Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikista asioista teille tulisi kaivatun kanssa mustikassa riitaa?
Tuskin mistään, mut jos haluisin riidellä, niin voisin neuvoa häntä miten niitä poimitaan. :D
En suuttuisi siitäkään, vaan katselisin ihaillen opastustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllästynyt vanhoihin miehiin. Onneksi uusi kaivattuni on mua nuorempi.
Se on muutenkin ihan fiksua, kun naiset elää keskimäärin joku 7 vuotta pidempään. Oma kaivattu on n. 12v nuorempi ja se olisi hänelle huono diili.
Niin on. Miehet vanhenevat naisia nopeammin. Osa on ihan romuna jo hieman yli 40-vuotiaana, kauhea marina ja ruikutus päällä koko ajan. Masentavat kumppaninsakin turhaan.
Naisten iho vanhenee miehiä huomattavasti nopeammin.
t. tiede
Ei pidä paikkaansa. Miehille vaan sallitaan rypyt.
Katselin just eilen Messiä, aika ryppyinen oli ja vasta 39. Minusta kukin saa toki rypistyä ihan omaan tahtiinsa, ei ole kovin mielekästä ihmetellä toisten ryppyjä.
Olipas muuten paljon ryppyisempi kuin minä n45. Syvät juonteet silmäkulmissa.
Rypyt silmäkulmissa on just ihanat. Tekee kasvoista lempeät. Musta se tuo just jotain sellaista seksikkyyttä ilmeeseen, jos tulee naururypyt silmiin. 😍 Sivu
En saisi kumpaakaan kaivattuani mustikkametsään. Toinen ruikuttaisi koko ajan, ja toinen ei vaikuta yhtään siltä, että mikään marjanpoiminta kiinnostaisi. Mutta ei se mitään, menen toisen kanssa sit fine dining dinnerille ja toisen kanssa suoraan sänkyyn, molempi parempi 😋. Mustikoita saa torilta.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllästynyt vanhoihin naisiin. Onneksi uusi kaivattuni on mua nuorempi.
Vau! Siinä meillä on oikein kokemusasiantuntija. Kiinnostaisi tietää, miltä se tuntuu - mulkkuna oleminen nimittäin
Vierailija kirjoitti:
💖🐥
💖🥰😘
🐥
MetsäTeltta
Just go with the flow
Lähden kyllä mustikkaan, mutta maksimissaan 2 - 3 tuntia iltapäivällä - ja niin, että autolla pääsee palstan viereen. En ala kilometrejä talsimaan mustikkaämpärin takia. Ei niitä nyt niin paljon tule syötyä muutenkaan. Pari ämpärillistä riittää vuoden tarpeisiin. En ole kyllä naisen kanssa ollut marjassa yli 10 vuoteen, jos äitiä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mistään. Mistä siellä voisi saada riidan kyhättyä?
...ja HUOM: et ole itsekään ikuisesti 'nuori' tai nuorekas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on muutenkin ihan fiksua, kun naiset elää keskimäärin joku 7 vuotta pidempään. Oma kaivattu on n. 12v nuorempi ja se olisi hänelle huono diili.
Niin on. Miehet vanhenevat naisia nopeammin. Osa on ihan romuna jo hieman yli 40-vuotiaana, kauhea marina ja ruikutus päällä koko ajan. Masentavat kumppaninsakin turhaan.
t. tiede
Katselin just eilen Messiä, aika ryppyinen oli ja vasta 39. Minusta kukin saa toki rypistyä ihan omaan tahtiinsa, ei ole kovin mielekästä ihmetellä toisten ryppyjä.
Olipas muuten paljon ryppyisempi kuin minä n45. Syvät juonteet silmäkulmissa.
Rypyt silmäkulmissa on just ihanat. Tekee kasvoista lempeät. Musta se tuo just jotain sellaista seksikkyyttä ilmeeseen, jos tulee naururypyt silmiin. 😍 Sivu
Mä kammoksun niitä, koska toinen kaivattuni suurin piirtein tarkkailee kasvojani suurennuslasilla. Messi vois kokeilla plexr plasma peniä niihin ryppyihinsä. Lääkäri ei suostunut tekemään sitä hoitoa mulle, oli kuulemma liian aggressiivinen niin pienille rypyille, suositteli sen sijaan mesoterapiaa.
Ihmiset tekee turhista asioista hirveän numeron. Rypyt ovat osa ihmisen elämää samalla tavalla kuin nenä kuuluu päähän. Iho löystyy, ja niin kuuluukin tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea kuvitella, että mistään koskaan riitaa saataisiin aikaa. Olemme molemmat tasapainoisia ja sovinnollisia, osaamme puhua ja kuunnellakin. Riitely on turhaa ja typerää.
Taidan vaan kipittää sun luo ja kietoa kädet sun ympärille..
Vierailija kirjoitti:
Taidan vaan kipittää sun luo ja kietoa kädet sun ympärille..
Terve tuloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. tiede
Ryppyvoidesuosituksia otetaan vastaan!
Pyöräily taitaa olla uusi ilmiö siis muuallakin kuin Kälviällä.
Mustikkaan menisin, mutta rennolla asenteella. Termari mukaan ja eväät. Luontoa tarkkaillaan samalla. Ei mitään suorittamista.
Mitens, kun sillä varatulla näkyy ne sormuksetkin. Pitäiskö olla vielä Muu vaara-merkkikin hälyttämässä, ettei sattuisi erehdyksiä...
Sivusta