Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60399)
Kulli on sopivan kiivottava sana.
Miksi istut usein yksiksesi? Uskaltaisinpa viereesi. Saisinkohan sinut hymyilemään enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Haluan sut, muut olis vaan korvikkeita
Kerro se siellä, missä se tavoittaa kohteensa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi istut usein yksiksesi? Uskaltaisinpa viereesi. Saisinkohan sinut hymyilemään enemmän?
Mua ei sillä lailla kiinnosta yhdentekevien ihmisten seura. Viihdyn paremmin yksin. Läheiset, ystävät tai kaivattu tietysti eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Raskasta lukea noita järki tunteet höpinöitä ja analyysejä. Tunteet tulee ja on jos on tullakseen ja siinä ei mitkään vanhojen sanontojen toistamiset ja vatvomiset auta. Onko hienompaa loppujen lopuksi kuin rakastuminen toiseen ihmiseen? Ei ole.
Luin että "Rakastan lukea noita järki ja tunteet höpinöitä..." ja olin ihan että ME TOO! 😀
Kunnes huomasin mitä siinä luki. 😅 Nehän on hyvinkin mielekkäitä, varsinkin jo ihmiseltä löytyy molempia.
Vierailija kirjoitti:
Siellä olis pitänyt olla semmonen "muu vaara" liikennemerkki, että olisin osannut varoa sua.
🐄🐮
Vierailija kirjoitti:
Tunteet on voittaneet järjen ensimmäistä kertaa elämässä
Samoin. Jospa olemme sitten vihdoin valmiita toisillemme. Mä oon ollut jo pidempään. Odotellut sinua.
Vierailija kirjoitti:
Istuin usein yksin, koska olen sinkku, jonka lähimmät ystävät/suku asuu toisessa kaupungissa. Olisi kiva jos viereeni tulisi henkilö, joka saisi mut hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Sama tilanne täällä. Järki sanoo toista ja sydän toista. Enkä tiedä mitä pitäisi tehdä.
Kannattaa pyrkiä viettämään aikaa yhdessä jollain tavoin, siitähän se sitten selviää…
Voisitko komentaa lenkille, kun en jaksais lähteä?
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Ajatella, että vuosia kaipailin täällä erästä Emiliaa. Taisin todella välittää. Nyt useamman kuukauden palstatauon jälkeen tämä ketju ja mennyt kaipaus tuntuvat niin kaukaisilta. Kaikkeen sitä ihminen hairahtukin. Toki joskus hän käy mielessä, ihan vain kuulumisten merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Järki sanoo ei, tunteet kyllä, ja syvät on tunteet sydämessä
Ja miksi se järki sanoo ei?
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että vuosia kaipailin täällä erästä Emiliaa. Taisin todella välittää. Nyt useamman kuukauden palstatauon jälkeen tämä ketju ja mennyt kaipaus tuntuvat niin kaukaisilta. Kaikkeen sitä ihminen hairahtukin. Toki joskus hän käy mielessä, ihan vain kuulumisten merkeissä.
Jospa meillekin käy näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa meillekin käy näin?
Teille kaikille voi käydä näin. Ap
TikTokissa pyörii videoita tekoälyllä luodusta jumalaisen komeasta miehestä. Ei helvatto.🤩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuin usein yksin, koska olen sinkku, jonka lähimmät ystävät/suku asuu toisessa kaupungissa. Olisi kiva jos viereeni tulisi henkilö, joka saisi mut hymyilemään.
Lupaatko olla juoksematta karkuun, jos tulen?
Raskasta lukea noita järki tunteet höpinöitä ja analyysejä. Tunteet tulee ja on jos on tullakseen ja siinä ei mitkään vanhojen sanontojen toistamiset ja vatvomiset auta. Onko hienompaa loppujen lopuksi kuin rakastuminen toiseen ihmiseen? Ei ole.