Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (52938)

Vierailija
52721/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajatuksissani. 🤗🧡

Vierailija
52722/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaispa lomailla yhdessä kaivattuni kanssa. Se olisi mun toiveena tulevaisuudelle. Nykyinen tilanne vaan surettaa. 💔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52723/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta💕

Vierailija
52724/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua, joka halusi, että minun on hyvä olla. 💓💗💖

Haluan edelleen

Vierailija
52725/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaispa lomailla yhdessä kaivattuni kanssa. Se olisi mun toiveena tulevaisuudelle. Nykyinen tilanne vaan surettaa. 💔

Mikä siinä surettaa?

Vierailija
52726/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta haluammeko lomalta samoja asioita?

Vierailija
52727/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä surettaa?

Tärkeimpänä mm. se, ettei olla yhdessä. Ja syyt siihen, miksei niin ole.

Vierailija
52728/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

je t’aime 

Vierailija
52729/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haluammeko lomalta samoja asioita?

Niin, mä haluaisin vaan kaivatun kainaloon, oon niin kauheassa hellyyspuutteessa. Kaivattu sais päättää, mitä tehtäis lomalla, joku matka olisi musta tehdä, jonnekin Euroopan kaupunkiin.

Vierailija
52730/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti-Villellä oli loistava avaus IG:ssä. Jos suhteen alkuvaiheessa täytyy yksipuolisesti venyä ja vanua ja koettaa kelvata tavalla, joka ei ole itselle kestävä, homma ei toimi pitkän päälle.

Vierailija
52731/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti-Villellä oli loistava avaus IG:ssä. Jos suhteen alkuvaiheessa täytyy yksipuolisesti venyä ja vanua ja koettaa kelvata tavalla, joka ei ole itselle kestävä, homma ei toimi pitkän päälle.

Minä koetin venyä ja vanua mutta olin täysin oma itseni ja muistutin jos menee hermot. Pyysin myös toista oppimaan minusta. Jos haluaa lähteä suhteeseen niin kyllä sitä työtäkin täytyy välillä tehdä. Elämän ei kuulu olla niin helppoa. Puhuminen on tärkeää, puhua voi arvostavalla tavalla.

Vierailija
52732/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ettei ole itselle kestävää toimintaa? Ajattelisin ettei kannata esittää tai esimerkiksi miellyttää liikaa. Jos tuntuu pahalta niin se kannattaa kohteliaasti sanoa ja asiasta kannattaa keskustella. Toinen ihminen johon vasta tutustuu ei välttämättä muuten ymmärrä miksi sinusta tuntuu pahalta. Se on kuitenkin totta että ihan väkisin ei kannata edes yrittää tai jatkaa, suhteen saa lopettaa kertomalla että suhde ei ole itselle sopiva tms. 

Vierailija
52733/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti-Villen ohjeita noudattamalla päätyy sairaslomalle ja lataamoon. Suomen vastine Jordan Petersonille. 

Vierailija
52734/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä koetin venyä ja vanua mutta olin täysin oma itseni ja muistutin jos menee hermot. Pyysin myös toista oppimaan minusta. Jos haluaa lähteä suhteeseen niin kyllä sitä työtäkin täytyy välillä tehdä. Elämän ei kuulu olla niin helppoa. Puhuminen on tärkeää, puhua voi arvostavalla tavalla.

Nimenomaan tavalla, joka ei ole itselle kestävä. Siitä oli kyse. Luetun ymmärtäminen. Joka suhteessa joutuu luovimaan, se on luonnollista. Kyse oli siitä, että jos homma on epätasapainossa alusta asti ja itse joutuu tekemään työt suhteen eteen, tilanne on kestämätön.

Vierailija
52735/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytit eilen taas niin uskomattoman hyvältä että aivot meni jumiin ja unohdin miten peilit toimii 🤡

Vierailija
52736/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää ihana.<3🍦

Vierailija
52737/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapeutti-Villen ohjeita noudattamalla päätyy sairaslomalle ja lataamoon. Suomen vastine Jordan Petersonille. 

Sieltä tuli taas totuus.

Vierailija
52738/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan tavalla, joka ei ole itselle kestävä. Siitä oli kyse. Luetun ymmärtäminen. Joka suhteessa joutuu luovimaan, se on luonnollista. Kyse oli siitä, että jos homma on epätasapainossa alusta asti ja itse joutuu tekemään työt suhteen eteen, tilanne on kestämätön.

Eli ihan keskivertosuhde miehen näkökulmasta

Vierailija
52739/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ohjeet eivät varmasti kenelläkään terapeutilla sovi ihan kaikille. Terapeuttikin osaa auttaa paremmin kun asiakas on rehellinen ja avoimempi. Sairasloman tarve voi johtua omista psyykkisistä tai henkisistä ongelmista eikä suinkaan ohjeista.

Vierailija
52740/52938 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa ettei ole itselle kestävää toimintaa? Ajattelisin ettei kannata esittää tai esimerkiksi miellyttää liikaa. Jos tuntuu pahalta niin se kannattaa kohteliaasti sanoa ja asiasta kannattaa keskustella. Toinen ihminen johon vasta tutustuu ei välttämättä muuten ymmärrä miksi sinusta tuntuu pahalta. Se on kuitenkin totta että ihan väkisin ei kannata edes yrittää tai jatkaa, suhteen saa lopettaa kertomalla että suhde ei ole itselle sopiva tms. 

Hän otti pari esimerkkiä: Jos joutuu vaikkapa tekemään kotityöt tai kumppani vaatii, että ollaan aina kaksistaan. Töitä täytyy pystyä jakamaan ja tapaamaan kavereita tai olemaan välillä yksin. Ihmisen täytyy saada olla oma itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan