Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (60105)
Tänään kaipaus ja ikävä sattuu. Kaikki tunteet koteloitunu rintalastan alle. Surku sentään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummankaan niska ei kipeytyisi pussailusta, ergonomista ja kätevää
Me pussailtiin pitkän eksän kanssa niin, että hän istui ja minä (lyhyt) seisoin 😁 Ei kipeytynyt niskat kummallakaan.
Keskipituisuus on tuossa mielessä kätevää. Ei tuu ongelmia kumpaankaan suuntaan.
Ei meillekään mitään ongelmia pituuserosta tullut. Minusta on itseasiassa kiva, että on kokoeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei juuri kiinnosta pituusasiat. On mitä on.
Olikin tarkoitettu vihjeeksi eräälle miehelle, ei sähkömies.
Mun vihje oli sähkömiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot, ettet torjuisi, mutta et suo lupaa tulla luo. En ole tulossakaan, koska en ole ahdistelija, joten sitä ei tarvitse pelätä. En silti ymmärrä, miksi sanot, että et torjuisi, kun tilanne ei ole edes mahdollinen. Tiedän hyvin, että tajuat tämän itsekin, mutta minkä vuoksi antaa ristiriitaista viestiä? Kunhan mietin.
Koska haluan jutella tästä, että pystyykö jotenkin järjestämään sen, että tilanne olisi mahdollinen. Enkä halua tehdä sitä juttelua tällä palstalla.
Tajuat tahallasi väärin. Olisi äärimmäisen helppoa päästä keskustelemaan muualla.
Mun asumismuoto vaatii tänne yhen yleisjantusen kaikkiin miesten hommiin. 🤪😜
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaipaus ja ikävä sattuu. Kaikki tunteet koteloitunu rintalastan alle. Surku sentään.
Lääke siihen olis kaivatun näkeminen ja jutustelu. Uni auttais ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä blondidähköasentaja.😍🥰
Liikenisikö tännekin yksi sähkäri? Syksy saa ja kattolamppu loistaa pimeyttään
Täällä vapaa sähkäri odottaa kaivattuaan.
Nappaat minut vielä joku päivä Aikaverkollasi! Ikiomaksesi, loppuelämäksi. 🥰 Öitä!
Vaaleansinihousu apinat: äärimmäinen pelkuruus. Vaikea edes löytää ellet etsi kaikkialta. Ovat hyvin kilttejä. Älä hätistele niitä liikaa!
Muakin saa katsella yhtä avoimesti vaikka se ujo vilkuilu on kyl 🔥
Ikävä. Olet tosi rakas. Kunpa nähtäisiin enemmän.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vaaleansinihousu apina kirjoitti:
Nappaat minut vielä joku päivä Aikaverkollasi! Ikiomaksesi, loppuelämäksi. 🥰 Öitä!
Katoin et tuossa kuvassa on ankka 😀
En usko, että voisit jättää parasta ystävääsi ja rakastettuasi.
Haluaisin katsella kaivatun kauniita kasvoja, voisin vaan katsella, kuten taideteosta tai kaunista maisemaa katsellaan, ei tarttis edes puhua mitään…
Kun löytää rauhan itsensä kanssa. Monet ulkoisetkin "demonit" voivat rauhoittua.
Se on sisälläni.