Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (60107)
Olisi tosi turhaa, jos kaikki se sielujen sympatia ja suuret tunteet ei koskaan siirtyisi käytäntöön vaan tää kaipuu ja ikävä vaan jatkuu lopun surkeaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi elää uudelleen, pyytäisin kaikkeudelta puolisoa, jonka kanssa voisi elää koko elämän ja jota ilman ei haluaisi tai voisikaan olla. Vaikka olisi myös vaikeaa ja vastoinkäymisiä, rakkaus säilyisi ja vain hänen kanssaan haluaisi jakaa elonsa päivät. Joka ilta voisi olla kiitollinen siitä, että saa kulkea juuri hänen kanssaan.
Niin että osaisi tehdä nuorena aikuisena oikean valinnan. Tietty tarttis olla kotoa ja kasvatuksesta saatu oikeanlainen kiintymyssuhdemalli, rakkauden kokemus ja kaikenlainen turva taustalla.
Kyse on hyvin pitkälti hyvistä sattumista.
Uskon enemmän tuon edellisen analyysiin., Fiksusti pohdittu ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo pitkään vahva tunne tai tieto, miten tässä käy.
Miten käy? Niin mullakin.
Kukin tietää sydämessään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tosi turhaa, jos kaikki se sielujen sympatia ja suuret tunteet ei koskaan siirtyisi käytäntöön vaan tää kaipuu ja ikävä vaan jatkuu lopun surkeaa elämää.
Me saamme vielä toisemme rakkaani. Minä eroan ja sinäkin eroat. Sitten aloitamme yhteisen elämän toistemme rinnalla.
Töttörötöö! Pahoittelut äänekkäästä saapumisesta ketjuun, mutta pitihän sitä mielitietylle ilmoittaa, että olen paikalla.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Voi nainen kuinka paljon sinua rakastan. Ihana kaunis nainen.
Jos minulle niin 🐻💚💜🤍! x
God natt fru speciallärare från Helsingfors 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ja miten? En ole luovuttamassa. Naiselle.
Kuten sanoin, itse kukin tietää sen sydämessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käy? Niin mullakin.
Kukin tietää sydämessään.
Hui, mystistä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ominut ja ollut varma että sinä..
Mitä olisit ominut?
Vierailija kirjoitti:
Töttörötöö! Pahoittelut äänekkäästä saapumisesta ketjuun, mutta pitihän sitä mielitietylle ilmoittaa, että olen paikalla.
Mä kutsuin tässä yks ilta kaivattua mielitietykseni. Häneltä meni varmaan kokonaan se ohi. Mut siis monta mielitiettyäkin on täällä. 😊😍 Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä päätät siitä.
Mulla on vain 50% äänivallasta.
Muiden vilkuilu vienyt mielenkiinnon.
Kuinka ja miten? En ole luovuttamassa. Naiselle.