Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (59037)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 1% suomalaisista naisista näyttää hyvältä vielä yli kolmekymppisenä.
Huono trolli. Naiset on vasta parhaimmillaan 30-50 iässä.
Millä mittarilla?
30v naisella on jäljellä n. 10% munasoluista. 35v naisella joka toinen munasolu on suutari. Eikä kehitys siitä parempaan suuntaan mene.
No jos munasolut on sun mielessä esteettisesti kauneinta naisessa niin sit varmaan saat muodostaa oman luokitteusi omiin tarpeisiisi ihan vapaasti. Sivusta.
PS. Osta hyvä mikroskooppi, myyn tarpeettomana.Esteettisesti kauneinta naisessa on nuoruuden, terveyden ja hedelmällisyyden merkit. Ei rypyt, venynyt iho, erinäiset arvet, auringonoton jättämät jäljet, tuhannen tatin tuijotus, raskas askellus, kasaan painunut selkäranka jne.
Enpä nyt tuosta kuvauksestasi juuri ketään 30-50 -vuotiasta tunnista, sikäli kuin eivät ole sairastuneet päihderiippuvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä tykkää kun on kunnon tissit. Joku jopa tarjoutui ostamaan ne vaimolleen.
Ei auta alapeukku. Näin asia on.
Yleensä jos on hyvä perse niin on pienet tissit. Todella harva mies arvostaa silareita ollenkaan, mut hyvää persettä lähes kaikki.
Miehellä on hyvä olla molemmat. Hyvä perse ja hyvät rintalihakset. Naiset arvostaa 😍
Höpsis. Miehellä pitää olla hyvät aivot, ne on tärkein lihas koko ihmisessä. Alle yhdellä prosentilla miehistä on mitenkään kiinnostavat aivot, eikä auta edes kirurgia. Sivusta
Lähde? Haluaisin lukea tämän tutkimuksen, johon viittaat.
Ei se ole mikään tutkimus vaan mun oma kokemukseni ja mielipiteeni. En mä tarvitse mieltymyksieni tueksi mitään tutkimuksia.
Et taida olla ihan fiksu.Jos esität väitteen "Alle yhdellä prosentilla miehistä on mitenkään kiinnostavat aivot" niin eikö sinun fiksuna ihmisenä pitäisi antaa jotain faktaa sen väitteen tueksi?
Ps. Olen itse nainen, mutta tympiintynyt kaikkeen sukupuoleen kohdistuvaan perusteettomaan haukkumiseen, kohdistui se sitten naisiin tai miehiin.
Ei. Se on oma kokemukseni ja mielipiteeni. Ei silloin tarvita mitään faktaa taustatueksi.
Ps. En mä ole sun sukupuolta kysynyt enkä siitä kiinnostunut, miksi niin luulit? En ole kiinnostunut naisista.Ei ketään kiinnosta, oletko kiinnostunut naisista vai jostain muusta. Emme me tee sillä tiedolla mitään. Kannattaa ottaa vaikka happihyppely, jos on tarve anonyymipalstalla räksyttää heti aamusta. 🌞🌿
Tämä henkilö mielestäsi "räksyttää" mutta aivan typerässä tilanteessa tutkimustietoa kärkkäästi vaatinut tyyppi ym. osanottajat eivät? Hölmöä ja puolueellista.
Mutta samassa hengessä: mistä sinä tiedät ettei ketään kiinnosta kenestä tuo toinen on kiinnostunut? Minua kiinnostaa. Sen sijaan ei kiinnosta, kiinnostaako sinua kuka häntä kiinnostaa.
Sivusta.
Kiitos kysymästä! Minua kiinnostaa mies, joka kuuluu siihen harvinaiseen yhteen prosenttiin - hänellä on tosi hyvät aivot. Kirjoittelen niille aivoille täällä, vaikka tuskin tavoitan kohdetta koskaan. Paikalla ovat vain riitaisat takertujat.
Sivusta ilmestyit sinäkin siihen.
En ole sivusta. Olen tuo, joka niistä aivoista kirjoitti. Edellinen ilmaisi kiinnostuksensa mun kiinnostuksia kohtaan, joten kerroin hänelle, että kenestä ja kenelle täällä kirjoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä typerykset väittelevät viisaudesta ja aivoista🤣🤣🤣🤣!
Tässä ketjussa menee aina kuppi nurin, jos joku kehuu kaivattuaan älykkääksi tai toteaa vaativansa älykkyyttä. Se on aina ollut täällä tabu. Alkaa valtava haukkuminen välittömästi.
Vakkari pensaasta
On eri asia sanoa vaativansa mieheltä älykkyyttä tai sanoa ettei 99% suomalaisista miehistä omaa millään tavalla kiinnostavia aivoja.
Samoin on eri asia sanoa vaativansa naiselta urheilullisuutta tai sanoa, että 99% suomalaisista naisista on ylipainoisia valaita.
Semmonen pieni vivahde-ero vaan. Toinen on asiallisesti esitetty henk. koht. kriteeri, toinen jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Lukemani perusteella et ole täällä tänäänkään...
Tulin juuri ulkohommista tänne vilkaisemaan. Mitä pitäis kirjoittaa, että kaivattu tunnistais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 1% suomalaisista naisista näyttää hyvältä vielä yli kolmekymppisenä.
Huono trolli. Naiset on vasta parhaimmillaan 30-50 iässä.
Millä mittarilla?
30v naisella on jäljellä n. 10% munasoluista. 35v naisella joka toinen munasolu on suutari. Eikä kehitys siitä parempaan suuntaan mene.
No jos munasolut on sun mielessä esteettisesti kauneinta naisessa niin sit varmaan saat muodostaa oman luokitteusi omiin tarpeisiisi ihan vapaasti. Sivusta.
PS. Osta hyvä mikroskooppi, myyn tarpeettomana.Esteettisesti kauneinta naisessa on nuoruuden, terveyden ja hedelmällisyyden merkit. Ei rypyt, venynyt iho, erinäiset arvet, auringonoton jättämät jäljet, tuhannen tatin tuijotus, raskas askellus, kasaan painunut selkäranka jne.
Enpä nyt tuosta kuvauksestasi juuri ketään 30-50 -vuotiasta tunnista, sikäli kuin eivät ole sairastuneet päihderiippuvuuteen.
Naiset usein yliarvioivat oman ulkonäkönsä.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan tavannut ketään niin kuin nyt oon sut
Millä lailla tapasit?
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, onneksi sinä osaat muodostaa omia mielipiteitäsi, etkä tukeudu iltapäivälehtien julkaisemiini tilastoihin ja tutkimuksiin. 😊💕
Introverttina arvonavigaattorina tämä on täysin totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukemani perusteella et ole täällä tänäänkään...
Tulin juuri ulkohommista tänne vilkaisemaan. Mitä pitäis kirjoittaa, että kaivattu tunnistais?
Luulisi että tiedät mistä hän tunnistaa sinut..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa menee aina kuppi nurin, jos joku kehuu kaivattuaan älykkääksi tai toteaa vaativansa älykkyyttä. Se on aina ollut täällä tabu. Alkaa valtava haukkuminen välittömästi.
Vakkari pensaastaOn eri asia sanoa vaativansa mieheltä älykkyyttä tai sanoa ettei 99% suomalaisista miehistä omaa millään tavalla kiinnostavia aivoja.
Samoin on eri asia sanoa vaativansa naiselta urheilullisuutta tai sanoa, että 99% suomalaisista naisista on ylipainoisia valaita.
Semmonen pieni vivahde-ero vaan. Toinen on asiallisesti esitetty henk. koht. kriteeri, toinen jotain muuta.
Siis luepas nyt uudelleen se koko lanka, josta tämän mun kommenttini nostit esiin.
Siinä lueteltiin fyysisiä ominaisuuksia, jotka kiinnostivat siinä kirjoitelleita miehiä ja naisia. Aloitusviestikin meni jotenkin niin, että suurin osa miehistä haluaa isotissisisen naisen tms. Näihin et reagoinut mitenkään. Et vaatinut tutkimuksia suurimman osan tueksi.
Minä kommentoin sinne perse- ja rintalihasvaatimuksen perään, että miehessä on tärkeintä aivot. Ja että kiinnostava mies on tyyliin yksisarvinen. Nyt sä hermostuit.
Sua ei siis haitannut ulkoisten piirteiden pitäminen kriteerinä, mutta sua haittais heti, kun vaadittiin kiinnostavuutta ja vielä todettiin sen olevan tosi harvinaista. Alkoi aivan ihmeellinen tutkimusten tenttaaminen ja muu jaskanpauhanta, vqikka sulle moneen kertaan kerrottiin tuon olleen mielipide ja mieltymys siinä missä muidenkin.
Nyt sun kandee mennä itseen ja miettiä että mikä tossa sua oikeasti triggeröi.
T. Se aivoista kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakkari pensaastaOn eri asia sanoa vaativansa mieheltä älykkyyttä tai sanoa ettei 99% suomalaisista miehistä omaa millään tavalla kiinnostavia aivoja.
Nyt on aika tarkoitushakuista väännellä ja vääristelyä. Ensinnäkin täysin epäkurantti vertaus. Ylipainoinen valas on selkeästi loukkaava ilmaisu. Epäkiinnostavuus ei ole. On toisaalta tosiasiallisesti tismalleen sama asia sanoa vaativansa älykkyyttä tai että harvan aivot ovat kiinnostavat (olettaen että älykkyys on juuri se kiinnostava aivopiirre). Sivusta.
Kaipaako joku näitä vänkääjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla tapasit?
Alasti valtavassa sammiossa suklaavanukasta laulaen gospel-veisuja pahvitötteröhatut päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla tapasit?
Alasti valtavassa sammiossa suklaavanukasta laulaen gospel-veisuja pahvitötteröhatut päässä.
Ei tosta voi mitenkään tunnistaa, kun toi on niin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako joku näitä vänkääjiä?
Toi yks ja sama haastaa täällä riitaa aina arkipäivisin, ei varmana kukaan kaipaa sitä. Tänään se tarttui tohon teemaan, huomenna varmaan jankuttaa taas varatuista tms. Ihan perus.
Juha Tapio - Toisillemme parhaat 🧡
Oot rakas mulle Nuutti! Nyt päivän askareisiin, oot koko ajan mielessä. 🥰
Sivusta ilmestyit sinäkin siihen.