Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (57990)
Vierailija kirjoitti:
Olet hiljaisena minussa, muut eivät tiedä. Olet kätketty mies, sydämeeni painettu. Silti ajoittain pidät kovaa meteliä ja aiheutat levottomuutta. Kuin odottaisi jotakuta syntyväksi, mutta ei tiedä, miten käy. Muualla et ole minulle olemassa vaan olet kätkeytynyt myös minulta, välillämme on hiljaisuus. Kuiskauskin olisi huuto.
Kaunista. Harmi kun ei ole minulle.
Vierailija kirjoitti:
Antin velttoa k*llia ikävä 😍😜
Olisit laittanu sen osoitteen niin olis unohtunu jo...
Kaipaan Antin kontrollointia ja narsistisia piirteitä 😍😜
Antti on itserakas, kaipaan hänen suurta egoaan 😍😜
Kaipaan kun Antti sanoo alentavasti; Alan lähtee niin seuraava pääsee polkemaan 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, näillä on se hakkeri, jonka tietomurroista on jäänyt jälkiä koneelleni. Eikä ole ekaa tai tokaa kertaa mun perässä. Laitonta peliä. Kyttäämistä online ja irl syrjäytyneiden narkkimiesten kautta. Jakavat epäilyttäviä linkkejä täällä ja S24:llä. Google-tiliä seurataan, vieraita ip:tä ollut näkyvissä gmailin tiedoissa. Ensin T ja K valehtelivat poliisille, tällä kertaa usuttivat rikolliset perään.
Miksi sä elät jossain 20 vuotta sitten tapahtuneissa. Mene jo eteenpäin. Hybä ihminen ja pysy erossa niistä rikollisista. Vie asiat poliisille, jos itse tunkevat sun yksityisyyteen ja kotieauhanpiiriin.
Kysyä ne jotkut elää vanhemmissakin. Kerran pihaani ajoi eräs vanhus, joka alkoi sättiä minulle ukkiani miten hän oli sanonut hänelle ilkeästi. Ukkini vaan oli kuollut jo paljon yli 30v aiemmin ja itse tuolloin pieni lapsi. Kyse ilmeisesti jostain nuoruusajan kaunasta1900-luvun alkupuolelta. Kaatunut maitohinkki oli kai se vihan syyn juuri. Sivusta.
Itse eläisin elämää eteenpäin edes välittämättä turhan päiväisistä samassa liejussa polkevista. Jos on niin daiju ja jauhaa jotain 20 vuotta vanhaa asiaa vainoten jota kuta, niin näkeehän sen nyt sokea sonnikin ettei kyseisellä ole kaikki kotona yläkerrassa. Itsensä siinä häpäisevät. Ihmiset muuttuu, kasvaa ja kehittyy. Kymmeniä vuosia sitten tapahtuneisiin jääneet ja niillä uhkailevat, vainoavat ovat niitä jotka tarvitsevat apua.
Vinkkinä myös niille jotka roikkuvat eksissään kiinni vuosien jälkeen.
Miettisin myös mikä on liejussa polkevan motiivi. Tuskin puhtaat jauhot pussissa. Tyhmähän on se joka noiden kelkkaan lähtee. Sama juorujen taustalla. Kriittisyyttä ja omaa itsenäistä ajattelua näihin!
Mulla herää aina epäilys motiiveista, kun jotakin leimataan hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antin velttoa k*llia ikävä 😍😜
Olisit laittanu sen osoitteen niin olis unohtunu jo...
Niinpä 😍😜😁 laita sä maakunta, katsotaan kuin kaukana ollaan, jospa ollaankin lähekkäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän parikin miestä saaneen lähestymiskiellon vainoamisesta. Yrittivät esittää niin järkevää ja haukkuivat naista vainoharhaiseksi ja hulluksi. Paha vain, että heidän puheessaan ja eleissään rivien välistä lipasahteli totuutta, joka kääntyi heitä itseään vastaan. Tarkka korvainen ja silmäinen, kriittisesti haukunnan taustalla motiiveja huomioiva tiedostaa kyllä miksi mustamaalaa.
Toinen heistä oli heilutellut veistä naista uhkaillessaan.
Eli mikä se prosentuaalinen vainoharhaisuuksien osuus olikaan.
Toisko tuuli sut mun ovelle, kun täällä olen viikon ihan yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän parikin miestä saaneen lähestymiskiellon vainoamisesta. Yrittivät esittää niin järkevää ja haukkuivat naista vainoharhaiseksi ja hulluksi. Paha vain, että heidän puheessaan ja eleissään rivien välistä lipasahteli totuutta, joka kääntyi heitä itseään vastaan. Tarkka korvainen ja silmäinen, kriittisesti haukunnan taustalla motiiveja huomioiva tiedostaa kyllä miksi mustamaalaa.
Kumpi näistä oli se hullu nyt sitten? Mies joka vainosi todistetusti ja haukkui vainoharhaiseksi vai nainen jota uhkailtiin ja vainottiin?
Miksi yrität anonyymeille, randoille todistella jotakin!!!! Kuka oli ja on ja mitä.
EI KIINNOSTA!
Vierailija kirjoitti:
Menisitkö tämän huomionhakuisen vainoharhapaskasi kanssa johonkin asianmukaiseen ketjuun, kiitos.
Samaa paskaa saa vaikka kirjoittaisi kauniita kaipausterveisiä. Mitä väliä mitä tänne kirjoitta. Sana vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi näistä oli se hullu nyt sitten? Mies joka vainosi todistetusti ja haukkui vainoharhaiseksi vai nainen jota uhkailtiin ja vainottiin?
Miksi yrität anonyymeille, randoille todistella jotakin!!!! Kuka oli ja on ja mitä.
EI KIINNOSTA!
Pidän vain alas poljettujen puolia. Moni nainen kokee tätä tänäkin päivänä.
Joku täällä rääpii heikommasta asiasta. No ole mies ja suojele sitä heikompaasi!
Vierailija kirjoitti:
Toisko tuuli sut mun ovelle, kun täällä olen viikon ihan yksin
Tämä oli naiselta miehelle, jos sillä on jotain väliä.
Ei ollut pakkomielteiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut pakkomielteiselle.
Ei minulta.
Miettisin myös mikä on liejussa polkevan motiivi. Tuskin puhtaat jauhot pussissa. Tyhmähän on se joka noiden kelkkaan lähtee. Sama juorujen taustalla. Kriittisyyttä ja omaa itsenäistä ajattelua näihin!