Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55245)
Ympyrä sulkeutuu. Alkaa uusi ajanjakso jossa elämä tarjoilee sinulle haasteita. Otatko kaiken vastaan?
Et kestä totuuksia, et kestä minua, et kestä elämääsi jatkossa. Jätä minut rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ympyrä sulkeutuu. Alkaa uusi ajanjakso jossa elämä tarjoilee sinulle haasteita. Otatko kaiken vastaan?
Millaisia haasteita tarkoitat? Mistä on kyse? Uhkaava sävy viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin, että mikä on saanut kaipaamaan näin kauan, kun et halua enempää? Mikä pointti? Itse haluan ihmiset oikeassa elämässä, en ketjussa.
Oon tämmöinen ujopaska ja kaikki kehen oon ihastunut niin juttu ei vaan oo jatkunut syystä x y z. Jokaisella on ollut joku syy. Siinä pitäisi OIKEASTI olla sitä tahtoa olla yhdessä jos toinen asuu Tampereella ja toinen Oulussa. Aina se ei vaan onnistu. Ehkä vielä joskus minunkin kohdalle tulee se johon rakastun enemmän kuin ikinä.
Olisin varmasti tehnyt aloitteen jos sulla olis oikein isot tissit
Älykäs ihminen ymmärtää olevansa pieni elämänsä edessä, kuinka älykäs olet?
Rakkautta olisi vaan tarjolla sinulle pyyteetöntä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mietin, että mikä on saanut kaipaamaan näin kauan, kun et halua enempää? Mikä pointti? Itse haluan ihmiset oikeassa elämässä, en ketjussa.
Oon tämmöinen ujopaska ja kaikki kehen oon ihastunut niin juttu ei vaan oo jatkunut syystä x y z. Jokaisella on ollut joku syy. Siinä pitäisi OIKEASTI olla sitä tahtoa olla yhdessä jos toinen asuu Tampereella ja toinen Oulussa. Aina se ei vaan onnistu. Ehkä vielä joskus minunkin kohdalle tulee se johon rakastun enemmän kuin ikinä.
Et ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, ei se haittaa sillä pidän ihmisistä joilla on aivot. Näin se elämä tietää meitä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis nyt aikaa mihin vain. Kaikki esteetkin on ylitetty.
Ylititkö kylmän viileästi tekemättä töitä? Sen minkä taakseen jättää, edestään vielä löytää. Kiinnitän huomiota sanoittamiseen ja siksi tuli tarve kommentoida aiheeseen.
Lopeta väärien kiusaaminen. Sivusta
En ole tiiseri mutta huumorintajua, muuten kannattaa pysyä vain kaukana, en pidä vaatijoita arvossa.
Mikä höpömies sinäkin olet. Koko ketju täynnä tätä teidän mukatietävää anteeksi mitä.
Vierailija kirjoitti:
Otan kaiken avosylin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, ei se haittaa sillä pidän ihmisistä joilla on aivot. Näin se elämä tietää meitä paremmin.
Sellaisia ei vaan voi vastustaa. Oli varattu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Pienehköt on paremnat. 🌞🥰
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa olisi ainakaan minulle mitään uutta.😁
sivusta toki
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Hyvä muistuttaa, että nainen luotiin miehen kylkiluusta ja mies nimesi naisen, aivan kuten nimesi metsän eläimetkin.
Niin, ensimmäisenä Adam joutui tosiaan luovaan työhön, keksimään nimiä. Sehän on luonnollista, koska hänet luotiin Jumalan kuvaksi, joka on uutta jatkuvasti tekevä Luoja. Siten ihmisen tehtävä on Raamatun mukaan luoda ja tehdä hyviä asioita voimiensa mukaan kuutena päivänä viikossa ja levätä hyvällä omallatunnolla koko seitsemäs päivä. Hyvä diili.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Et kestä totuuksia, et kestä minua, et kestä elämääsi jatkossa. Jätä minut rauhaan.
Kestän kaikkia noita ja olen jättänyt sinut rauhaan. Sinä et minua.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ihminen ymmärtää olevansa pieni elämänsä edessä, kuinka älykäs olet?
En mittaa sitä ketjulaisten mittapuulla enkä millään tavalla. Luoja loi ja Jumala antoi.
Pienet kohtaamiset, lämpimät katseet.