Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60399)
Vierailija kirjoitti:
Voisitko komentaa lenkille, kun en jaksais lähteä?
MENE LENKILLE!
Ole hyvä 😇
Vierailija kirjoitti:
Miksi istut usein yksiksesi? Uskaltaisinpa viereesi. Saisinkohan sinut hymyilemään enemmän?
Varmasti saisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi istut usein yksiksesi? Uskaltaisinpa viereesi. Saisinkohan sinut hymyilemään enemmän?
Istuin usein yksin, koska olen sinkku, jonka lähimmät ystävät/suku asuu toisessa kaupungissa. Olisi kiva jos viereeni tulisi henkilö, joka saisi mut hymyilemään.
Lupaatko olla juoksematta karkuun, jos tulen?
En juokse karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että vuosia kaipailin täällä erästä Emiliaa. Taisin todella välittää. Nyt useamman kuukauden palstatauon jälkeen tämä ketju ja mennyt kaipaus tuntuvat niin kaukaisilta. Kaikkeen sitä ihminen hairahtukin. Toki joskus hän käy mielessä, ihan vain kuulumisten merkeissä.
Itse kaipaan Emiliaa edelleen ja välillä soimaan itseäni kun en vetänyt niitä jäniksiä ulos housuistani ajoissa.
Kompastuisin suoraan syliin 😊
Kunpa tietäisit kuinka vahvasti järkevä ihminen muuttuu kun tunteet vie vallan. Olen ollut niin lukossa jo vuosia, ja järjellä en saa tunteita kuriin. Päin vastoin tunteet aiheuttavat todella suurta ahdistusta kun niitä en voi näyttää. Onneksi taas pari päivää olen voinut katsoa kauniisiin sinisiin silmiisi. Olet minulle paljon tärkeämpi, kuin minä tulen sinulle koskaan olemaan.
🤎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että vuosia kaipailin täällä erästä Emiliaa. Taisin todella välittää. Nyt useamman kuukauden palstatauon jälkeen tämä ketju ja mennyt kaipaus tuntuvat niin kaukaisilta. Kaikkeen sitä ihminen hairahtukin. Toki joskus hän käy mielessä, ihan vain kuulumisten merkeissä.
Itse kaipaan Emiliaa edelleen ja välillä soimaan itseäni kun en vetänyt niitä jäniksiä ulos housuistani ajoissa.
Ei pidä soimata itseään 🤗 Elämällä on tapana mennä siten kun sen on tarkoitus mennä vaikkei sitä aina ymmärtäisi miksi. Sivusta
Toisen tunteista ei voi koskaan olla täysin varma, osa piilottaa ne hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko komentaa lenkille, kun en jaksais lähteä?
Voisin hänet komentaa lenkille joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa meillekin käy näin?
Teille kaikille voi käydä näin. Ap
Ei käy. Rakastuin paljon ennen tänne eksymistä ihmiseen, joka on jo omalla tavallaan elämässäni. On ketjua tai ei, tunteet on ja pysyy, hullua todetakin tuollainen. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne täällä. Järki sanoo toista ja sydän toista. Enkä tiedä mitä pitäisi tehdä.
Kysytään tekoälyltä? Voisko joku?
Maanantai tulee, ole(n/t)ko valmis...?
Vierailija kirjoitti:
Kompastuisin suoraan syliin 😊
Sitten mä pyörtyisin
Vierailija kirjoitti:
Erään kullin anatomia
Lerppa? 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut, muut olis vaan korvikkeita
Yhtä aikaa, erikseen vai joko tai?
Vierailija kirjoitti:
Raskasta lukea noita järki tunteet höpinöitä ja analyysejä. Tunteet tulee ja on jos on tullakseen ja siinä ei mitkään vanhojen sanontojen toistamiset ja vatvomiset auta. Onko hienompaa loppujen lopuksi kuin rakastuminen toiseen ihmiseen? Ei ole.
Älä mitätöi toisten tuntemuksia. Onko mitätöijä nasse paikalla?
Ikävä S-miestä vuosien takaa.
Ootkohan yhä naimisissa? Miten saisin suhun yhteyden? Tavattiin kesällä 2002.
Kiitos🤗😘