Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (92082)
Hyvää yötä.
Me jutellaan asiat selviksi, mutta ei vielä.
Tarvitsen aikaa.
Toivottavasti ymmärrät.
Kuinka päiväis sujuna? Omani unessa ja ruokaillessa, tein pitkän kävelyn ja kävin kaupassa. Naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhun saisi yhteyden muutenkin kuin siellä? Pitäis olla joku toinen paikka! Pakko saada nähdä sut vielä.
Kysymällä järjestyy
Kunpa uskaltaisin. Voisitko sä mitenkään??
Kohta lenkille. Tuskin nähdään, mut aina on kiva haaveilla.
Haluan vain sinut ja olla onnellinen.
Kaksi samanmielistä, niin onnistuu. Ainakin toivoa on.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain sinut ja olla onnellinen.
Sama haave. 🤍
Hauskaa kuvitella, miten tuon ja tuon kirjoitukset saattaisivat olla hänen tai hänen. Mielikuvittelu on laukalla.
Vierailija kirjoitti:
Oon vähä eksyksissä.
Kukapa meistä ei olisi, kun täälläkin ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon vähä eksyksissä.
Kaivattusi suhteenko?
Huomenta ihana turkulaistunut naisopettaja💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi halunnut tutustuakaan suhun sen jälkeen, kun sen tapasit. Samaa sanos ransu. Ihan eri ihmiseksi muutuit sen naisen myötä, samanlaiseksi väkivaltaiseksi ja valheelliseksi kiusaajaksi. Karseita muistoja. Mikään puhuminen ei tuollaisten kanssa auta.
Mutta kaipaat silti kovasti?👍
En kaipaa ihmistä, jota ei enää ole olemassa. Kaipasin joskus sitä entistä versiota, jonka se h_ora muutti valheelliseksi k-pääksi. Vaikka taisi kyllä olla sitä alusta asti, tervehenkinen tai hyvä mies ei sellaista naista olisi huolinut. Mitään muuta kuin valheita ja väkivaltaa ei sieltä sen jälkeen ole tullut.
Lenkkeile mun talon ohi niin ehkä sattumalta törmätään
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeile mun talon ohi niin ehkä sattumalta törmätään
Hehheh, unen näit. Jopas on narsistista.
Siis kuka oikeasti makaa kuin lahna ja vaatii muilta asioita. Hyi olkoonkin. Menee aikakin hukkaan.
Tunnen itseni ja tiedän sen, että toiset kävelevät päälleni. On pakko otettava tila.