Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (54417)

Vierailija
54081/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu 2+ saat herkun

Vierailija
54082/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Tapsa? Ja kuka Johanna? Tätä mietin 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54083/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juorut voivat myös vaikuttaa elämään ja vahingoittaa paljon ihan konkreettisesti.

Ehdottomasti. Samoin kaikki muu ilkeily ja pahantahtoisuus. Silti elämää ei voi alkaa elää niitä peläten, siis jos haluaa oikeasti elää. Mikäli itse pystyy seisomaan valintojensa takana, se riittäköön. Totuus kaikesta valkenee kuitenkin aina ennemmin tai myöhemmin. Salasuhteetkin yleensä lopulta paljastuvat. 

Ei kaikki ole niin mustavalkoista. 

Vierailija
54084/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu 2+ saat herkun

Ohitan namusedät 

Vierailija
54085/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, jos suhde joskus paljastuisi. Haluaisin kuitenkin mahdollisimman pitkän ajan pitää sen vain meidän kahden välisenä kauniina asiana, piilossa ymmärtämättömiltä.

Vierailija
54086/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juorut voivat myös vaikuttaa elämään ja vahingoittaa paljon ihan konkreettisesti.

Ehdottomasti. Samoin kaikki muu ilkeily ja pahantahtoisuus. Silti elämää ei voi alkaa elää niitä peläten, siis jos haluaa oikeasti elää. Mikäli itse pystyy seisomaan valintojensa takana, se riittäköön. Totuus kaikesta valkenee kuitenkin aina ennemmin tai myöhemmin. Salasuhteetkin yleensä lopulta paljastuvat. 

Sitä juuri tarkoitin.  Ihmiset on usein mustavalkoisia puhuessaan muista, mutta itse kannattaa maalata oma elämänsä kaikilla väreillä rohkeasti. 

Vierailija
54087/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin salaisen suhteen. En siksi että häpeäisin sinua, vaan siksi että ihmiset eivät ymmärtäisi ja pilaisivat jotain kaunista puheillaan.

Mitä he sanoisivat?

He tekisivät vääriä oletuksia siitä milloin ja miten suhde on alkanut.

Mitä väliä sillä olisi, mitä ihmiset puhuvat? Sivu

Vierailija
54088/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ajatella sitä myös matalana profiilina, jos salainen suhde on liian raju ilmaisu.

Vierailija
54089/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä juuri tarkoitin.  Ihmiset on usein mustavalkoisia puhuessaan muista, mutta itse kannattaa maalata oma elämänsä kaikilla väreillä rohkeasti. 

Eiköhän ihmiset tiedä itse siis parhaiten ja rohkeasti minkälainen suhdemuoto on paras juuri heille...

Vierailija
54090/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit ajatella sitä myös matalana profiilina, jos salainen suhde on liian raju ilmaisu.

Mikset puhu kohteellesi IRL jos suhteeseen olet jo menossa? Hämärää.

Vierailija
54091/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju olisi niin paljon parempi jos kaikki keskittyisivät vain omaan kaipaukseensa :D

Vierailija
54092/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanamuodoilla ei ole merkitystä, asia ei muutu. Pidän spekulointina, jos asiaa täällä mietitään.

Vierailija
54093/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanamuodoilla ei ole merkitystä, asia ei muutu. Pidän spekulointina, jos asiaa täällä mietitään.

Tämä ketju ON anonyymia kaipausta ja haikailua varten olemassa.... ei muiden kyttäämistä tms 

-Eri

Vierailija
54094/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen melkein laitoin sulle viestin, mutta en laittanut. Sormi oli jo "Lähetä"-napilla.

Vierailija
54095/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhde on käytännössä seksisuhde, koska mitään normaalia ei voi tehdä ja aikaa on rajallisesti. Kaipaan ihmistä rinnalleni elämänkumppaniksi.

Vierailija
54096/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju ON anonyymia kaipausta ja haikailua varten olemassa.... ei muiden kyttäämistä tms 

-Eri

Mistä taas kyttäämiset tähän sait vedettyä? Ihan omasta kulmastani vastasin. Oisko mitenkään mahdollista olla assosioimatta, kiitos.

Vierailija
54097/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhde on käytännössä seksisuhde, koska mitään normaalia ei voi tehdä ja aikaa on rajallisesti. Kaipaan ihmistä rinnalleni elämänkumppaniksi.

Miksi rajallinen aika olisi pakko käyttää juuri seksiin, jos se ei ole mieleen?

Vierailija
54098/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ihmiset tiedä itse siis parhaiten ja rohkeasti minkälainen suhdemuoto on paras juuri heille...

Tämä on anonyymi palsta. Kukaan ei tiedä kenen kanssa keskustelee.

Vierailija
54099/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rajallinen aika olisi pakko käyttää juuri seksiin, jos se ei ole mieleen?

En tarkoita, etteikö olisi mieleen, mutta tuo tarkoittaa, että pysytellä neljän seinän sisällä.

Vierailija
54100/54417 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi toki tyhjää parempi.