Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (55245)
Ahdistusta voi olla vaikka olisi periaatteita, ihan sosiaalisen arvostelun vuoksi tai vaikka terveydellisten ongelmien.
Toki, täällä kaikki ajattelevat ahdistusta vain ihmissuhdedraamojen kautta.
Kaipaan sinua, vaikka sinusta ei mulle riitäkään.
Ois varmaan parempi, ettei näkisi ollenkaan. Tosin harvoinpa sua muutenkaan näkee. Kaksi kuukautta sitten viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis nyt aikaa mihin vain. Kaikki esteetkin on ylitetty.
Miksi et sitten toimi?
Periaatteellisuus asenteena on joustamattomuutta ja jääräpäisyyttä. Ei toimi kovinkaan hyvin ihmissuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Sun puolialaston kroppa on mun mielessä.
Jaa mun vai? No, just kuule pyyhin hikeä jänteviltä rintalihaksiltani, kun tein etunojapunnerrussarjoja ja kahvakuulailin ennen saunaa. Hiki valui päästä asti rintalihaksia myöten alavatsalle. Nyt toki jo saunapuhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Minkäköhän ikäinen lapsi meillä olisi nyt jos olisit antanut minulle mahdollisuuden?
Rakas, muruni, meillä olisi monta kaunista ja fiksua lasta. Mutta niin se vaan elämä meni, että he eivät nähneet päivänvaloa…
Sitä mietin, että mikä on saanut kaipaamaan näin kauan, kun et halua enempää? Mikä pointti? Itse haluan ihmiset oikeassa elämässä, en ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylititkö kylmän viileästi tekemättä töitä? Sen minkä taakseen jättää, edestään vielä löytää. Kiinnitän huomiota sanoittamiseen ja siksi tuli tarve kommentoida aiheeseen.
Lopeta väärien kiusaaminen. Sivusta
Sinua edelleen odottaisin, sinun kanssasi oli hauskempaa. Enpä sitten tiedä oliko kaikki lopultakin vain siinä. Kun sinä olit luonani, minä elin onnellisempana. En edes tiennyt sellaisen olevan mahdollista sillä olinhan minä onnellinen.
Olisi voinut olla sitä ja tätä, mutta eipä ollut eikä tullut. Jos ja jos. Näköjään tämäkin jossittelu pitää käydä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylititkö kylmän viileästi tekemättä töitä? Sen minkä taakseen jättää, edestään vielä löytää. Kiinnitän huomiota sanoittamiseen ja siksi tuli tarve kommentoida aiheeseen.
Lopeta väärien kiusaaminen. Sivusta
En ole tiiseri mutta huumorintajua, muuten kannattaa pysyä vain kaukana, en pidä vaatijoita arvossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Hyvä muistuttaa, että nainen luotiin miehen kylkiluusta ja mies nimesi naisen, aivan kuten nimesi metsän eläimetkin.
Mistä se tiesi nimetä ne kaikki?
Sitä joskus vaan tietää.
Tilannetaju on heikoilla kantimilla, vaikuttaa suoraan myös tilannekomiikkaan. Loukkaantujat nolaavat itsensä, et tyrkyttäisi itseäsi jos et olisi kiinnostunut. Kukaan ei tyrkytä itseään surman suuhun mutta niinkin saattaa käydä vahingossa. Elämähän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Hyvä muistuttaa, että nainen luotiin miehen kylkiluusta ja mies nimesi naisen, aivan kuten nimesi metsän eläimetkin.
Mistä se tiesi nimetä ne kaikki?
Sitä joskus vaan tietää.
No totta sekin on.
Vierailija kirjoitti:
Ois varmaan parempi, ettei näkisi ollenkaan. Tosin harvoinpa sua muutenkaan näkee. Kaksi kuukautta sitten viimeksi.
Näin kaipaamaani kaunokaista viimeksi kuukausi ja 15 päivää sitten.
Minkäköhän ikäinen lapsi meillä olisi nyt jos olisit antanut minulle mahdollisuuden?