Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti-Villellä oli loistava avaus IG:ssä. Jos suhteen alkuvaiheessa täytyy yksipuolisesti venyä ja vanua ja koettaa kelvata tavalla, joka ei ole itselle kestävä, homma ei toimi pitkän päälle.
Minä koetin venyä ja vanua mutta olin täysin oma itseni ja muistutin jos menee hermot. Pyysin myös toista oppimaan minusta. Jos haluaa lähteä suhteeseen niin kyllä sitä työtäkin täytyy välillä tehdä. Elämän ei kuulu olla niin helppoa. Puhuminen on tärkeää, puhua voi arvostavalla tavalla.
Nimenomaan tavalla, joka ei ole itselle kestävä. Siitä oli kyse. Luetun ymmärtäminen. Joka suhteessa joutuu luovimaan, se on luonnollista. Kyse oli siitä, että jos homma on epätasapainossa alusta asti ja itse joutuu tekemään työt suhteen eteen, tilanne on kestämätön.
Ymmärsin lukemani mutta sinä et vastaustani. Minä olen kestänyt, olen kai sitten poikkeustapaus.
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti-Villellä oli loistava avaus IG:ssä. Jos suhteen alkuvaiheessa täytyy yksipuolisesti venyä ja vanua ja koettaa kelvata tavalla, joka ei ole itselle kestävä, homma ei toimi pitkän päälle.
No se nyt on selvää. Kuka tuollaiseen suhteeseen haluaisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa lomailla yhdessä kaivattuni kanssa. Se olisi mun toiveena tulevaisuudelle. Nykyinen tilanne vaan surettaa. 💔
Mikä siinä surettaa?
Tärkeimpänä mm. se, ettei olla yhdessä. Ja syyt siihen, miksei niin ole.
Jos kumpikin haluaa, ne syyt menettää merkityksensä. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ettei ole itselle kestävää toimintaa? Ajattelisin ettei kannata esittää tai esimerkiksi miellyttää liikaa. Jos tuntuu pahalta niin se kannattaa kohteliaasti sanoa ja asiasta kannattaa keskustella. Toinen ihminen johon vasta tutustuu ei välttämättä muuten ymmärrä miksi sinusta tuntuu pahalta. Se on kuitenkin totta että ihan väkisin ei kannata edes yrittää tai jatkaa, suhteen saa lopettaa kertomalla että suhde ei ole itselle sopiva tms.
Hän otti pari esimerkkiä: Jos joutuu vaikkapa tekemään kotityöt tai kumppani vaatii, että ollaan aina kaksistaan. Töitä täytyy pystyä jakamaan ja tapaamaan kavereita tai olemaan välillä yksin. Ihmisen täytyy saada olla oma itsensä.
Ok. Kunhan vain kommenttiin nyt vastasin. Kai se nyt on itsestäänselvää että aikuiset puhuvat jos jokin tuntuu pahalta. Jos suhteen vaatimukset eivät miellytä millään tavalla eikä kompromissiakaan löydy, on toki järkevää jatkaa tahoillaan sitten eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä yrittää väkisin kelvata, jos ei kelpaa sille toiselle. En edes ymmärrä miksi kukaan lähtisi suhteeseen jos ajattelee että toinen ei kelpaa? Tietenkin kummankin pitää olla halutut.
Miksi en pääse yli sinusta, vaikka ei edes nähdä enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä koetin venyä ja vanua mutta olin täysin oma itseni ja muistutin jos menee hermot. Pyysin myös toista oppimaan minusta. Jos haluaa lähteä suhteeseen niin kyllä sitä työtäkin täytyy välillä tehdä. Elämän ei kuulu olla niin helppoa. Puhuminen on tärkeää, puhua voi arvostavalla tavalla.
Nimenomaan tavalla, joka ei ole itselle kestävä. Siitä oli kyse. Luetun ymmärtäminen. Joka suhteessa joutuu luovimaan, se on luonnollista. Kyse oli siitä, että jos homma on epätasapainossa alusta asti ja itse joutuu tekemään työt suhteen eteen, tilanne on kestämätön.
Ymmärsin lukemani mutta sinä et vastaustani. Minä olen kestänyt, olen kai sitten poikkeustapaus.
Se onkin sitten sinulle kestävä tapa. 💡
Tärkeää on olla luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nyt on selvää. Kuka tuollaiseen suhteeseen haluaisikaan?
Aina lähtökohta ei ole tasapainoinen. Toiselle rakastettu voi olla se suuri rakkaus ja toinen osapuoli on se valittu, jolle valitsija ei olekaan kolahtanut yhtä lujaa. Itsekin olen seurannut sivusta tällaista tarinaa. Surullista nähdä, kun toinen yrittää kaikin keinoin ja toinen on välinpitämätön.
Vierailija kirjoitti:
Jotain jäi kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa lomailla yhdessä kaivattuni kanssa. Se olisi mun toiveena tulevaisuudelle. Nykyinen tilanne vaan surettaa. 💔
Mikä siinä surettaa?
Niinhän se on. Mutta ei voi olla varma kuin itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä tulee vastaan vain muutama ihminen, jotka kolahtaa kunnolla JA joiden kanssa on jotain molemminpuolista. Jos sellaista korttia ei katso päätyyn asti, se jää jäytämään ja järsimään loppuelämäksi.
Lähde: oma kokemus
Ja alussa motivoitunut rakastunut on altis olemaan 'paras versio" itsestään ihan yrittämättä. Jos se toisen paras versio on sitä, että häntä ei kiinnosta tai ei kykene ottamaan huomioon toisen tarpeita, homma ei tietenkään skulaa. Tästä oli kyse.
Palstan ikisinkut parisuhde-ekspertit taas äänessä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä surettaa?
Niinhän se on. Mutta ei voi olla varma kuin itsestään.
Ota selvää, hyvä ihminen, jos haluat edistää asioita. Todennäköisesti et lopulta halua. Terveisin Ärsyttävä sivuviisas(telija)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin sitten sinulle kestävä tapa. 💡
No mutta hyvä huomio! Saat leiman palkinnoksi. Ole hyvä 🌞
Vierailija kirjoitti:
Palstan ikisinkut parisuhde-ekspertit taas äänessä 😅
Onko miltei 25 viiden vuoden liitossa ollut ikisinkku?
Mulle paljon kaipaus terveisiä kiitos 🥰🥰🥰🥰
Rotukissa ikävä sua 😘😘