Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54416)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salasuhde on käytännössä seksisuhde, koska mitään normaalia ei voi tehdä ja aikaa on rajallisesti. Kaipaan ihmistä rinnalleni elämänkumppaniksi.
Miksi rajallinen aika olisi pakko käyttää juuri seksiin, jos se ei ole mieleen?
En tarkoita, etteikö olisi mieleen, mutta tuo tarkoittaa, että pysytellä neljän seinän sisällä.
Ei välttämättä, paitsi jos olette pikkupaikkakunnalla josta ei pääse helposti pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa, jos suhde joskus paljastuisi. Haluaisin kuitenkin mahdollisimman pitkän ajan pitää sen vain meidän kahden välisenä kauniina asiana, piilossa ymmärtämättömiltä.
Sopis mullekin tällänen
Vierailija kirjoitti:
Salasuhde on käytännössä seksisuhde, koska mitään normaalia ei voi tehdä ja aikaa on rajallisesti. Kaipaan ihmistä rinnalleni elämänkumppaniksi.
Oho, joku uskalsi sanoa totuuden. Kohta sinut palstakivitetään.
En kaipaa puolisoa. Mulle kelpaa kaikki syvällinen ja eksentrinen seikkailu.
Me varmaan nähtäis useimmiten naapurimaakunnan keskikokoisessa kaupungissa. Siellä ei yhteisiä tuttavia pitäisi olla vaikka kummallakin varmaan yksittäisiä satunnaisia tuttavia joskus voi tulla vastaan. Ei kuitenkaan mitään mistä ei sujuvasti puhumalla selviäisi. Voisi aika vapaasti olla ja tehdä kuten meille rakkauspäissämme sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos teille salasuhde ei ole ajankohtainen, miksi sotkeennutte tuntemattomien asioihin? Koska olette taipuvaisia sotkeutumaan, utelemaan ja tuomitsemaan... se on ihmisluonto.
Mä kans ihmettelen että miten jotkut jaksaa nousta kimpoilemaan muiden asioista noin paljon 😅 tilannetta ei yhtään tiedetä ja silti neuvotaan niin soo-soo-soo..
Valitettavasti tänne aika vähän mistään voi kirjoitella noiden skitsojen takia.
Sivusta
No mutta he demostroivat hyvin sitä miksi salasuhteille voi olla tarve. Koska oikeakin elämä on täynnä ihmisiä jotka ovat nopeita tuomitsemaan.
Totta. He ovat nimenomaan elävä esimerkki siitä käytöksestä jota vastaan kirjoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä kukaan tiedä kenen kanssa keskustelee. Voihan se ehdotus salasuhteesta olla vaikka juuri häneltä. Eikö siihen saa vastata, jos omasta mielestä salasuhteet ovat yöh? Onko täällä vain yksi mielipide sallittu? Uhkaako se salasuhteilijan maailmankuvaa? Tuskinpa sentään.
Ei tässä ketjussa ole ensinkään mielipiteistä kyse. Lue otsikko.
Unelma olisi mökki kauniilla paikalla, ei naapureita ihan vieressä. Kummallakin ajomatkan päässä. Harmi ettei ole lotossa onnistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin salaisen suhteen. En siksi että häpeäisin sinua, vaan siksi että ihmiset eivät ymmärtäisi ja pilaisivat jotain kaunista puheillaan.
Minä en halua. Voit selailla yksinäsi.
Eipä se tainnu just sua siihen suhteeseen pyytääkään. Erikoista että luulit niin.
Eikö täällä vastata kuin kaivatulle? Erikoista ettet tajua sitä.
Ei, se tapa jäi vuoteen 2021.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa puolisoa. Mulle kelpaa kaikki syvällinen ja eksentrinen seikkailu.
- evatar
Musta tuntuu että tähän elämäntilanteeseen sopisi jopa paremmin kuin perinteinen
Vilunkia, vilunkia. Sitähän on aina tarjolla. Rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä ilmeisesti vähemmän liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vilunkia, vilunkia. Sitähän on aina tarjolla. Rehellisyyttä ja suoraselkäisyyttä ilmeisesti vähemmän liikkeellä.
Näinkö haluat viestiä kaivatullesi? Miksi kaipaat häntä jos hän on vilunkia?
Kaikki on spekulointia, jos ei ole irl-yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voit ajatella sitä myös matalana profiilina, jos salainen suhde on liian raju ilmaisu.
Mä haluaisin tällaisen suhteen. Ei mitään intoa ruveta ruotimaan sitä kenenkään kanssa tai huutaa tunteista kattojen yllä. Vain me kaksi, ja vain meille kahdelle se koko asia edes mitenkään kuuluisi. Muut ihmiset vain pilaavat kaiken mielipiteillään (kuten ketjussakin).
Eikä sitä siis erikseen salata tarvitsisi - jos tulisi ilmi joskus jotenkin niin olis vaan, että juu, yhdeksän vuotta ollaan tässä nyt seurusteltu, kui.
Vierailija kirjoitti:
Unelma olisi mökki kauniilla paikalla, ei naapureita ihan vieressä. Kummallakin ajomatkan päässä. Harmi ettei ole lotossa onnistanut.
Kuutamouinteja...
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi tehdä normaalisti. En mä arjessanikaan juuri tuttuihin törmäile. Ihan voitais mun huudeilla liikkua kuin ketkä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ajatella sitä myös matalana profiilina, jos salainen suhde on liian raju ilmaisu.
Mä haluaisin tällaisen suhteen. Ei mitään intoa ruveta ruotimaan sitä kenenkään kanssa tai huutaa tunteista kattojen yllä. Vain me kaksi, ja vain meille kahdelle se koko asia edes mitenkään kuuluisi. Muut ihmiset vain pilaavat kaiken mielipiteillään (kuten ketjussakin).
Eikä sitä siis erikseen salata tarvitsisi - jos tulisi ilmi joskus jotenkin niin olis vaan, että juu, yhdeksän vuotta ollaan tässä nyt seurusteltu, kui.
Tämä olisi paras vaihtoehto. Ei mitään erikseen salailua, mutta matalaa profiilia. Jos on mahdollisuus tavata jossain missä ei ole yhteisiä tuttuja niin eipä tuota tarvi selitelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rajallinen aika olisi pakko käyttää juuri seksiin, jos se ei ole mieleen?
En tarkoita, etteikö olisi mieleen, mutta tuo tarkoittaa, että pysytellä neljän seinän sisällä.
No eihän tarkoita 😅 ihan vapaasti voisi liikkua sen toisen kanssa, saattaa ne nytkin liikkua. Mistä tiedät vaikka on kavereitakin keskenään.
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮