Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56725)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi lopettaa itseni kiusaaminen täällä. Mitä se auttaa pitää haavetta yllä kaipaamalla kun mitään konkreettista en kuitenkaan asioiden eteen tee?
Mitä kaivattusi asiasta tykkää?
Tuskin se on täällä -Sivusta
Hei beibi anna mulle piiskaa💚
Vierailija kirjoitti:
Ankeuttaja langassa pois ja öitä👋
Mistä lähtien realismi on ollut ankeuttamista? Jos ottaa kaapista kaurahiutaleita ja sanoo, että hiutaleet alkavat olla lopussa, onko se ankeuttamista?
Katselin sua jo välitunnilla..
Ah ja uh! Oi, voi ja oijoi! Liirum laarum, liipa laapa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien realismi on ollut ankeuttamista? Jos ottaa kaapista kaurahiutaleita ja sanoo, että hiutaleet alkavat olla lopussa, onko se ankeuttamista?
😅🤣 repesin tälle hiutale jutulle 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi lopettaa itseni kiusaaminen täällä. Mitä se auttaa pitää haavetta yllä kaipaamalla kun mitään konkreettista en kuitenkaan asioiden eteen tee?
Mitä kaivattusi asiasta tykkää?
Rehellisesti varmaankin tyytyväinen ettei tarvitse olla mun kanssa tekemisissä jos ikinä ajatelee mun suuntaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Sataa, ihanaa
Niinpä! Ihana sateen ropina.
Vierailija kirjoitti:
Ah ja uh! Oi, voi ja oijoi! Liirum laarum, liipa laapa,
Tämäkö on järkevämpää kuin terveisen lähettäminen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausketju ei tarvi realismia
Vierailija kirjoitti:
Hei beibi anna mulle piiskaa💚
Onnistuu. Saanko vetästä raipalla ?
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä että jutut osuu yhteen, helppo olla toisen seurassa. Arvostus, kunnioitus pitää olla kunnossa.
Arvostusta ja kunnioitusta ei ole haukkuminen tai ulkonäön arvosteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ojentaisin käteni, niin kuitenkin vetäytyisit?
En vetäytyisi, voisimme vaikka kätellä ensin.
Toivotinko sinun työkaverille öitä, kun et tykännyt? No otan sen pois niin saat unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä että jutut osuu yhteen, helppo olla toisen seurassa. Arvostus, kunnioitus pitää olla kunnossa.
Eikä valehtelu päin naamaa, tiedon pimittäminen (=valehtelua), juonittelu tai toisen nöyryyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä valehtelu päin naamaa, tiedon pimittäminen (=valehtelua), juonittelu tai toisen nöyryyttäminen.
Missä ja miten näin on tapahtunut? Vapaa-ajan matkailua ei lasketa, ei kuulu työnantajalle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ex-työkaveri.
Samoin sulle, kauniita unia.
Tarkoitin, että jos kelkka kääntyi.