Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (57989)
Niin kyllästynyt vanhoihin naisiin. Onneksi uusi kaivattuni on mua nuorempi.
Kypsät/älykkäät/kauniit naiset = 😍.
Mihin orastava suhde kaatuu? Ainakin omalla kohdalla ihan välittömästi näihin:
- pelailu
- manipulointiyritykset
- "valkoiset" valheet (joita tosin ei taida olla olemassakaan, on vain valheita ja totuus...)
- aggressiivisuus
- toisen alentaminen puheilla, eleillä tai teoilla.
Näistä kun pysyy erossa, ei voi mennä pahasti pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllästynyt vanhoihin naisiin. Onneksi uusi kaivattuni on mua nuorempi.
Pelkästään jo se, että ilmoitat tuon täällä tekee sinusta ääreis idiootin.Ketä luulet haittaavan tykkäät sitten kenestä tahansa.Sinähän se luoti olet.😁
Kaikissa naisissa on jotain hyvää. 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaunokainen. Joo, mun piti pysyy täältä pois, mut hankalaa se on kun sä et poistu mun päästä. 🌞🥰
Sekin on hankalaa kun ei tiedä, ketä kaunokaista ikävöit?
T. Yks kaunokainen täältä länsisuunnasta
Hänelle on täällä monia nimiä ja on joskus jo tunnistanut itsensä.
No voisin olla vaikka minä, mutta ei näistä kyllä oikeasti ota mitään selvää
No jos et ymärrä, niin ei ole sinulle. 🌞
Sinäkö sitten olet saanut VARMAN tunnisteen, että kaivattusi on täällä? Ja hän on kaivannut sinua? Miksi et ole lähestynyt irl? Vai oletko?
Olen saanut ja jos en olis niin kaikki olisis voinut mennä toisin.
Eli hommatko meni mönkään siksi, että tunnistit kaivattusi täältä sinua ikävöimässä?
Hän muuttui IRL sinä päivänä.
En tiedä omiko jonkun muun viestejä, vai mistä johtu, mut aika etäinen hänestä tuli. Enää ei olla tekemisissä ja lähettelen silti viestejä lähes päivittäin täällä, vaikka nopeammin menisin yli kun vaan pysyisin poissa. On vaan niin upea nainen, että vaikea on unohtaa, enkä edes halua...
Hah, jos olisi noin upea kuin kuvailet, olisit itsekin irl ja yhteydessä häneen. Sori tästä faktasta. Pelleilet vain.
En mä mitään pelleile. Tein vaan tulkintani käytöksen muutoksesta ja annan olla rauhassa.
Aiemminko sitten olit yhteydessä? Vai oletko aina antanut olla rauhassa, niin että toinen ei edes tiedä kiinnostuksestasi...
Oltiin työkavereita ja nähtiin säännnöllisesti. Älkää nyt oikeesti täällä parista lauseesta tehkö omia päätelmiänne. :D
Työkavereita? No sittenhän voit palata asiaan milloin vain.
Kaivattu on munkin työkaveri ja mä voisin palata asiaan koska tahansa, mut en tiedä, milloin hänelle on hyvä hetki. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaunokainen. Joo, mun piti pysyy täältä pois, mut hankalaa se on kun sä et poistu mun päästä. 🌞🥰
Sinäkö sitten olet saanut VARMAN tunnisteen, että kaivattusi on täällä? Ja hän on kaivannut sinua? Miksi et ole lähestynyt irl? Vai oletko?
Eli hommatko meni mönkään siksi, että tunnistit kaivattusi täältä sinua ikävöimässä?
En tiedä omiko jonkun muun viestejä, vai mistä johtu, mut aika etäinen hänestä tuli. Enää ei olla tekemisissä ja lähettelen silti viestejä lähes päivittäin täällä, vaikka nopeammin menisin yli kun vaan pysyisin poissa. On vaan niin upea nainen, että vaikea on unohtaa, enkä edes halua...
Hah, jos olisi noin upea kuin kuvailet, olisit itsekin irl ja yhteydessä häneen. Sori tästä faktasta. Pelleilet vain.
En mä mitään pelleile. Tein vaan tulkintani käytöksen muutoksesta ja annan olla rauhassa.
Aiemminko sitten olit yhteydessä? Vai oletko aina antanut olla rauhassa, niin että toinen ei edes tiedä kiinnostuksestasi...
Oltiin työkavereita ja nähtiin säännnöllisesti. Älkää nyt oikeesti täällä parista lauseesta tehkö omia päätelmiänne. :D
Ei kai se tarkoita, että käytös muuttui, jos ette enää ole työkavereita. Vai lopettiko hän työt kun ei halunnut enää nähdä sinua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllästynyt vanhoihin miehiin. Onneksi uusi kaivattuni on mua nuorempi.
Se on muutenkin ihan fiksua, kun naiset elää keskimäärin joku 7 vuotta pidempään. Oma kaivattu on n. 12v nuorempi ja se olisi hänelle huono diili.
Niin on. Miehet vanhenevat naisia nopeammin. Osa on ihan romuna jo hieman yli 40-vuotiaana, kauhea marina ja ruikutus päällä koko ajan. Masentavat kumppaninsakin turhaan.
Naisten iho vanhenee miehiä huomattavasti nopeammin.
t. tiede
Ei pidä paikkaansa. Miehille vaan sallitaan rypyt.
Mitäköhän muut ajattelee minusta? Millaisen kuvan jätän heidän päähän?
Toivottavasti en ole jättänyt vääränlaista kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se tarkoita, että käytös muuttui, jos ette enää ole työkavereita. Vai lopettiko hän työt kun ei halunnut enää nähdä sinua :D
Tuskin se oli syy. :D
Vierailija kirjoitti:
- pelailu
- manipulointiyritykset
- "valkoiset" valheet (joita tosin ei taida olla olemassakaan, on vain valheita ja totuus...)
- aggressiivisuus
Entinen kaivattu oli sit oikea mega red flag, kun ei mitään muuta tarjonnutkaan noita.
Vierailija kirjoitti:
- pelailu
- manipulointiyritykset
- aggressiivisuus
-toinen paljastuukin varatuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllästynyt vanhoihin miehiin. Onneksi uusi kaivattuni on mua nuorempi.
Se on muutenkin ihan fiksua, kun naiset elää keskimäärin joku 7 vuotta pidempään. Oma kaivattu on n. 12v nuorempi ja se olisi hänelle huono diili.
Niin on. Miehet vanhenevat naisia nopeammin. Osa on ihan romuna jo hieman yli 40-vuotiaana, kauhea marina ja ruikutus päällä koko ajan. Masentavat kumppaninsakin turhaan.
t. tiede
Ei enää sen jälkeen oo kauheesti kiinnostanut mitä tiede sanoo kun näki oman mahan ja ihon venyvän järjettömäksi palloksi ja palautuvan puolessa päivässä takaisin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Pakko olla ihan vaan taikuutta nämä ihoasiat! 😄
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
- pelailu
- manipulointiyritykset
- aggressiivisuus
Entinen kaivattu olikin oikea giga red flag, kun ei mitään muuta tarjonnutkaan kuin noita.
Hups tulikin kaks kertaa, kun korjasin välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pelailu
- manipulointiyritykset
- aggressiivisuus
Entinen kaivattu olikin oikea giga red flag, kun ei mitään muuta tarjonnutkaan kuin noita.
Mikä hänessä sitten oli hyvää, kun kerta ihastuit kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän muut ajattelee minusta? Millaisen kuvan jätän heidän päähän?
Toivottavasti en ole jättänyt vääränlaista kuvaa.
Reps, nii-i. Aika karsea kuva jäi joistakin, mutta oma vika olla sika.
Oon taas kuluttanut päivän katselemalla kaivattuni kuvia ja haaveillen meistä. Kuinka voikaan olla noin komea ilmestys. Rakastan! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pelailu
- manipulointiyritykset
- aggressiivisuus
Mikä hänessä sitten oli hyvää, kun kerta ihastuit kuitenkin?
No en silleen ihastunut muuhun kuin joihinkin muistoihin, joita en ollut ajatellut aikoihin. Ja pelailin ite viime vuoden lopusta alkaen. Mutta huonoja muistoja oli niin paljon enemmän ja niitä ja muuta shittiä tuli koko ajan lisää, eikä se ollut edes sama ihminen.
t. tiede