Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60107)
Oli kaikenlaista hommaa, minkä seurauksena ansaitsisin kyllä kunnon hieronnan. Ootkohan sä muuten hyvä hieroja?
Kyllästynyt nukkumaan yksin.Tulisit ja valvoisit untani pitäen minusta kiinni.
hyvää ja ihanaa yötä rakas m(n). paljon helliä ja pitkiä pusuja sulle. ikävä on tosi kova.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos treenimotivaatiosta
Ei kestä kiittää. Hyvältä näytti eilen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästynyt nukkumaan yksin.Tulisit ja valvoisit untani pitäen minusta kiinni.
Ihanaa tää.
Vierailija kirjoitti:
Muiden vilkuilu vienyt mielenkiinnon.
Ehkä sinun pitäisi vilkuilla sitten enemmän? Vai minuunko viittaat? En vilkuile liikkeellä ollessani muuten kuin mitä yleinen turvallisuus ja tieliikennesäännöt vaativat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos treenimotivaatiosta
Kiitos samoin. Koska taas treenaillaan?
Vierailija kirjoitti:
Oli kaikenlaista hommaa, minkä seurauksena ansaitsisin kyllä kunnon hieronnan. Ootkohan sä muuten hyvä hieroja?
Oon ihan loistava. Mut älä keksi mitään minuun liittymättömiä hommia hieronnan jälkeiseksi ajaksi, koska oot nukkumassa 😊
Vierailija kirjoitti:
Muiden vilkuilu vienyt mielenkiinnon.
Höpö höpö. En vilkuile ketään. Se oli vain hetkellinen purkaus kun sua ei nää. Ei kiinnosta muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tosi turhaa, jos kaikki se sielujen sympatia ja suuret tunteet ei koskaan siirtyisi käytäntöön vaan tää kaipuu ja ikävä vaan jatkuu lopun surkeaa elämää.
Sinä päätät siitä.
Mulla on vain 50% äänivallasta.
Tiedän vastaukseni. Siksi valta on sinulla.
Ei susta pääse irti vaikka välillä kiukuttelen. Miksi et tee mitään?!?!?!
maria. 😘 kuvittelen sut mun päälle makaamaan ja nukkumaan. pitäisin kiinni ettet putoa.
Vierailija kirjoitti:
Suoritan mielelläni pakara- ja rintalihashieronnan.
En vielä ole löytänyt viestejäsi joita sanoit kirjoittaneesi minulle alkuviikosta. Etsin ja luen. Hyvää yötä 🤗.
Rakastan Sinua Nainen. Päivät kuluvat niin nopeasti etten saa mitään aikaan. Kolmiot pitävät lievästi sekavana ja kömpelönä, kortin laittaminenkin jo pajasti myöhässä, kuten muutkin pyrintöni ja suunnitelmain. Häpeän. Ja ikävöin. Tule uniini ja elämääni. Naiselle lounaaseen.