Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56161)
Hyvää yötä ruotsinkielinen keski-ikäinen rouva erityisopettaja Helsingistä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***i sinulle vain kauniita viestejä. 🌞
Heli?
Heliä on vuosien varrella kaivattu tällä palstalla ehkä eniten. Kukahan se ihanuus on? Sivusta
No ei kyllä tasan ole kaivattu eniten :D kuntarajainmieskin on kirjoittanut kohteelleen joka päivä ainakin vuodesta 2015.
No, riippuu ihan siitä, montako viestiä Kuntarajainmies on kirjoittanut päivässä. Mulla on sellainen kutina, että oma kohde menee määrässä heittämällä ohi. sivusta
Tottakai menee, jokainen vähänkin pidempään palstaa seurannut sen kyllä on huomannut. Heliä toitotettiin täällä varsinkin yhteen aikaan kyllästymiseen saakka, lukuisia kertoja joka päivä. Tuo yksi jankkari vaan aloittaa vääntämisen ihan mistä tahansa asiasta. En aio vääntöön enempää osallistua, asia on mulle sinänsä täysin samantekevä, en kaipaa Heliä enkä ole Heli. Totesinpahan vaan tosiasian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko 😍 Missä muualla suhun vois törmätä? Oot ihana.
Muualla kuin missä?
No siellä missä nähtiin tänä kesänä. En kerro enempää. Hän jäi ajatuksiin asumaan.
Missä kohtaa kesää? Omiin ajatuksiin kun myös jäi joku.
Alkukesästä. Hänen olemuksensa rauhoitti ja tuntui turvalliselta. Lohdulliseltakin. Saispa joskus tutustua häneen. En kyllä edes tiedä onko hän vapaa. Itse olen vapautunut hiljattain.
Henkilökohtaisesti en ole kiinnostunut rikollisesta aineksesta.
Heko heko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla kuin missä?
No siellä missä nähtiin tänä kesänä. En kerro enempää. Hän jäi ajatuksiin asumaan.
Alkukesästä. Hänen olemuksensa rauhoitti ja tuntui turvalliselta. Lohdulliseltakin. Saispa joskus tutustua häneen. En kyllä edes tiedä onko hän vapaa. Itse olen vapautunut hiljattain.
Aika sopisi, muuta olen jäävi arvioimaan. Kysyn siksi vielä, mistä ikäluokasta suurin piirtein puhutaan. Kiitän myös kauniista sanoistasi, kaiman puolesta jos ei nyt omalle kohdalle osukaan.
Olisin halunnut kiittää häntä ihan oikeastikin. Ehkä se olisikin mahdollista jotenkin. Itse hitusen yli nelikymppinen. Arvelisin myös hänen ikänsä alkavan nelosella.
Väsyi väsyi västäräkki, kuuma päivä takana.
Kunpa tää K-painajainen olisi viimein ohi.
Meinasin myöhästyä. Oon aatellu sua paljon. Tosi kova ikävä. Tarvisin sua. Nuku hyvin rakas.
Miten suhun saisi yhteyden muutenkin kuin siellä? Pitäis olla joku toinen paikka! Pakko saada nähdä sut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka nyt lepäät ja toivut, kiitos kaikesta. Olet tuonut sitä valoa jota olen vuosia kaivannut. Olet hieno ihminen, usko itseesi.
Kivasti sanottu jollekulle. Minäkin tänään lepäsin, mutta en usko, että minua kukaan ylistää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kettää mitttää vastailis? Tunnisteilla.
^eri
Vierailija kirjoitti:
Meinasin myöhästyä. Oon aatellu sua paljon. Tosi kova ikävä. Tarvisin sua. Nuku hyvin rakas.
-Mangusti
Kävin heittämässä vihdoinkin talviturkin kirkasvetisessä järvessä. Täällä mustikat vielä kypsyvät. Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Miten suhun saisi yhteyden muutenkin kuin siellä? Pitäis olla joku toinen paikka! Pakko saada nähdä sut vielä.
Kysymällä järjestyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla kuin missä?
Älä sotki sivusta
Tunnen itseni ja tiedän sen, että toiset kävelevät päälleni. On pakko otettava tila.
Hyvää yötä.
Me jutellaan asiat selviksi, mutta ei vielä.
Tarvitsen aikaa.
Toivottavasti ymmärrät.
Kuinka päiväis sujuna? Omani unessa ja ruokaillessa, tein pitkän kävelyn ja kävin kaupassa. Naiselle lounaaseen.