Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60918)
Suloinen motoristi, missä menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon ristiriitaisia ajatuksia SINUSTA.
Sehän se.
Jos kaikki ikävyydet on lykätty toisen niskaan kerta toisensa jälkeen niin en epäile yhtään, etteikö se vaihtoehto houkuttelisi taas.
Voi vähän horjuttaa luottamusta sun muuta, jos aina pistetään kaikki toisen syyksi ja noidankehää vain laajennettu samalla kun on lirkuteltu kaikenlaista. Yksikin virhe tai riita johtaa helposti uuteen, jolloin tilanne pahenee.
Mä näytin sulle että mun oveni on apposen auki sulle. Ja sä astuit siitä sisään ja pidit yhden illan huvisi mun kanssa. Nyt palasit takaisin emäntäsi luo ja jätit mut ilman mitään... Mulla oli niin turvallinen olo sun seurassas, pidit musta huolta, naurettiin, itkettiin, olit kuin kotonasi mun luona. Ja kuin sormia napsauttamalla se kaikki on ikuisesti poissa, en pysty ymmärtämään tätä...
Älkää ihmiset ryhtykö yhden illan huviksi, ellette halua olla yhden illan huveja. 💡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on vähän tällainen kehitysvammalaitos, joten se tekee tietysti keskustelun sujuvuudesta hankalaa. Kun ihan perus ymmärryskyky ja kyky hahmottaa maailmaa on eri tasolla.
Tämmöiset terveiset kaivatullesi?
Noo mä laitan vaikka yhdelle miehelle (joka ei satavarmana ole täällä) että olisin alkanut juttelemaan enemmän ja lähtenyt mukaan juttuun, jos olisin ollut yksin :D
Huom: en seksiä olisi harrastanut, mutta olisin voinut hieman flirttailla ja olla enemmän avoimempi plus ehkä pientä koskettelua rantavedessä (ei sukupuolielimiin) 8-)
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihmiset ryhtykö yhden illan huviksi, ellette halua olla yhden illan huveja. 💡
Mistä tietää onko sitte tulossa yhden illan juttu, jos toista kiinnostaisi enempikin ja toinen valehtelee olevansa vapaa? Kunhan kysyn ja sivusta.
🔴
Eeltä ei mitään.
Viimeksi
tarkastanut
aamulla feikkiäksät.
Jos oli, ne oli muualta.
~
Hyvää myöhäistä
iltapäivää.
Teetä ja sympatiaa. ^_^
🔵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää onko sitte tulossa yhden illan juttu, jos toista kiinnostaisi enempikin ja toinen valehtelee olevansa vapaa? Kunhan kysyn ja sivusta.
Jos lähtee spontaanisti yhtäkkiä seksiin jonkun kanssa, niin oletus on ettei tässä nyt mitään parisuhdetta viritellä?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mä näytin sulle että mun oveni on apposen auki sulle. Ja sä astuit siitä sisään ja pidit yhden illan huvisi mun kanssa. Nyt palasit takaisin emäntäsi luo ja jätit mut ilman mitään... Mulla oli niin turvallinen olo sun seurassas, pidit musta huolta, naurettiin, itkettiin, olit kuin kotonasi mun luona. Ja kuin sormia napsauttamalla se kaikki on ikuisesti poissa, en pysty ymmärtämään tätä...
Olit se ”toinen nainen”. Ikivanha kuvio, harmillisesti. Jaksamisia. Katso itelles vapaa seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle parasta on olla miehen holhouksessa.
Onpa surullista, että miehekkyytesi on niin haurasta, että tarvitset naisten alistamista tunteaksesi itsesi arvokkaaksi. Onneksi maailma on mennyt eteenpäin ja naisilla on vapaus valita. Voit vapaasti jäädä menneisyyteen elämään tuon ajatuksesi kanssa, mutta nykymaailmassa se herättää lähinnä myötähäpeää ja sääliä.
Naisten aivot on luotu eri tavalla kuin miesten aivot.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sellaista muka halunnut?
*Minulla ei lainkaan
kiinnostuksena >
varattujen kanssa
IRL tapaamiset.
Noup. Not. Nevö.
~
Päivän
turvallisuusaiheiset
> eivät Savosta. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa surullista, että miehekkyytesi on niin haurasta, että tarvitset naisten alistamista tunteaksesi itsesi arvokkaaksi. Onneksi maailma on mennyt eteenpäin ja naisilla on vapaus valita. Voit vapaasti jäädä menneisyyteen elämään tuon ajatuksesi kanssa, mutta nykymaailmassa se herättää lähinnä myötähäpeää ja sääliä.
Miesten aivot...mitkä ne on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jaksatte edes jauhaa tuon kanssa täällä? Oikeesti? Miettikää mikä se omakin taso on, jos tuollaiseen ukkoon tuhlaa energiaa (palstalla myös muita vastaavia, ette kai sentään livenä alkaisi vänkyttämään jonkun Niuvanniemen potilaan, ölisevän juopon, läskin peräkammarin 65v Reijon tms. kanssa....)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä, mitä tarkoittaa sanonta yhden illan juttu. Siitä löytyy vastaus.
Tamokas epeli, se vaan surullista ja säälittävää ettei osaa käyttäytyä terveen ihmisen tavoin vaan on kuin onkin hyypiö joka operoi "kavereineen" laittomuuksien rajapinnassa tai kriminaali se on paremminkin. Ei tajua että kaikki johtaa a i n a itseensä, koska muunlaista ei ole kyennyt ikinä osoittamaan.
Vakavaa suhdetta etsiessä kannattaa tietty ensin tutustua toiseen ihmisenä, jutellen, havainnoiden miten ihminen toimii eri tilanteissa jne. Pelurit ja pelkän sänkyseuran perässä olevat eivät kovin kauaa jaksa sellasta katella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jaksatte edes jauhaa tuon kanssa täällä? Oikeesti? Miettikää mikä se omakin taso on, jos tuollaiseen ukkoon tuhlaa energiaa (palstalla myös muita vastaavia, ette kai sentään livenä alkaisi vänkyttämään jonkun Niuvanniemen potilaan, ölisevän juopon, läskin peräkammarin 65v Reijon tms. kanssa....)
Kyllä ne alkaisi. Nainen nyt vaan on sosiaalinen olento.
Pittäisi varmaan vähän lipaistakkin ettet olisi niin kireä. 😜