Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56103)
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on parasta, että mies katsoo heikomman astian perään.
Ok. Jatkahan sen kaljatiinun tuijotusta. Ite oot ostanu niin heikon.
On muutama asia, joita tulen todennäköisesti vielä katumaan, mutta ei siitä sen enempää tässä ketjussa. Ehkä joskus terapiassa, jos saan aikaiseksi varata ajan. 🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette siis itse ymmärrä näistäkään asioista yhtään mitään mutta tulette kuitenkin vääntelemään naamojanne fiksuimpiin kommentteihin. Ja eteenpäin taas.
Mikä saa sut olettamaan, että sä olet se, joka määrittelee ne fiksuimmat kommentit täällä?
Se että edelleenkin huomaan olevani se fiksuin täällä.
Ok. Me muut ei ehkä nähdä asiaa samalla tavalla?
Niin no minun vikanihan sekään ei ole. Kysymysmerkki?
Tarkoitin että sä et välttämättä ole oikeassa
Ethän tarkoittanut. Rehellisen on hyvä jankata kanssasi vaikka maailman tappiin. Hanki elämä.
Jees, sun kommentit ei tosiaan ole täällä fiksuimmasta päästä, sori nyt. Tämän viimeisimmän ylittää jumalajututkin, vaikka alinta sakkaa noin muuten ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä lankesin taas katsomaan sinun kuvia. Olet kyllä niin komea, että pökerryttää. Rakkaat terkut sulle, Nuutti! 🧡
Juu, huomasin. Profiilin katselijat näkyy siinä sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Lotta😘
Kuka kaipaa?
Rakkaalle tyypille toivon hyvää viikonloppua!
Vierailija kirjoitti:
Podissa Suski sanoi,että nelikymppiselle mammalle paras mätsi on parikymppinen poju.Suskihan on absoluuttinen totuuden torvi.Kyselen sivusta, että mitä sitte viiskymppiselle miehelle on paras mätsi?
Miehen kannattaa ottaa aina 10-15 vuptta vanhempi nainen, niin kumpikaan ei todennäköisesti joudu toisen omaishoitajaksi. Ootte laitoskunnossa sit samoihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette siis itse ymmärrä näistäkään asioista yhtään mitään mutta tulette kuitenkin vääntelemään naamojanne fiksuimpiin kommentteihin. Ja eteenpäin taas.
Mikä saa sut olettamaan, että sä olet se, joka määrittelee ne fiksuimmat kommentit täällä?
Se että edelleenkin huomaan olevani se fiksuin täällä.
Ok. Me muut ei ehkä nähdä asiaa samalla tavalla?
Niin no minun vikanihan sekään ei ole. Kysymysmerkki?
Tarkoitin että sä et välttämättä ole oikeassa
Ethän tarkoittanut. Rehellisen on hyvä jankata kanssasi vaikka maailman tappiin. Hanki elämä.
Jees, sun kommentit ei tosiaan ole täällä fiksuimmasta päästä, sori nyt. Tämän viimeisimmän ylittää jumalajututkin, vaikka alinta sakkaa noin muuten ovatkin.
Haters gonna hate anyway. Ihan kuule sama, jäkä jäkä, napi napi, tykkäät oikeesti kumminkin.
Onko kaivatullasi pyllytäytteet?
Toivottavasti saan viikonloppuun edes vähän sun valoa mukaan. Se on sitä, mitä tartteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kakkonen on pop!
Ehkä, mutta ykkönen on rock!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***i sinulle vain kauniita viestejä. 🌞
Heli?
Heliä on vuosien varrella kaivattu tällä palstalla ehkä eniten. Kukahan se ihanuus on? Sivusta
No ei kyllä tasan ole kaivattu eniten :D kuntarajainmieskin on kirjoittanut kohteelleen joka päivä ainakin vuodesta 2015.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lankesin taas katsomaan sinun kuvia. Olet kyllä niin komea, että pökerryttää. Rakkaat terkut sulle, Nuutti! 🧡
Juu, huomasin. Profiilin katselijat näkyy siinä sivulla.
Sitten varmaan huomasit, että klikkailin niitä sun kuvia monen monituista kertaa. Kivaa katsoa susta vanhoja kuvia, jotka otettu silloin kun vielä juteltiin säännöllisesti. Mulla olet kuitenkin se sama ihminen, vaikka vuodet olisi hiukan sinua muokanneetkin, ja paremmaksi tietenkin. 😊🧡
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saan viikonloppuun edes vähän sun valoa mukaan. Se on sitä, mitä tartteen.
Kyllä saat valonsäteitäni mukaasi, ne yltävät lämpimien ajatusten voimalla varmaan sinne. Kaikkea hyvää viikonloppuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos taskut olis vähän isommat, piilottaisin sut sinne ja veisin mukanani.
Sulla on taskut täynnä, siksi ei mahdu. 😛
Tänään oon taas enemmän surullinen siitä, kun tiivistä ja läheistä yhteyttämme ei enää ole. 😕 Toivottavasti olet onnellinen siellä, missä nyt ootkin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***i sinulle vain kauniita viestejä. 🌞
Heli?
Heliä on vuosien varrella kaivattu tällä palstalla ehkä eniten. Kukahan se ihanuus on? Sivusta
No ei kyllä tasan ole kaivattu eniten :D kuntarajainmieskin on kirjoittanut kohteelleen joka päivä ainakin vuodesta 2015.
No, riippuu ihan siitä, montako viestiä Kuntarajainmies on kirjoittanut päivässä. Mulla on sellainen kutina, että oma kohde menee määrässä heittämällä ohi. sivusta
Sorry, mut mul on ahtaanpaikankammo.