Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (57389)
Vierailija kirjoitti:
Miksi toista ei saa pois mielestä, vaikka ei olla nähty pitkään aikaan?
Kyllä se väkisinkin sitten joskus haalenee muisto mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymiöllä :) vastatuissa on pirullinen sävy
Ei tarkoituksella.
Eipä. Valitse joku muu pakkomielle, vaikka ulkoilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymiöllä :) vastatuissa on pirullinen sävy
Ei tarkoituksella.
Eipä. Valitse joku muu pakkomielle, vaikka ulkoilu.
*Enemmän mä ulkoilen kuin olen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, näillä on se hakkeri, jonka tietomurroista on jäänyt jälkiä koneelleni. Eikä ole ekaa tai tokaa kertaa mun perässä. Laitonta peliä. Kyttäämistä online ja irl syrjäytyneiden narkkimiesten kautta. Jakavat epäilyttäviä linkkejä täällä ja S24:llä. Google-tiliä seurataan, vieraita ip:tä ollut näkyvissä gmailin tiedoissa. Ensin T ja K valehtelivat poliisille, tällä kertaa usuttivat rikolliset perään.
Miksi sä elät jossain 20 vuotta sitten tapahtuneissa. Mene jo eteenpäin. Hybä ihminen ja pysy erossa niistä rikollisista. Vie asiat poliisille, jos itse tunkevat sun yksityisyyteen ja kotieauhanpiiriin.
Lisään, että jos joku seuraa ja vainoaa 20 vuotta tai kauemmin, ei ihminen ole päästään terve. Kauas tommosista ja keskity terveempään elämään terveellisessä seurassa. 💛
Ei ole terve sekään joka antaa noin edes tehdä päivää pidempään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vtuttaa eniten toi turvallisuusasia. Kiusaajapariskunta uhannut t_ppaa moneen kertaan, naureskellut ja kehuskellut sillä, mitä matskua sillä hakkerilla on, että järjestäytynyt rikollisuus olis tässä mukana, eksä uhannut pahoinpidellä, kaduilla tai lenkkipoluilla ei voi turvallisesti kävellä ja se aiempi pahoinpitely on yhä mielessä.
Kannattaa kerätä tarpeeksi tietoa ja todisteita rikollisia vastaan. Joku joka ei halua oikeuden eteen ja linnaan hiljentää muiden suut ja lopettaa muiden teot.
Kai tässä on poliisille mentävä. Tätä on jatkunut liian kauan, eikä mitään muuta ratkaisua ole näkyvissä. Lisäksi näillä on se video, sekään ei ole laillista. Salakuvaus ja vielä jakavat toisesta sellaista materiaalia. Sit kehtaavat esiintyä jonain uhreina. Eikä mulla ole mitään yhteyksiä mihinkään muihin rikollisiin kuin näihin kiusaajiin ja niiden narkkituttuihin.
Ihan sama mitä kuvattu tms.
Rikollisten uhkauksiin pitää vastata kovemmin takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, näillä on se hakkeri, jonka tietomurroista on jäänyt jälkiä koneelleni. Eikä ole ekaa tai tokaa kertaa mun perässä. Laitonta peliä. Kyttäämistä online ja irl syrjäytyneiden narkkimiesten kautta. Jakavat epäilyttäviä linkkejä täällä ja S24:llä. Google-tiliä seurataan, vieraita ip:tä ollut näkyvissä gmailin tiedoissa. Ensin T ja K valehtelivat poliisille, tällä kertaa usuttivat rikolliset perään.
Miksi sä elät jossain 20 vuotta sitten tapahtuneissa. Mene jo eteenpäin. Hybä ihminen ja pysy erossa niistä rikollisista. Vie asiat poliisille, jos itse tunkevat sun yksityisyyteen ja kotieauhanpiiriin.
Kysyä ne jotkut elää vanhemmissakin. Kerran pihaani ajoi eräs vanhus, joka alkoi sättiä minulle ukkiani miten hän oli sanonut hänelle ilkeästi. Ukkini vaan oli kuollut jo paljon yli 30v aiemmin ja itse tuolloin pieni lapsi. Kyse ilmeisesti jostain nuoruusajan kaunasta1900-luvun alkupuolelta. Kaatunut maitohinkki oli kai se vihan syyn juuri. Sivusta.
Sä vaan kuvittelet tunnistavasi mut yhdestä hymiöstä ja yhdistelet viestejä päässäsi. Suosittelen ulkoilua sinullekkin. :) 😘
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan kuvittelet tunnistavasi mut yhdestä hymiöstä ja yhdistelet viestejä päässäsi. Suosittelen ulkoilua sinullekkin. :) 😘
Ai kuka? Aika vahvat harhat teillä kyseessä.
Noin 95% niistä, joita vainotaan ovat itse päästään vialla. Tyypillistä esim skitsofreenikoilla, eli kuvitelmaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika vähentää lääkitystä, jos ei pysy edes sivun verran mukana?
Vierailija kirjoitti:
Painu sinä helve.ettiin.
Vierailija kirjoitti:
España vai Argentiina
Ei kiinnosta niin paskaakaan, mutta Euroopassa olen ja Eurooppaan jään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika vähentää lääkitystä, jos ei pysy edes sivun verran mukana?
Kuule mä en lue täältä viestejä sivukaupalla, hullu.
Vierailija kirjoitti:
Noin 95% niistä, joita vainotaan ovat itse päästään vialla. Tyypillistä esim skitsofreenikoilla, eli kuvitelmaa kaikki.
Jollekin vainoaminen on todellisuutta. Kuinka moni nainen kohtaa vainoamista? Aika moni.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa vaan kun ihmiset kirjottelee ilman mitään nimiä tänne "se eilinen ei ollu multa" tai "ne oli sulle, mut ei sille toiselle". Mitä luulette, et voiko joku yhdistää noita edes niihin viesteihin mitä tarkoitatte?
Yhdeltähän nuo ilmoittelut tulevat. Se tekstiseiniä postaileva E tjsp. Kai tuokin on yksi trollaamisen muoto. Floodaa ketjun täyteen jonninjoutavaa paskaa.
Heiluttelen rannalla kellohameessa, täällä olisi lämpöä tarjolla