Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (52801)
Anna sun nro niin laitan paljon kaipausta..
Niin vaikeaa sanoa edes "moi", kun aivot tuputtaa repliikeiksi "oot tosi kuuma", "ajattelen sua jatkuvasti", "haluan sua".
Ihmiset opettelis luottamaan vaistoihinsa jne niin ei varmaan tarttis niin paljon kaiken maailman asiantuntijoita
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset opettelis luottamaan vaistoihinsa jne niin ei varmaan tarttis niin paljon kaiken maailman asiantuntijoita
Ja oppisi luottamaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan ikisinkut parisuhde-ekspertit taas äänessä 😅
Onko miltei 25 viiden vuoden liitossa ollut ikisinkku?
Anonyyminä internetissä voit olla aina juuri sitä, mitä tilanne vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu? Sitä tulee aina mietittyä.
Toki, mäkin mietin monesti, mitä kaivatulleni kuuluu. Harmi vaan, ettei täällä sitä saa tietää. 😕
Kysy WA
Ei ole sellaiset välit.
Välejä voi yrittää korjata, jos halukkuutta on.Ilmeisesti sinulla ei ole halua yrittää korjata.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaispa lomailla yhdessä kaivattuni kanssa. Se olisi mun toiveena tulevaisuudelle. Nykyinen tilanne vaan surettaa. 💔
Mikä siinä surettaa?
Tärkeimpänä mm. se, ettei olla yhdessä. Ja syyt siihen, miksei niin ole.
Jos kumpikin haluaa, ne syyt menettää merkityksensä. Sivu
Niinhän se on. Mutta ei voi olla varma kuin itsestään.
Ota selvää, hyvä ihminen, jos haluat edistää asioita. Todennäköisesti et lopulta halua. Terveisin Ärsyttävä sivuviisas(telija)
Ketään ei voi väkisin pidellä sylissään, vaikka kuinka haluaisi. Vaikka mun syli on hänelle avoin, ei se tarkoita, et hän haluaisi siihen tulla ja jäädä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en pääse yli sinusta, vaikka ei edes nähdä enää?
Elämässä tulee vastaan vain muutama ihminen, jotka kolahtaa kunnolla JA joiden kanssa on jotain molemminpuolista. Jos sellaista korttia ei katso päätyyn asti, se jää jäytämään ja järsimään loppuelämäksi.
Lähde: oma kokemus
Olipa kauniisti kirjoitettu! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti-Villellä oli loistava avaus IG:ssä. Jos suhteen alkuvaiheessa täytyy yksipuolisesti venyä ja vanua ja koettaa kelvata tavalla, joka ei ole itselle kestävä, homma ei toimi pitkän päälle.
No se nyt on selvää. Kuka tuollaiseen suhteeseen haluaisikaan?
Aina lähtökohta ei ole tasapainoinen. Toiselle rakastettu voi olla se suuri rakkaus ja toinen osapuoli on se valittu, jolle valitsija ei olekaan kolahtanut yhtä lujaa. Itsekin olen seurannut sivusta tällaista tarinaa. Surullista nähdä, kun toinen yrittää kaikin keinoin ja toinen on välinpitämätön.
Miksi se välinpitämätön on tuossa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Koska me molemmat tunnettiin se tunne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti-Villellä oli loistava avaus IG:ssä. Jos suhteen alkuvaiheessa täytyy yksipuolisesti venyä ja vanua ja koettaa kelvata tavalla, joka ei ole itselle kestävä, homma ei toimi pitkän päälle.
No se nyt on selvää. Kuka tuollaiseen suhteeseen haluaisikaan?
Aina lähtökohta ei ole tasapainoinen. Toiselle rakastettu voi olla se suuri rakkaus ja toinen osapuoli on se valittu, jolle valitsija ei olekaan kolahtanut yhtä lujaa. Itsekin olen seurannut sivusta tällaista tarinaa. Surullista nähdä, kun toinen yrittää kaikin keinoin ja toinen on välinpitämätön.
Outoa jos pitää suurena rakkautenaan ihmistä joka on välinpitämätön....
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää on olla luotettava.
En tiedä yhtään parisuhdetta joka olisi kaatunut johonkin muuhun kuin luottamuspulaan. Yleensä nainen on osoittautunut epäluotettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen on oman elämänsä kokemus asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miltei 25 viiden vuoden liitossa ollut ikisinkku?
Anonyyminä internetissä voit olla aina juuri sitä, mitä tilanne vaatii.
Vaikka ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Hyvää nimipäivää kaunokainen. 🌞
Pidän ihmisistä, jotka muistaa toista nimipäivänä. 🥰 (ei ole mun nimipäivä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään parisuhdetta joka olisi kaatunut johonkin muuhun kuin luottamuspulaan. Yleensä nainen on osoittautunut epäluotettavaksi.
Millä tavalla? Jännänainenko? Miksei kiltti nainen ole kelvannut
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ettei ole itselle kestävää toimintaa? Ajattelisin ettei kannata esittää tai esimerkiksi miellyttää liikaa. Jos tuntuu pahalta niin se kannattaa kohteliaasti sanoa ja asiasta kannattaa keskustella. Toinen ihminen johon vasta tutustuu ei välttämättä muuten ymmärrä miksi sinusta tuntuu pahalta. Se on kuitenkin totta että ihan väkisin ei kannata edes yrittää tai jatkaa, suhteen saa lopettaa kertomalla että suhde ei ole itselle sopiva tms.
Mun mielestä just sellainen miellyttäminen on ongelma, että yrittää esittää olevansa jotain mitä ei oikeasti ole. Oikeasti se on ota tai jätä. Kelpaa sellaisenaan tai etsii jonkun muun. Ihannetilanne on, että kumpikin tekis itse töitä oman luonteensa kanssa. Ja molemmat tukisi sitä ja silti hyväksyisi toisen sellaisena kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Se ihastumistunne toiseen oli vaan niin voimakas eikä lähde helpolla. Sitten kaikki jäi kesken, ja tuli pitkä tauko näkemiseenkin. Silti kaipuu jäi, ja epätietoisuus, miksi näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Jännänainenko? Miksei kiltti nainen ole kelvannut
Sellaisessa ei ole mitään jännää, ei haastetta, vastusta eikä huumorintajua tai elämänenergiaa. Näin kertoi eksäni minulle aikanaan kun keskustelimme siitä mikä ihmisissä kiinnostaa ja vetää puoleensa. Sivusta.
Kyse oli Villen avauksesta. Hän on se asiantuntija.