Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (56103)
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette siis itse ymmärrä näistäkään asioista yhtään mitään mutta tulette kuitenkin vääntelemään naamojanne fiksuimpiin kommentteihin. Ja eteenpäin taas.
Mikä saa sut olettamaan, että sä olet se, joka määrittelee ne fiksuimmat kommentit täällä?
Se että edelleenkin huomaan olevani se fiksuin täällä.
Ok. Me muut ei ehkä nähdä asiaa samalla tavalla?
Niin no minun vikanihan sekään ei ole. Kysymysmerkki?
Tarkoitin että sä et välttämättä ole oikeassa
Ethän tarkoittanut. Rehellisen on hyvä jankata kanssasi vaikka maailman tappiin. Hanki elämä.
Jees, sun kommentit ei tosiaan ole täällä fiksuimmasta päästä, sori nyt. Tämän viimeisimmän ylittää jumalajututkin, vaikka alinta sakkaa noin muuten ovatkin.
Haters gonna hate anyway. Ihan kuule sama, jäkä jäkä, napi napi, tykkäät oikeesti kumminkin.
Sun oma aloituksesi oli nimenomaan kaikkea tota mitä tässä kirjoitit :D
Vierailija kirjoitti:
Mustikansiniset silmät kuulostavat hurmaavilta.
Sulla taitaa olla. Mun kaivatulla ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
***i sinulle vain kauniita viestejä. 🌞
Heli?
Heliä on vuosien varrella kaivattu tällä palstalla ehkä eniten. Kukahan se ihanuus on? Sivusta
No ei kyllä tasan ole kaivattu eniten :D kuntarajainmieskin on kirjoittanut kohteelleen joka päivä ainakin vuodesta 2015.
No, riippuu ihan siitä, montako viestiä Kuntarajainmies on kirjoittanut päivässä. Mulla on sellainen kutina, että oma kohde menee määrässä heittämällä ohi. sivusta
Onko sun kohde Heli? Mikäli ei, olet siis samaa mieltä mun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli?
Heliä on vuosien varrella kaivattu tällä palstalla ehkä eniten. Kukahan se ihanuus on? Sivusta
No ei kyllä tasan ole kaivattu eniten :D kuntarajainmieskin on kirjoittanut kohteelleen joka päivä ainakin vuodesta 2015.
Oletko kateellinen vai miksi kiistät ilmiselvän asian? Jotakuta Heliä on kaivattu lukuisissa päivittäisissä viesteissä, ilmeisesti monen kaipaajan toimesta, niin kauan kuin muistan. Kuntarajainmies taas on laittanut maksimissaan vain yhden hyvänyön toivotuksen. Ei tule mieleen ketään toista yksittäistä henkilöä, jota olisi täällä niin usein kaivattu kuin Heliä. Ei toki välttämättä ole ollut sama Heli kyseessä niissä kaikissa viesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jäänsiniset? -Sivusta
Odottelitko tiistaina, että päästään alta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podissa Suski sanoi,että nelikymppiselle mammalle paras mätsi on parikymppinen poju.Suskihan on absoluuttinen totuuden torvi.Kyselen sivusta, että mitä sitte viiskymppiselle miehelle on paras mätsi?
70v nainen
Ainoa peruste asialle on se,että siinävaiheessa kumpikin tietää mitä pitää tehdä.Dieselit vasta lämpenee, hitaasti mutta varmasti😅😂🤣
Asiaa helpottanee ,kun jättää silmälasit yöpöydälle.
Niin siihen hampaiden viereen. -Sivusta
Ette taida elää ihan tätä päivää. Nykyajan 70v näyttää samalta kuin ysärin 40v.
Eikä ikä liity seksikokemukseen mitenkään. Jollakulla parikymppisellä voi jo olla paljon enemmän kokemusta takana kuin seniorilla.Kumppanien määrässä mitattuna, mut ei seksin määrässä...
Mistä sinä tiedät? Ei ikä kerro tuosta mitään, mun omatkin isovanhemmat nukkui erillisissä makkareissa ja nussivat vain kun halusivat lapsia. Ihmiset on erilaisia, jopa ne seniori-ikäiset, myös seksin suhteen.
Perjantain kunniaks omistan tän Jeesukselle. Hän saakoon mun kaipauksen! 🙏💕
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä,kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podissa Suski sanoi,että nelikymppiselle mammalle paras mätsi on parikymppinen poju.Suskihan on absoluuttinen totuuden torvi.Kyselen sivusta, että mitä sitte viiskymppiselle miehelle on paras mätsi?
Miehen kannattaa ottaa aina 10-15 vuptta vanhempi nainen, niin kumpikaan ei todennäköisesti joudu toisen omaishoitajaksi. Ootte laitoskunnossa sit samoihin aikoihin.
Ei tässä mistään sitoumuksista puhuttu.Ja muutenkin kenenkään ei tule ottaa vakavasti tuon höperön juttuja.Onhan hänellä toki oma fani kunta.
Ei hän ole mikään höperö vaan bisnesviisas nainen. Ollut aina. Sitä paitsi onhan tuossa pointtinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli?
Oletko kateellinen vai miksi kiistät ilmiselvän asian? Jotakuta Heliä on kaivattu lukuisissa päivittäisissä viesteissä, ilmeisesti monen kaipaajan toimesta, niin kauan kuin muistan. Kuntarajainmies taas on laittanut maksimissaan vain yhden hyvänyön toivotuksen. Ei tule mieleen ketään toista yksittäistä henkilöä, jota olisi täällä niin usein kaivattu kuin Heliä. Ei toki välttämättä ole ollut sama Heli kyseessä niissä kaikissa viesteissä.
Tulee mieleen vaikka kuinka monta. Tosiaan kuntarajainmies (joka kyllä kirjoittaa useitakin viestejä, sä et vain erota niitä), sit tärkeälle kirjoittava, mangusti, Suvia on kaivattu aivan takuulla enemmän kuin ketään Heliä (mutta monilla eri aliaksilla).. onhan noita. Mun mielestä Helin kaipaaja on perustason kaipaaja.
Mä en kadehdi täältä kyllä yhtään ketään. 🙃
Leppeää kesäyötä ja unta kaipaamalleni toivotan.
Tsemppiä tiistaille Petteri!
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt kun kaivattusi mussuttaa mustikoita?
En, mutta olen nähny kun mussuttaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Multa on usein kysytty että onko mulla värilliset piilarit, vastaus ei ole. Sivusta huutelua.
Tavallaan.