Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (60105)
En ymmärrä, miten joillakuilla voi osua niin hyvin yksiin, että rakastavat toisiaan vielä 70 vuoden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mokasin kun tulkitsin sun ujouden tylyydeksi.
Ehkä kukkanen oli vähän tyly omalla tavallaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mikä muutti mielen?
Sydän kutsuu sanattomasti
Tulen luokse, tunnetko
Siinä mä oon, ihan lähelläsi
Sydän lähellä sydäntäsi
Vaikka kehoni kahlittuna tänne
Silti sydämeni ja ajatukseni luonasi
Puhu mulle, oon aina ollut sun
Ennen kuin edes kohdattiin
Mun sydän löysi sut
Rakas, puhu mulle
Puhu ääneen
Vierailija kirjoitti:
Niin teit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisi elää uudelleen, pyytäisin kaikkeudelta puolisoa, jonka kanssa voisi elää koko elämän ja jota ilman ei haluaisi tai voisikaan olla. Vaikka olisi myös vaikeaa ja vastoinkäymisiä, rakkaus säilyisi ja vain hänen kanssaan haluaisi jakaa elonsa päivät. Joka ilta voisi olla kiitollinen siitä, että saa kulkea juuri hänen kanssaan.
Niin että osaisi tehdä nuorena aikuisena oikean valinnan. Tietty tarttis olla kotoa ja kasvatuksesta saatu oikeanlainen kiintymyssuhdemalli, rakkauden kokemus ja kaikenlainen turva taustalla.
Kyse on hyvin pitkälti hyvistä sattumista.
Vierailija kirjoitti:
Summertime sadness
Tätä kun taas kuuntelis vinkkupullon kanssa. Ennemmin laittaisin saappaat jalkaan ja menisin hyttysten syötäväksi mustikkametsään. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onko hän sittemmin toiminut toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummankaan niska ei kipeytyisi pussailusta, ergonomista ja kätevää
Me pussailtiin pitkän eksän kanssa niin, että hän istui ja minä (lyhyt) seisoin 😁 Ei kipeytynyt niskat kummallakaan.
Keskipituisuus on tuossa mielessä kätevää. Ei tuu ongelmia kumpaankaan suuntaan.
Eiköhän ne pitkät miehet hae niitä taskuivenuksia.
Ne hakee iskuvenuksia🔥
Hänet on sinulle annettu ja sinut hänelle. Minulle ei ole annettu ketään oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin katsella kaivatun kauniita kasvoja, voisin vaan katsella, kuten taideteosta tai kaunista maisemaa katsellaan, ei tarttis edes puhua mitään…
Milloin sopii?
Aina, nyt
Tämä ketju on yhtä totta, kuin ne unet joissa hän vierailee. Tekisi mieli uskoa molempia, vaikka kummassakaan ei ole hiventäkään järkeä ja monet asiat niin päin väärin. Mistä tämä kaipaus on tehty, kun se ei vain häviä? Kumpi meistä on syyllinen tähän?
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehet ei kiinnosta
En ole pelimies. En edes mies. Yritän vaan tehdä vaikutuksen.
Olkaa lempeitä puolisoillenne. Aina kannattaa voittaa paha hyvällä.
Et sinäkään oikea minulle olisi, mutta olen kiintynyt sinuun. Sydämeni rakastaa.