Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (58977)

Vierailija
58861/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen hahmo

Niin olen, mutta myös paljon muuta. Surullinen siksi, että olen rakastunut väärään ihmiseen enkä pääse eteenpäin.

Vierailija
58862/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes sukupuolikysymys vaan ihmisyyskysymys, miten toisista puhutaan. Kaikki tahallinen ihmisryhmän mustamaalaaminen, alentaminen, virheelliset yleistykset ja solvaamiset ovat oikeasti vain huonoa käytöstä, jota ei voi oikeuttaa sukupuolella tai millään muullakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58863/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rakastuminen ei mene ohi, vaikka olisi pitänyt mennä jo vuosia sitten? Mikä vialla?

Vierailija
58864/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole edes sukupuolikysymys vaan ihmisyyskysymys, miten toisista puhutaan. Kaikki tahallinen ihmisryhmän mustamaalaaminen, alentaminen, virheelliset yleistykset ja solvaamiset ovat oikeasti vain huonoa käytöstä, jota ei voi oikeuttaa sukupuolella tai millään muullakaan.

Oikein. 🎯

Vierailija
58865/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä tykkää kun on kunnon tissit. Joku jopa tarjoutui ostamaan ne vaimolleen. 

Ei auta alapeukku. Näin asia on. 

Yleensä jos on hyvä perse niin on pienet tissit. Todella harva mies arvostaa silareita ollenkaan, mut hyvää persettä lähes kaikki.

Miehellä on hyvä olla molemmat. Hyvä perse ja hyvät rintalihakset. Naiset arvostaa 😍

Höpsis. Miehellä pitää olla hyvät aivot, ne on tärkein lihas koko ihmisessä. Alle yhdellä prosentilla miehistä on mitenkään kiinnostavat aivot, eikä auta edes kirurgia. Sivusta

Lähde? Haluaisin lukea tämän tutkimuksen, johon viittaat. 

Oli nyt pakko taas kertoa, miten jotain muuta sytyttävät asiat ovat väärin ja itse ollaan parempia, kun kiinnostaa AIVOT.

Jännä, että kimpoilette just tästä kommentista. Kalahtiko?

Ei. Hauska vaan, että pitää aina täysin sivusta tulla jonkun muun viestiin kertomaan, miten x on väärin ja y, se mistä itse tykkää, oikein, kun kyse on subjektiivisista makuasioista. 

Se vanha "kaivattu tykkää lakritsijäätelöstä" niin pitää tulla kertomaan, miten lakritsijäätelö on omasta mielestä ihan kakkaa ja manshikkijäde paljon parempaa!

Useampihan tuossa on kommentoinut, miksei sun mielestä kaikilla ole oikeus sanoa omaa lempilihastaan?

T. Se jonka viestistä kimpoilet

Vierailija
58866/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, mutta "sinä vaan kommentoit, muiden kommentit ovat sitten riidanhakua!

No tää ainakin on pelkkää riidanhakua.

Vierailija
58867/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, että voi kirjoittaa "sivusta" vaikka ei ole, jos haluaa yksinään pitää typerää riitaa yllä

Vierailija
58868/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä tykkää kun on kunnon tissit. Joku jopa tarjoutui ostamaan ne vaimolleen. 

Yleensä jos on hyvä perse niin on pienet tissit. Todella harva mies arvostaa silareita ollenkaan, mut hyvää persettä lähes kaikki.

Miehellä on hyvä olla molemmat. Hyvä perse ja hyvät rintalihakset. Naiset arvostaa 😍

Höpsis. Miehellä pitää olla hyvät aivot, ne on tärkein lihas koko ihmisessä. Alle yhdellä prosentilla miehistä on mitenkään kiinnostavat aivot, eikä auta edes kirurgia. Sivusta

Ei se ole mikään tutkimus vaan mun oma kokemukseni ja mielipiteeni. En mä tarvitse mieltymyksieni tueksi mitään tutkimuksia. 

Et taida olla ihan fiksu.

Jos esität väitteen "Alle yhdellä prosentilla miehistä on mitenkään kiinnostavat aivot" niin eikö sinun fiksuna ihmisenä pitäisi antaa jotain faktaa sen väitteen tueksi? 

Ps. Olen itse nainen, mutta tympiintynyt kaikkeen sukupuoleen kohdistuvaan perusteettomaan haukkumiseen, kohdistui se sitten naisiin tai miehiin. 

Uudestaan:

Ei. Se on oma kokemukseni ja mielipiteeni. Ei silloin tarvita mitään faktaa taustatueksi. 

Ps. En mä ole sun sukupuolta kysynyt enkä siitä kiinnostunut, miksi niin luulit? Vastaa tähän kiitos! Miksi koit tärkeäksi korostaa sun omaa sukupuolta, mitä merkitystä sillä oli asian kannalta?

Vierailija
58869/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1% suomalaisista naisista on oikeissa mitoissa.

Vierailija
58870/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä tekis pitkän lenkin... 

Vierailija
58871/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja siihen tukevan solmun.

Vierailija
58872/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan suoraan ja rehellisesti sanoa mielipiteenäni, että alle promillen sadasosa naisista kelpaisi parisuhteeseen kanssani. Tästä on kenekään turha pillastua. 

Vierailija
58873/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli suhde miehee jolla oli vimpan päälle aivot ja lihakset mutta osottautui mulkuks narsistiksi. Kyseenalaistan myös mielymyksensä liian nuoriin tyttöihin. Että ei ihan nyt kannata mutkia suoria. 

Liian nuoriin lainsäädännön kannalta vai ikääntyvän naisen mielestä?

Outo kommentti, enitenhän ällöttävistä setämiehistä kärsivät ja valittavat ne nuoret tytöt. Ja niistäkin todella harvoista vanhemmista miehistä joista joku tyttö viehättyy useimmat käyttävät nuorta väärin ja rikkovat pahasti.

Myötätunto nuoria kohtaan lienee sentään sallittu? Tai ehkä se on sinulle vieras käsite.

Aika narsistista verhota oma katkeruus feikkimyötätuntoon.

Vierailija
58874/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 1% suomalaisista naisista näyttää hyvältä vielä yli kolmekymppisenä.

Huono trolli. Naiset on vasta parhaimmillaan 30-50 iässä.

Millä mittarilla?

30v naisella on jäljellä n. 10% munasoluista. 35v naisella joka toinen munasolu on suutari. Eikä kehitys siitä parempaan suuntaan mene.

Vierailija
58875/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä mittarilla?

30v naisella on jäljellä n. 10% munasoluista. 35v naisella joka toinen munasolu on suutari. Eikä kehitys siitä parempaan suuntaan mene.

No jos munasolut on sun mielessä esteettisesti kauneinta naisessa niin sit varmaan saat muodostaa oman luokitteusi omiin tarpeisiisi ihan vapaasti. Sivusta.

PS. Osta hyvä mikroskooppi, myyn tarpeettomana.

Vierailija
58876/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä mittarilla?

Kaikilla muilla mittareilla.

Vierailija
58877/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ihan suoraan ja rehellisesti sanoa mielipiteenäni, että alle promillen sadasosa naisista kelpaisi parisuhteeseen kanssani. Tästä on kenekään turha pillastua. 

Ei tuosta voikaan pillastua. Et esittänyt mitään loukkaavia prosenttilukuja ja virheellisiä yleistyksiä naisten ominaisuuksista. 

Vierailija
58878/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sanon miehistä. Ja todella tarkoitan sitä. Suurin osa kivoista ja hyvistä miehistä on sellaisia, etten missään tapauksessa ryhtyisi suhteeseen. Voin silti arvostaa heitä ihmisinä suuresti.

Vierailija
58879/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään tutkimus vaan mun oma kokemukseni ja mielipiteeni. En mä tarvitse mieltymyksieni tueksi mitään tutkimuksia. 

Et taida olla ihan fiksu.

Jos esität väitteen "Alle yhdellä prosentilla miehistä on mitenkään kiinnostavat aivot" niin eikö sinun fiksuna ihmisenä pitäisi antaa jotain faktaa sen väitteen tueksi? 

Ps. Olen itse nainen, mutta tympiintynyt kaikkeen sukupuoleen kohdistuvaan perusteettomaan haukkumiseen, kohdistui se sitten naisiin tai miehiin. 

Ei. Se on oma kokemukseni ja mielipiteeni. Ei silloin tarvita mitään faktaa taustatueksi. 

Ps. En mä ole sun sukupuolta kysynyt enkä siitä kiinnostunut, miksi niin luulit? En ole kiinnostunut naisista.

Ei ketään kiinnosta, oletko kiinnostunut naisista vai jostain muusta. Emme me tee sillä tiedolla mitään. Kannattaa ottaa vaikka happihyppely, jos on tarve anonyymipalstalla räksyttää heti aamusta. 🌞🌿

Tämä henkilö mielestäsi "räksyttää" mutta aivan typerässä tilanteessa tutkimustietoa kärkkäästi vaatinut tyyppi ym. osanottajat eivät? Hölmöä ja puolueellista.

Mutta samassa hengessä: mistä sinä tiedät ettei ketään kiinnosta kenestä tuo toinen on kiinnostunut? Minua kiinnostaa. Sen sijaan ei kiinnosta, kiinnostaako sinua kuka häntä kiinnostaa.

Sivusta.

Kiitos kysymästä! Minua kiinnostaa mies, joka kuuluu siihen harvinaiseen yhteen prosenttiin - hänellä on tosi hyvät aivot. Kirjoittelen niille aivoille täällä, vaikka tuskin tavoitan kohdetta koskaan. Paikalla ovat vain riitaisat takertujat.

Vierailija
58880/58977 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasuaalia miesvihaa keskellä viikkoa.

Ei, vaan fakta. Siinä missä te miehet vaaditte tissejä (lue aloitus) niin me naiset vaadimme persoonallisuutta. Vaikeampi vain feikata kuin tissit. 

Jos sanoo sen olevan faktaa, että 99% miehistä ei ole mitenkään kiinnostavat aivot, niin se on puhdasta miesvihaa. 

Samaa mieltä, vaikka sitähän täällä ei saa sanoa ilman että saa luudasta päähän.  Eri

Ei kukaan ole sanonut tuon prosenttimäärän olevan faktaa. Sen on moneen kertaan todettu olleen mielipide ja oma kokemus. Faktalla viitattiin tähän: 

Miehellä pitää olla hyvät aivot, ne on tärkein lihas koko ihmisessä.

Ja sen ymmärsi, jos luki tuon jälkimmäisen kommentin kokonaan, siinä kun perusteltiin asiaa sillä, että naiset haluavat miehestä persoonallisuutta. 

Mutta teillä tietty kiire haastamaan riitaa niin ei kerkee lukemaan silleen kunnolla 🤷🏻‍ kyllä hyvä riita voittaa aina parit väärinkäsitykset!

Miehellä pitää olla hyvät tavat, hyvä sydän ja selkärankaa. Aivoja voi käyttää myös kaikenlaiseen ilkeilyyn ja pahuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän