Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (60873)

Vierailija
60861/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten reagoisin, jos kaivattu ois yllättäen oven takana. Varmaan tulisi paniikki siitä miltä näytän. 😊

Olisi kyllä iloinen ja toivottukin yllätys. Unohtaisin sillä hetkellä, miltä näyttäisin.

Vierailija
60862/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalonsormi.. sattuneesta syystä hotellissa, ja kerroksessa jolla hmm, tavallaan mun nimi. Sun kans oltiin joskus saman ketjun hotlassa toisaalla, silloin kaikki oli vielä hyvin. No joo, omat huoneet ja eri kerroksissa, mut silti. Oot mielessä, enkä tiedä mitä odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60863/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkäsaaressa tuulee.

Vierailija
60864/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ikävä iskee todella kipeästi. Mietin kuinka kävelimme käsikädessä lämpimässä metsässä. Söimme jäätelöä ja nauroimme. Tänä kesänä kaikki on toisin. Oloni on yksinäisempi kuin pitkään aikaan. Mietin missä olet, mitä teet, kenen kanssa. En unohda sinua koskaan.

Vierailija
60865/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antiikissa uskottiin, että ihminen elää niin kauan kuin hänet muistetaan tai joku pitää hänen muistostaan huolta. Jälkimaine oli erittäin tärkeä, jopa tärkeämpi kuin vainajan maalliset teot. Hyviä tekoja piti liioitella ja huonoja häivyttää. 

Pahinta oli totaalinen unohdus tai muiston kirous, damnatio memoriae, jolla osoitettiin halveksuntaa pettureita ja häpeän tuojina pidettyjä kohtaan. Jokainen jälki ihmisestä poistettiin, ikään kuin ihmistä ei ikinä olisi ollutkaan. Keisaritkin kirottiin tarvittaessa, koska silloin elämä perustui kunnialle ja kasvot piti säilyttää kaikissa tilanteissa.

Rehellisyys ja aito oikeanlainen arvostus olisi paikallaan. Elämä voisi olla myös helppoa ja miellyttävää kaikille niin eläessä kuin sen jälkeenkin. 

Onko sulla ideoita, miten sellainen saataisiin paljon pahanteon jälkeen kehiin, eikä mentäis ojasta allikkoon? Kaikkea ei voi lakaista maton alle etenkään, jos on kyse turvallisuusasioista.

Ideoita löytyy ja ideoita olenkin palstalla jakanut jo useamman vuoden ajan. Hyvä kuulla että turvallisuusasiat ovat alkaneet kiinnostaa porukkaa.

Rehellisyyttä ja aitoa ja oikeanlaista arvostusta kaivattaisiin täälläkin. Ehkä vielä joskus sellaisen aika koittaa.  Siihen asti toivotaan, toivotaan, toivotaan... Ehkä kaukana se on, mut' toivo jää.

Minä jo kokeilin kaikki kortit. Parempi luottaa siihen että tämä maailma ei opi koskaan milloinkaan arvostamaan. Tsemppiä sinullekin.

Vierailija
60866/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten reagoisin, jos kaivattu ois yllättäen oven takana. Varmaan tulisi paniikki siitä miltä näytän. 😊

Olisi kyllä iloinen ja toivottukin yllätys. Unohtaisin sillä hetkellä, miltä näyttäisin.

Niin me ollaan erilaisia. 😊

Vierailija
60867/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta maailman kauneimpaan paikkaan! Toivottavasti nukuit hyvin ja aamu on kaunis.

Kiitos, aamu oli kaunis ja nukuin hyvin, mutta melkein sietämätön kuumuus vaivaa. Kohta jo taas kotia kohti. Viileä loppuloma tuntuu tervetulleelta. Muru mielessä, täälläkin, ja kaikkialla.

Vierailija
60868/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko pyytää sinua kahville ilman että pelästyt ja piiloudut koloon? 

Mäkin pelkään, et kaivattu pakenee, jos kysyn kahville. 🙂

Ei se pakene. Pyydä vaan.

Pitää vielä kerätä rohkeutta. Laitan kyllä viestiä ja sanon, että haluaisin tavata. Odottelen sitten, mitä kaivattu siihen vastaa. Kerran se vaan kirpasee, jos tuleekin pakit. 😊

Vierailija
60869/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko pyytää sinua kahville ilman että pelästyt ja piiloudut koloon? 

Mäkin pelkään, et kaivattu pakenee, jos kysyn kahville. 🙂

Pakenee se kysymättäkin... mitä siis häviät kysymällä?

Vierailija
60870/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika näyttää, olitko vain hyvin kustomoitu kiusaus.

Häpeän puolestasi lausettasi 

Vierailija
60871/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuvittele rakas m(n) jos törmättäisi jossain bileissä ja sun tekisi ihan hirveesti mieli. haluaisin niin yrittää vietellä sut. koskisin aina ohi mentäessä ja tulisin ihan kiinni seisomaan ja istumaan, huh.

Mua ahdistaisi tuommoinen. Ennemminkin sellainen suojeleva ja omistava pitkä kosketus selkään olisi ihana ja ehkä se, et vetäisi kainaloon. 🙂

Minä taas tykkään aika suorasta toiminnasta, siis ei mitään et tulee kiinni seisomaan ja istumaan, vaan tekee sen niin ettei jää epäselväksi. Mutta sitten ahdistun aika nopeasti siitä suorasta toiminnasta xD 

Ensin olen hätäinen ja olen jopa menettänyt joskus kiinnostukseni, kun mies ei lähestynyt heti kun halusin, vaan vasta muutaman tunnin päästä (kyseinen mies roikkuu perässä edelleen, joten olisi kannattanut olla nopeampi, kun oikein räiskytin sitä vihreää valoa!!), mutta sitten seuraavaksi ahdistun nopeasta tahdista ja vetäydyn. Tässä miehen pitäisi sitten osata toimia - ja jotkut osaakin :D Toinen hyvä on sit sellanen luonteva tutustuminen jossain arkisissa ympyröissä tms. missä asiat tapahtuu paineetta. 

Mutta bile- ja rantaympäristöt ymv. on tuollaisia, että ensin nopeaa toimintaa (en tarkoita seksiä) ja sitten rauhallisemmin. 

En ihmettele hänen vetäytymistä noilla kylmää kuuma leikeilläsi.

Vierailija
60872/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antiikissa uskottiin, että ihminen elää niin kauan kuin hänet muistetaan tai joku pitää hänen muistostaan huolta. Jälkimaine oli erittäin tärkeä, jopa tärkeämpi kuin vainajan maalliset teot. Hyviä tekoja piti liioitella ja huonoja häivyttää. 

Pahinta oli totaalinen unohdus tai muiston kirous, damnatio memoriae, jolla osoitettiin halveksuntaa pettureita ja häpeän tuojina pidettyjä kohtaan. Jokainen jälki ihmisestä poistettiin, ikään kuin ihmistä ei ikinä olisi ollutkaan. Keisaritkin kirottiin tarvittaessa, koska silloin elämä perustui kunnialle ja kasvot piti säilyttää kaikissa tilanteissa.

Rehellisyys ja aito oikeanlainen arvostus olisi paikallaan. Elämä voisi olla myös helppoa ja miellyttävää kaikille niin eläessä kuin sen jälkeenkin. 

Onko sulla ideoita, miten sellainen saataisiin paljon pahanteon jälkeen kehiin, eikä mentäis ojasta allikkoon? Kaikkea ei voi lakaista maton alle etenkään, jos on kyse turvallisuusasioista.

Ideoita löytyy ja ideoita olenkin palstalla jakanut jo useamman vuoden ajan. Hyvä kuulla että turvallisuusasiat ovat alkaneet kiinnostaa porukkaa.

Rehellisyyttä ja aitoa ja oikeanlaista arvostusta kaivattaisiin täälläkin. Ehkä vielä joskus sellaisen aika koittaa.  Siihen asti toivotaan, toivotaan, toivotaan... Ehkä kaukana se on, mut' toivo jää.

Minä jo kokeilin kaikki kortit. Parempi luottaa siihen että tämä maailma ei opi koskaan milloinkaan arvostamaan. Tsemppiä sinullekin.

Toinen maailma ymmärtäisi kyllä, jos saisi päitä vadille. Ja aika moni osaa ajatella myös itse, jos tietoa tai rehellistä puhetta asioista on saatavilla. Ja jotkut asiat on vain hoidettava pois alta, koska laittomuuksien kohteena oleminen estää elämästä täysipainoista elämää aika tehokkaasti.

Vierailija
60873/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuvittele rakas m(n) jos törmättäisi jossain bileissä ja sun tekisi ihan hirveesti mieli. haluaisin niin yrittää vietellä sut. koskisin aina ohi mentäessä ja tulisin ihan kiinni seisomaan ja istumaan, huh.

Mua ahdistaisi tuommoinen. Ennemminkin sellainen suojeleva ja omistava pitkä kosketus selkään olisi ihana ja ehkä se, et vetäisi kainaloon. 🙂

Minä taas tykkään aika suorasta toiminnasta, siis ei mitään et tulee kiinni seisomaan ja istumaan, vaan tekee sen niin ettei jää epäselväksi. Mutta sitten ahdistun aika nopeasti siitä suorasta toiminnasta xD 

Ensin olen hätäinen ja olen jopa menettänyt joskus kiinnostukseni, kun mies ei lähestynyt heti kun halusin, vaan vasta muutaman tunnin päästä (kyseinen mies roikkuu perässä edelleen, joten olisi kannattanut olla nopeampi, kun oikein räiskytin sitä vihreää valoa!!), mutta sitten seuraavaksi ahdistun nopeasta tahdista ja vetäydyn. Tässä miehen pitäisi sitten osata toimia - ja jotkut osaakin :D Toinen hyvä on sit sellanen luonteva tutustuminen jossain arkisissa ympyröissä tms. missä asiat tapahtuu paineetta. 

Mutta bile- ja rantaympäristöt ymv. on tuollaisia, että ensin nopeaa toimintaa (en tarkoita seksiä) ja sitten rauhallisemmin. 

En ihmettele hänen vetäytymistä noilla kylmää kuuma leikeilläsi.

Siis kenen "hänen" vetäytymistä? Ei mun elämässä ole ketään "häntä" joka olisi vetäytynyt :D

Kutsu vaikka kylmää/kuumaa -leikkimiseksi jos se hyvältä tuntuu, itsehän en mitään kylmää koskaan leiki.

Vierailija
60874/60873 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa keskittynyt siihen toiseen asiaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän