Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59975)
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä rikollisia.
Ketä on rikollisia?
Sanoin sitä ja sanoin tätä. Mut älä tekemättä jätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh, joku mainitsi sulhoni? 🍄
Älä nyt sano, että sinäkin kaipaat blondia sähkömiestä?
Mä voin vielä sekottaa tätä valmiiksi sekavaa pakkaa sanomalla sivusta, että mä kaipaan blondia sähköistä miestä joka saattaa olla tai olla olematta sähkömies 😄
🍓
Blondi sähkömies on palstan uusi tipu 😂😆
Tämä blondi entisen elämän sähkäri on myös minun makuuni😋😛😝 ilman kuolaa kuolasin kun kävi privakäynnillä ilman sähköä asennuskäynnillä joskus. Että voi mies olla kaunis.
Voi sähkömiehet 🥹🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko mikkomikonmikko meni vissiin palelemaan. Roastataanko nyt pitkä- Miikkaa, joka luottaa vain Brandoliinin lakiin sinilippalakkisena. Ainakin näin kesällä ja joskus muulloinkin jos käytetään kerosiinia viimeiselle lennolle. I can fly!
Jätä Miikka rauhaan. Näppäränä pääset kyllä sisään minun luo.
Jaha ja onko kyse nyt Harrin isästä vai isän Harrista vai Mikko mikonmikkoMikosta vai jostakin anybody naapurista, jota en edes tunne ja jolle mulla ei ole avainta. En omista tiirikkaa, sorkkarautaa tms. vain saha ja ryobi löytyy.
Kuka sä olet ja miksi mikko?
😂😂😂😂😅😅😎😎
Hyvää yötä blondidähköasentaja.😍🥰
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää totuuden.
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Pelkkiä rikollisia.
Noin minäkin ajattelin pysäköinninvalvojista ja asenne on vain vahvistunut vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Ethän ole lopettanut? :(
En ainakaan kaipausta. Kovasti vaan tykkään edelleen kaivatustani.
En ymmärrä miksi haluat satuttaa hellä ja herkkää sydäntäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh, joku mainitsi sulhoni? 🍄
Älä nyt sano, että sinäkin kaipaat blondia sähkömiestä?
Mä voin vielä sekottaa tätä valmiiksi sekavaa pakkaa sanomalla sivusta, että mä kaipaan blondia sähköistä miestä joka saattaa olla tai olla olematta sähkömies 😄
🍓
Blondi sähkömies on palstan uusi tipu 😂😆
Tämä blondi entisen elämän sähkäri on myös minun makuuni😋😛😝 ilman kuolaa kuolasin kun kävi privakäynnillä ilman sähköä asennuskäynnillä joskus. Että voi mies olla kaunis.
No mä en kyllä oikeasti tiedä onko hän sähkömies vai ei. Eikä väliä sellaisella. Mutta olisi vähän hassua jos olisi koska mä onnistuin itse joskus muinoin sekottamaan sähkölaitteita niin paljon että sukulaisilla oli lista laitteista mitä oon hajottanut muka vaan koskemalla. Oon tosielämän esimerkki Pauli efektistä 😬 efekti toimii onneks vaan jos oon stressaantunut ja mä en enää ole. Mut tarvisin silti jonkun kätevän miehen korjaamaan piuhani 😁
Vierailija kirjoitti:
En halua satuttaa ketään! hieroo hellästi vasemman puolen rintakehää. Hengitä ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten meni
Kaivattu on pahin rikollinen. Meni ja ryösti mun sydämeni. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on pahin rikollinen. Meni ja ryösti mun sydämeni. 🙂
Milloin tulet pidättämään :(
Voi kun voisi painaa pään rakkaan rintaa vasten.
En ole. Pitäisi vaan saada rahaa ensin. Minä olen se köyhä osapuoli tässä.