Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56060)
Vierailija kirjoitti:
Olisipa outoa jos kaivattu miettisi minua silareilla. Eikö ne ole enemmän esiintyvien artistien juttu, kun ulkonäkö on osa ammattia tms
No ei todellakaan ole, mitä idiotismia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi esiintyvä artisti?
Hän on kaikkea mitä haluaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Pilaan vaan aina kaiken.
Joko seuraavakin lähti?
Minäkin olen kaikkea mitä haluan olla. Olen esiintyvä ihminen vaikka sitä ei ehkä uskoisi. Juuri sopivasti aihe ketjussa kun sitä olen miettinyt tänään.
Minulla on kaivatun lisäksi esiintyviä hahmoja myös mieleni tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kaikkea mitä haluan olla. Olen esiintyvä ihminen vaikka sitä ei ehkä uskoisi. Juuri sopivasti aihe ketjussa kun sitä olen miettinyt tänään.
Oletkohan kaivattuni? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa outoa jos kaivattu miettisi minua silareilla. Eikö ne ole enemmän esiintyvien artistien juttu, kun ulkonäkö on osa ammattia tms
Kyllä keskimäärin varmasti ovat. Seksityöntekijät ja esiintyjät varmasti yliedustettuna.
Nostaako silarit tasoa vai laskeeko?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet? Varmaankin riippuu, mille tasolle pyrit.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt.
Jos taskut olis vähän isommat, piilottaisin sut sinne ja veisin mukanani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt.
Oppaita tässä vain meinasin. Esiintyvät kaiken muun ohessa, ihan hauskojakin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan kaivattuni? :D
En usko vaikka roikutkin aina minussa kiinni ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Kerran pääsin silareita vähän puristamaan kun sellaiset oli työkaverilla. Aika hurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keskimäärin varmasti ovat. Seksityöntekijät ja esiintyjät varmasti yliedustettuna.
Mut se ei johdu siitä että esiintyvät, vaan huonosta itsetunnosta. Normaali esiintyvä ihminen nyt ei edes esiinny niin että tissit on pääasia. Yleensä esiintyvällä ihmisellä on jotain muutakin annettavaa.
Mä lankesin taas katsomaan sinun kuvia. Olet kyllä niin komea, että pökerryttää. Rakkaat terkut sulle, Nuutti! 🧡
Vierailija kirjoitti:
On wt:n merkki.
Vierailija kirjoitti:
Hän on sellainen monitoiminainen, että ottaa lavan kuin lavan haltuun tarvittaessa. Terkkuja!
Naiselle on parasta, että mies katsoo heikomman astian perään.