Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56725)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustikansinisiltä silmiltä terkut ruskeille silmille.
Varastit mun ja kaivatun silmät…
Ajattelin että olisin sun kaivattu 😏
Täytyisi lopettaa itseni kiusaaminen täällä. Mitä se auttaa pitää haavetta yllä kaipaamalla kun mitään konkreettista en kuitenkaan asioiden eteen tee?
Vierailija kirjoitti:
Et taida tykätä musta.
Kyllä tykkään paljon vieläkin. Kunpa näkisin sut, sitten vieläkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi lopettaa itseni kiusaaminen täällä. Mitä se auttaa pitää haavetta yllä kaipaamalla kun mitään konkreettista en kuitenkaan asioiden eteen tee?
Tää vaan pidentää ylimenemistä.
Iltaa. Heikomman astian kurissa pitäminen on rakkauden osioitus mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin aamusella istua naamalle 😜😍👌😁
Paskasella perseellä?
No sekin onnistuu jos sun fantasia kerta on ja välttämätöntä 😍😜😁
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa kannattaakin lopettaa, jos ei mitään konkreettista halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vaan pidentää ylimenemistä.
Niin tekee. Jos ei vaan tulisi tänne niin menisi väkisinkin sitten eteenpäin kun ei mitään todellisia linkkejä edes ole.
Kaivatulle mukavaa lauantai-iltaa.Ikävä sua. Suukko ja halaus! 🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tunnen sen kuinka me ollaan oltu jo todella lähekkäin vaikkei oikeasti olla oltu mitenkään.
Minulla ja kaivatulla niin lyhyt välimatka että melkein kuumottaa🤓🤓🤓🤓🤓
Millä tavalla lyhyt? Ootko muuttanu mun verkkokaappiin asumaan? eri
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Nimittäin tämä miehinen osoitus on rakkaudellinen osoitus vain itselleen siltä heikommalta astialta eli mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Nimittäin tämä miehinen osoitus on rakkaudellinen osoitus vain itselleen siltä heikommalta astialta eli mieheltä.
Nainen ja aito rakkaus tai välittäminen, pyh!
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan etsii joku nainen millä mennä yli kaivatusta, kun ei tämä tunnu helpottavan.
Jep. Kannattaa tehdä niin. Itse aion tehdä saman mut tietenkin miehen kanssa. Toimii aina 😍😜
Vain mies pystyy ölisemään ulos jotain näin tyhjää ja turhanpäiväistä, jopa mitätöntä mussutusta ja vielä uskoa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan etsii joku nainen millä mennä yli kaivatusta, kun ei tämä tunnu helpottavan.
Jep. Kannattaa tehdä niin. Itse aion tehdä saman mut tietenkin miehen kanssa. Toimii aina 😍😜
Asuisitpa lähellä, kun vaikutat niin helpolta tapaukselta, et voisin käyttää sinua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa kannattaakin lopettaa, jos ei mitään konkreettista halua.
No olisi ollut paljonkin halua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuisitpa lähellä, kun vaikutat niin helpolta tapaukselta, et voisin käyttää sinua :D
Sinähän se vasta helppoheikki olet
Vierailija kirjoitti:
Olinko niin ruma?
Mun kaivattu on liian fiksu ja kaunis minulle. :)
Nähtiinkö tänään? En tosin hänen silmiään.