta en ainakaan itse osaa siinä suossa tehdä tai haluakaan strategioida. En halua osallistua pelien pelaamiseen. Eri
Minä onnekseni en ole ikinä mihinkään nykyiseen deittimailmaan sotkeutunut millään tavoin. Siksi nämä asiaa koskevat kertomukset ja kannanotot tuntuvat suorastaan absurdeilta toisiaan. Siinä valossa myös kommentoin, jos joskus jaksan, kun jokin näkemys tarpeeksi ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu muiden nettipalstojen miiteissä mutta en ikinä tulis tämän palstan miittiin. Olen varma, että se olisi järkytys, kun näkisi millaisia mt-häröjä, autisteja, sairaalloisen pulskia ym. toivottomia tapauksia täällä kirjoittelee. Kaikista nettipalstalaisista kaipausketjulaiset vaikuttavat sairaalloisimmilta tapauksilta.
Saattaisit yllättyä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan se olla ettei meidän tulevat kumppanit ole vielä edes syntyneet.
Mä kyl haluan ensisijaisesti omanikäisen. On kivointa, jos ja kun elämä menee silleen samaan rytmiin.
Jos tää nykyinen juttu ei toimi, niin siirryn sit varmaan suosiolla vaan nuorempiin vaakapoikiin. Mutta en nyt ihan helpolla luovuta!
Kunhan vitsailin. Toisaalta, eihän sitä koskaan tiedä.
Keski-ikäisenä naisena kannattaa aina ottaa nuorempi mies. Silloin ne elämät just on samassa rytmissä, miehet rapistuu niin nopeasti vanhetessaan. Eri
No siis nainenhan on se, jolla on biologinen kello. Katsokaa nyt sitä oksuemojein palkittua Dannyakin. Kasikymppisenä yhä kuranttia tavaraa priimassa pariutumisiässä oleville nuorille naisille. Mies ei varsinaisesti vanhene, toki iän vaikutukset näkyvät, mutta se on enemmän geeneistä ja elintavoista kiinni eli täysin yksilöllistä. Reipas mies on seitenkymppisenä yhtä vetreä ja aikaansaava kuin veltto kaksikymppinen mies. Naisilla ne prosessit ovat vääjäämättömiä ja lopullisia. Sivusta.
Molemmilla on biologinen kello. Mies vanhenee naista nopeammin, tämä ei ole mielipideasia vaan fakta.
Höpsistä, miehet voivat olla viriilejä vielä yli seitsenkymppisinäkin, kun taas naisilla hedelmällisyys laskee nopeasti neljänkympin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä asiassa monikaan asia ei kuulosta rakkaudelta. Esimerkkinä olkoon kuusi vuotta.
Kyllä mä yritin edistää asioita aikanaan. Mutta jos et koe tarvetta samaan niin en voi asialle mitään. Ehkä se sitten on vaan ystävyysrakkautta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisterin paperit voi saada vaikka viisikymppisenä.
Älä? Me kaikki muut luultiin että ikäraja on 23.
Eikö ole turha ilmoittaa että kaivattuni oli 15 kun sain maisterin paperit. Kun ei me sitä tiedetä minkä ikäisenä kukin ne paperinsa sai.
No eihän teidän sitä tarvitsekaan tietää. Miksi tarvitsisi?
Meillä ei ole huolta raskaudesta, voidaan tehdä niin monta testiajoa kuin muru haluaa 😋
nn
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Riittääkö sulle kahden ihminen välinen parisuhderakkaus vai haetko huomiota ja hyväksyntää monesta suunnasta tällä samalla saralla?
En halua kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisterin paperit voi saada vaikka viisikymppisenä.
Älä? Me kaikki muut luultiin että ikäraja on 23.
Eikö ole turha ilmoittaa että kaivattuni oli 15 kun sain maisterin paperit. Kun ei me sitä tiedetä minkä ikäisenä kukin ne paperinsa sai.
No eihän teidän sitä tarvitsekaan tietää. Miksi tarvitsisi?
Eipä kai mutta miksei sitten vaan sano että olin aikuinen kun kaivattuni oli 15. Mitä ne maisterin paperit mihinkään liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä yritin edistää asioita aikanaan. Mutta jos et koe tarvetta samaan niin en voi asialle mitään. Ehkä se sitten on vaan ystävyysrakkautta tms.
Miten yritit? Minun suuntaani ei sellaista ole ilmaantunut. Minäkin yritin, hän torjui.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu muiden nettipalstojen miiteissä mutta en ikinä tulis tämän palstan miittiin. Olen varma, että se olisi järkytys, kun näkisi millaisia mt-häröjä, autisteja, sairaalloisen pulskia ym. toivottomia tapauksia täällä kirjoittelee. Kaikista nettipalstalaisista kaipausketjulaiset vaikuttavat sairaalloisimmilta tapauksilta.
Sinäkin kirjoitat täällä. Mikä aiemmin kuvaamistasi kirjoittajista siis olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voihan se olla ettei meidän tulevat kumppanit ole vielä edes syntyneet.
Mä kyl haluan ensisijaisesti omanikäisen. On kivointa, jos ja kun elämä menee silleen samaan rytmiin.
Jos tää nykyinen juttu ei toimi, niin siirryn sit varmaan suosiolla vaan nuorempiin vaakapoikiin. Mutta en nyt ihan helpolla luovuta!
Kunhan vitsailin. Toisaalta, eihän sitä koskaan tiedä.
Keski-ikäisenä naisena kannattaa aina ottaa nuorempi mies. Silloin ne elämät just on samassa rytmissä, miehet rapistuu niin nopeasti vanhetessaan. Eri
No siis nainenhan on se, jolla on biologinen kello. Katsokaa nyt sitä oksuemojein palkittua Dannyakin. Kasikymppisenä yhä kuranttia tavaraa priimassa pariutumisiässä oleville nuorille naisille. Mies ei varsinaisesti vanhene, toki iän vaikutukset näkyvät, mutta se on enemmän geeneistä ja elintavoista kiinni eli täysin yksilöllistä. Reipas mies on seitenkymppisenä yhtä vetreä ja aikaansaava kuin veltto kaksikymppinen mies. Naisilla ne prosessit ovat vääjäämättömiä ja lopullisia. Sivusta.
Molemmilla on biologinen kello. Mies vanhenee naista nopeammin, tämä ei ole mielipideasia vaan fakta.
Höpsistä, miehet voivat olla viriilejä vielä yli seitsenkymppisinäkin, kun taas naisilla hedelmällisyys laskee nopeasti neljänkympin jälkeen.
Voi sitä silti olla viriili vaikka ei enää raskaaksi tulisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!! En ikinä haluaisi tavata ketään tästä ketjusta :D
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole huolta raskaudesta, voidaan tehdä niin monta testiajoa kuin muru haluaa 😋
nn
Pillut imukuppeina 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On luonnollista haluta ensin ns. testiajo kaivattunsa kanssa ennen kuin tekee päätöksen jatkosta.
Mitäs jos ns. testiajo johtaakin raskauteen ja sitten ollaan nalkussa.
Abortti. Ei mitään ongelmaa.
Abortti olis kyllä jo merkki aika isoista ongelmiin joutumisista... Tai aivan kertakaikkisen viimeinen keino selvitä siitä.
Mut olis maailma ehkä vähän järkevämmällä radalla jos ihmiset joutuisi miettimään noita testiajojaan ihan tosissaan, että mitä seurauksia voi olla. Ehkä suhtautuisi vähän aidommin ja vakavammin asioihin. Tai ylipäänsä miettisi enemmän koko tilannetta. Tai sitten ei, aina ei kaikissa tilanteissa pysy järki päässä vaikka mitä tekisi. Sivusta
Ei seksin tarvitse olla mitään vakavaa. Se voi olla ihan hauskanpitoakin varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa osa ollakin sellaisia että eivät kotoaan poistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sit ketjussa? Tuskin sinuakaan kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yritit? Minun suuntaani ei sellaista ole ilmaantunut. Minäkin yritin, hän torjui.
Ei väliä. Tietää että oon halukas tapaamaan jne
No joo, ajattelin kans aiemmin et rakkausasiat sujuu helposti jos kyse on rakkaudesta mut enpä tiedä.