Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51830)
Siel on taas joku koulupudokas hauskuttamassa itseään kun ei muutakaan tekemistä ole. Herkistyin.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista että rakastan sinua? Tämä on ihan hullua.
On täysin mahdollista rakastaa toista ihmistä. Joskus se tosiaan on hullua ja usein raja on häilyvä, harvoinpa todellinen rakkaus on täysin rationaalista ilman selittämätöntä, usein hulluudelta vaikuttavaa komponenttia. Se koko touhun hienous onkin. Jos laitetaan kymmenen kandidaattia saman kohteen kanssa tekemisiin, korkeintaan yksi tähän rakastuu ja alkaa rakastamaan. Muille jää käsittämättömäksi, miksi. Voi se jäädä sille rakastujallekin, jos yrittää ratkaista sitä kuin älytehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua vanhempi kaunotar. Odotan wa viestiä koko ajan
Oletko sinä se nuorempi rumilus? Sylvi varotti minua. Et sinä mikään Jarkko Ahola ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siel on taas joku koulupudokas hauskuttamassa itseään kun ei muutakaan tekemistä ole. Herkistyin.
Vanhukset herkistyy aika helposti kun aivot on muusina 🤣
Sinun kirjoituksestasi huomaa, että aivojen kehitys on vielä kesken. Perunasose, ystävä hyvä. Perunasose.
Tätien ja mummojen itku on sit niin kiimasta huhhuhhh töissäki tuntee sen kateuden ku oon nuori ja kaunis 🤪
'Hivemind, vammainen' ei Eeltä. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kirjoituksestasi huomaa, että aivojen kehitys on vielä kesken. Perunasose, ystävä hyvä. Perunasose.
Jep aivothan kehittyy 25v asti et hyvin täs vielä kerkee mut sulla taitaa olla noi numerot toistepäin?
Vierailija kirjoitti:
Tätien ja mummojen itku on sit niin kiimasta huhhuhhh töissäki tuntee sen kateuden ku oon nuori ja kaunis 🤪
Rauhoitu, rauhoitu, rakas Lotta.
Eihän se ole edes totta!
Juniori ei ole vielä oppinut mielipiteenvaihtoon tarvittavaa kohteliasta ja kunnioittavaa puhetapaa. 🧒👧🏻
Olkaamme aikuisia, ohittakaamme lapsukaisen kasvukivut, jotka ilmenevät uhitteluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep aivothan kehittyy 25v asti et hyvin täs vielä kerkee mut sulla taitaa olla noi numerot toistepäin?
Taas yksi p@ska trolli 🥱
Vierailija kirjoitti:
Juniori ei ole vielä oppinut mielipiteenvaihtoon tarvittavaa kohteliasta ja kunnioittavaa puhetapaa. 🧒👧🏻
Ei oo mitää mielipiteitä on vaan faktaa mä oon nuori ja te ootte VANHOJA mahtaa harmittaa kun voin olla tämmönen ja silti miehet kuolaa enemmänku te vammaset 😇
Purkaa täällä katkeruuttaan, kun äitinsä lopetti imetyksen kesken; oli kiire pubiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu, rauhoitu, rakas Lotta.
Eihän se ole edes totta!
Tää oli runo mun lokeron ovessa entisessä työssä. Sain silloiselta työkaverilta. Sivusta
Tosiaan, se koulujen kesäloma....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mitää mielipiteitä on vaan faktaa mä oon nuori ja te ootte VANHOJA mahtaa harmittaa kun voin olla tämmönen ja silti miehet kuolaa enemmänku te vammaset 😇
Hah hah, onneksi et tiedä vielä mitä on tulossa,sinullekin.Onneksi en ole enää nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
67
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Minun kaivattu osoittautui varatuksi.