Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (58452)
Minun kaikki parhaat marjastus-, sienestys- ja uimapaikat ovat nykyään PV käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Terkut sienimetsältä. Oli tarkoitus poimia mustikoitakin, mutta siinä paikassa ei tänä vuonna ollutkaan. Yleensäkään mulla ei tule vain yhtä lajia vaan olen varustautunut löytämään erilaisia marjoja ja sieniä. Lisänä kuvailen erilaisia asioita mm. Viime vuonna yhtenä paranvoin. Toki mukaan voi ottaa ongen ja virvelinkin, jos vesistöä lähellä. Kyllähän sitä ajattelee, että se toinen tykkäisi samoista asioista. Poimittaisiin sitten toisistamme hirvikärpäsiäkin..
Mikä on paranvoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut sienimetsältä. Oli tarkoitus poimia mustikoitakin, mutta siinä paikassa ei tänä vuonna ollutkaan. Yleensäkään mulla ei tule vain yhtä lajia vaan olen varustautunut löytämään erilaisia marjoja ja sieniä. Lisänä kuvailen erilaisia asioita mm. Viime vuonna yhtenä paranvoin. Toki mukaan voi ottaa ongen ja virvelinkin, jos vesistöä lähellä. Kyllähän sitä ajattelee, että se toinen tykkäisi samoista asioista. Poimittaisiin sitten toisistamme hirvikärpäsiäkin..
Mikä on paranvoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paranvoi?
Kiitos, aina oppii uutta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on hyvä tehdä vaikutus naiseen marjastus- ja sienestystaidoillaan. 👍
Arvostan miehessä muita taitoja ja piirteitä.
Sama! Minä osaan kyllä pitää meidät hengissä luonnonantimilla.
Tony olit tänään niin ihana <3
Vierailija kirjoitti:
Kireän kiukkupussin kanssa ei tietenkään kannata mennä metsään.
Kireyteenkin on yleensä jokin selvitettävissä oleva syy. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on hyvä tehdä vaikutus naiseen marjastus- ja sienestystaidoillaan. 👍
Moni mies varmasti kykenee mustikoita poimimaan, mut moni ei ole mulle sopiva suhteeseen😁 luonteen piirre, elämän tavat, kohtelu, kemia yms. Paljon tärkeämpää kuin mustikanpoiminta.
Osataankohan me jutella vaikeistakin aiheista, pohdin. Ei taidettu oikein olla todellakaan mitään mestareita siinä aikanaan. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kireyteenkin on yleensä jokin selvitettävissä oleva syy. sivusta
Joskus se voi olla seksin puute. Kannata harrastaa seksiä ensin ja sit mennä sinne metsään.
Mekin saatiin iso riita aikaseks. Päättyy sitte veitsi kurkulla eräs ystävänpäivä.
Ystävänpäivä on helmikuussa.
Hyvää Ystävänpäivää sulle, i know you use these site. Haluutko kuulla/kysyä jotain?
Vai ootko just koira lenkillä... En päivystä
Jutellaan Rodoksesta, kun nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Kultakutri😘
Juice 😍
Olet parantumaton naistenmies.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa kori eikä pussia.