Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59932)
Vierailija kirjoitti:
Luulin nähneeni sinut kaupassa, mutta se olikin joku nakkihuuli etkä sinä ihana luonnollinen kaunotar 🥰 ikävä on
Hah, minun kaupassa käynnit on salamannopeita. Ellei ole jonoa.
Kulkustarkastus! Tuo kulkusesi tarkastukseen, haluan tutkia niitä. Uusintakäynti ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Bäänia kaivetu öämpim tilaa
T nies
Tuleko taas otamaan bääniä minu kehivamma hotola apustajan huoneessa pepuun? T. Akseli Apustaja
Vierailija kirjoitti:
Luulin nähneeni sinut kaupassa, mutta se olikin joku nakkihuuli etkä sinä ihana luonnollinen kaunotar 🥰 ikävä on
😂
Mutta vakavasti, kunpa porukka hoksaisi, miten kaunista on olla sellainen kuin on. Kaikki yritys olla jotain muuta antaa vain surullisen fiiliksen.
Jotku naiset haluais rehdin ja rehellisen miehen, joka painaa duunia ja ikävöi tiettyä naista illalla saunassa auringonlaskua katellen (ja tattia hakaten).
Todellisuus voi sitten olla miehen pitkälti yli 100 (laastari)suhdetta aina kun on vähänkin ollu mahdollista. Se siitä kaipaamisesta ja ikävästä. Tai kai sitäkin voi olla - ja samalla piilevät sukupuolitaudit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon kaikenlaista mieleen tulvii.
Paska mielesi vuotaa kuin vessanpönttö?
Sulla ilmeisesti hyvä päivä!?
Oodota hetki, että hän pääsee vauhtiin. Joka päivä on yhtä hyvä. -Sivusta
Haukut väärää puuta kuten aina.
No anna tulla, nyt kerralla kaikki ulos. :)
Pyydä vieraalta puulta.
Oikeastaan olen vaan pikaisesti katsomassa onko kaipaamani blondi täällä, ni en kerkee olla tänään sun terapeuttina. Hyvää illan jatkoa. :)
Se ei ollut mä. En mä tollasia tänne laita. -se
Vierailija kirjoitti:
En saa enää mitään näistä keskusteluista. Tänään muutamaks sekunniks jäin miettiin haluamisen ja tahtomisen eroa.
"Keskusteluista", olen käsittänyt otsikosta että tarkoitus onkin laittaa terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa enää mitään näistä keskusteluista. Tänään muutamaks sekunniks jäin miettiin haluamisen ja tahtomisen eroa.
"Keskusteluista", olen käsittänyt otsikosta että tarkoitus onkin laittaa terveisiä.
Täällä ei pesi terävin kärki vink vink🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus terveiset saa aikaan ihan hyvää keskustelua/pohdintaa jostain otsikon aiheeseen liittyvästä. Joskus. Täällä oppii nopeasti turhan ohittamisen taidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ominut ja ollut varma että sinä..
Mua hävettää olla täällä palstalla, sovitaan että se oli joku muu
Mjoo, ja eihän siinä ollut
Mjöö on ihan hyvä valinta leivän päälle. Vähärasvainen.
Itsereflektion paikka: turhautuminen ja kyllästyminen.
Aikuinen on itse vastuussa omista valinnoistaan. Turha syytellä kaivattua, äitiä tai Jumalaa. Kukaan ei aja ketään hyppimään kukasta kukkaan ja keräämään koko sarjan sp-tauteja, vaan se on aina ihan oma valinta vapaassa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä sana tuo itsereflektio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei pesi terävin kärki vink vink🤷
Muistathan että kirjoitat itsestäsi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen on itse vastuussa omista valinnoistaan. Turha syytellä kaivattua, äitiä tai Jumalaa. Kukaan ei aja ketään hyppimään kukasta kukkaan ja keräämään koko sarjan sp-tauteja, vaan se on aina ihan oma valinta vapaassa maassa.
Minkä ihmeen takia pitää kertoa näitä itsestäänselvyyksiä? Oi miksi?
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän vaiheen käynyt monen monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kulkustarkastus! Tuo kulkusesi tarkastukseen, haluan tutkia niitä. Uusintakäynti ilmainen.
🤭
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa kuka ei hankkinut lapsia.
Tämä näyttää nyt oudolta kun poistui konteksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia pitää kertoa näitä itsestäänselvyyksiä? Oi miksi?
Siksi, kun on halua päteä ja en muualla siihen pysty. -terveisin älli-tälli
Oliko se miettiminen hyvä vai huono juttu