Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (54417)
Kuka on Tapsa? Ja kuka Johanna? Tätä mietin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Juorut voivat myös vaikuttaa elämään ja vahingoittaa paljon ihan konkreettisesti.
Ehdottomasti. Samoin kaikki muu ilkeily ja pahantahtoisuus. Silti elämää ei voi alkaa elää niitä peläten, siis jos haluaa oikeasti elää. Mikäli itse pystyy seisomaan valintojensa takana, se riittäköön. Totuus kaikesta valkenee kuitenkin aina ennemmin tai myöhemmin. Salasuhteetkin yleensä lopulta paljastuvat.
Ei kaikki ole niin mustavalkoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuu 2+ saat herkun
Ohitan namusedät
Ei mua haittaa, jos suhde joskus paljastuisi. Haluaisin kuitenkin mahdollisimman pitkän ajan pitää sen vain meidän kahden välisenä kauniina asiana, piilossa ymmärtämättömiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juorut voivat myös vaikuttaa elämään ja vahingoittaa paljon ihan konkreettisesti.
Ehdottomasti. Samoin kaikki muu ilkeily ja pahantahtoisuus. Silti elämää ei voi alkaa elää niitä peläten, siis jos haluaa oikeasti elää. Mikäli itse pystyy seisomaan valintojensa takana, se riittäköön. Totuus kaikesta valkenee kuitenkin aina ennemmin tai myöhemmin. Salasuhteetkin yleensä lopulta paljastuvat.
Sitä juuri tarkoitin. Ihmiset on usein mustavalkoisia puhuessaan muista, mutta itse kannattaa maalata oma elämänsä kaikilla väreillä rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin salaisen suhteen. En siksi että häpeäisin sinua, vaan siksi että ihmiset eivät ymmärtäisi ja pilaisivat jotain kaunista puheillaan.
Mitä he sanoisivat?
He tekisivät vääriä oletuksia siitä milloin ja miten suhde on alkanut.
Mitä väliä sillä olisi, mitä ihmiset puhuvat? Sivu
Voit ajatella sitä myös matalana profiilina, jos salainen suhde on liian raju ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri tarkoitin. Ihmiset on usein mustavalkoisia puhuessaan muista, mutta itse kannattaa maalata oma elämänsä kaikilla väreillä rohkeasti.
Eiköhän ihmiset tiedä itse siis parhaiten ja rohkeasti minkälainen suhdemuoto on paras juuri heille...
Vierailija kirjoitti:
Voit ajatella sitä myös matalana profiilina, jos salainen suhde on liian raju ilmaisu.
Mikset puhu kohteellesi IRL jos suhteeseen olet jo menossa? Hämärää.
Tämä ketju olisi niin paljon parempi jos kaikki keskittyisivät vain omaan kaipaukseensa :D
Vierailija kirjoitti:
Sanamuodoilla ei ole merkitystä, asia ei muutu. Pidän spekulointina, jos asiaa täällä mietitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanamuodoilla ei ole merkitystä, asia ei muutu. Pidän spekulointina, jos asiaa täällä mietitään.
Tämä ketju ON anonyymia kaipausta ja haikailua varten olemassa.... ei muiden kyttäämistä tms
-Eri
Eilen melkein laitoin sulle viestin, mutta en laittanut. Sormi oli jo "Lähetä"-napilla.
Salasuhde on käytännössä seksisuhde, koska mitään normaalia ei voi tehdä ja aikaa on rajallisesti. Kaipaan ihmistä rinnalleni elämänkumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ON anonyymia kaipausta ja haikailua varten olemassa.... ei muiden kyttäämistä tms
-Eri
Mistä taas kyttäämiset tähän sait vedettyä? Ihan omasta kulmastani vastasin. Oisko mitenkään mahdollista olla assosioimatta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Salasuhde on käytännössä seksisuhde, koska mitään normaalia ei voi tehdä ja aikaa on rajallisesti. Kaipaan ihmistä rinnalleni elämänkumppaniksi.
Miksi rajallinen aika olisi pakko käyttää juuri seksiin, jos se ei ole mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihmiset tiedä itse siis parhaiten ja rohkeasti minkälainen suhdemuoto on paras juuri heille...
Tämä on anonyymi palsta. Kukaan ei tiedä kenen kanssa keskustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rajallinen aika olisi pakko käyttää juuri seksiin, jos se ei ole mieleen?
En tarkoita, etteikö olisi mieleen, mutta tuo tarkoittaa, että pysytellä neljän seinän sisällä.
Tuu 2+ saat herkun