Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54417)
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut kaavan.
Onko ratkaisu salaisuus? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta en tiedä, mutta haluan sinut mies.
No mitä muuta tarttee tietääkään. Kutsu luoksesi, tulen suorana.
Tilanne on mutkikas ja sä tiedät sen.
Osaan oikoa mutkat.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi jumalakeskustelua?
Sama hihna pyörii päivästä toiseen.
Huhuu ateisti missä olet? Ei ne muuten ala.
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut kaavan.
Enigma ei enää salaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut kaavan.
Hienoa työtä.Olet ansainnut 10 pistettä ja kultaisen papukaija merkin 🙂
Mulla on ollut tänään koko päivä puhelin kiinni, koska muuten olen niin typerä että tarkistelen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä. Siellä.
Ajattelinkin juuri sinua siellä jossain. Tulet aina väläyksinä mieleen.
Olisin valmis jopa salasuhteeseen. En kestäisi ajatusta, että kaivattu joutuisi ryöpytykseen. Vaikka tässä tapauksessa se olisin minä, joka kivitetään.
Vierailija kirjoitti:
Yöketjuun voi käydä sitten taas kirjoittamassa, kuinka tuli niin paha mieli ku oli vauvalla niin ahdasmielistä ku oli erilaisia mielipiteitä ja päiväkin meni siitä ihan pilalle ja piti käydä ostamassa suklaatia suruun ja nyt harmittaa ku söin koko levyn kerralla ja hyttynenkin pisti ja seki on niiden syy 😢😭
Mihin helkkarin yöketjuun? Oikeesti, tee jotain sun nettiaddiktiolle :D
Vierailija kirjoitti:
``...Ota ja omista, pois et mua
Päästää sä saa
Sido mut kiinni ja vie
Vaikka lukkojen taa
Säännöt voit sanella niin,
Katso mä en vieraisiin
Ota ja omista, pois et mua
Päästää sä saa...??
Kauniita unosia,kiitos viestistä 😊😁pus, pus
😘 kauniita unia, nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis jopa salasuhteeseen. En kestäisi ajatusta, että kaivattu joutuisi ryöpytykseen. Vaikka tässä tapauksessa se olisin minä, joka kivitetään.
Kysymys kuuluukin: miten ehdottaa moista kohteliaasti? Joillekin se on loistava vaihtoehto, toisille loukkaava ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluukin: miten ehdottaa moista kohteliaasti? Joillekin se on loistava vaihtoehto, toisille loukkaava ehdotus.
"Haluaisitko tutustua paremmin ja pitää matalaa profiilia?"
Salasuhteita voi olla monenlaisia. Ei perustu aina pelkkään seksiin. Voi olla hyvinkin, vaikkapa kaverillinenkin, pysyä kaverillisena tai edetä välimuotoiseen sekametelisoppaan.
Vierailija kirjoitti:
Salasuhteita voi olla monenlaisia. Ei perustu aina pelkkään seksiin. Voi olla hyvinkin, vaikkapa kaverillinenkin, pysyä kaverillisena tai edetä välimuotoiseen sekametelisoppaan.
Mulle kävisi ihan hyvin kaivatun kanssa suhde, jossa vain keskustellaan kahdestaan ilman uteliaita silmiä ja korvia. Vaikka kovin häntä haluankin, niin tämä olisi jo ihan huippua.
Mun wa:ssa ois sellanen rauhallisempi päivä- ja yöketju ;)
Vierailija kirjoitti:
Mun wa:ssa ois sellanen rauhallisempi päivä- ja yöketju ;)
Oletko laittanut mulle siellä viestin?
Tilanne on mutkikas ja sä tiedät sen.