Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51830)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätät kokoajan, samalla rikot mua. Olisin valmis korjaamaan asioita. Aloittaa puhtaalta pöydältä. Luottamus on tosin mennyttä, joten voi olla kaikki sen myötä?
Vihdoinkin kokoaja jätetään! Kyllä sitä on täällä kaivattukin!
🤣🤣🤣
Puhutte rumasti. Kokoajan kaivattu on törkimys, huomasin tässä päivänä muutamana. Tsemppiä kokoajalle! 🤗
Sivusta
Kuka on kokoajan kaivattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purkaa täällä katkeruuttaan, kun äitinsä lopetti imetyksen kesken; oli kiire pubiin.
Ja nykyään sulla on kiire pubiin vaikkei sulla oo edes lapsia 😂 Itket siellä kaivattus perään samallaku se kairaa munikäsiä
Taas yksi yliksen talking point 😂 WÖÖÖ YLI 30v NAISELLA EI OLE LAPSIA
Tais osuu syvälle 😅 Pitää olla aika vammanen et ei onnistu naisena lisääntyyn huhhuhhh voimia
Vierailija kirjoitti:
En kestä. Mulla olisi niin ihania uutisia kerrottavana kaivatulle. Harmi, ettei meillä ole sellaista yhteyttä, että voisin vain soittaa. Iltaterkut silti.
Ota yhteyttä kuitenkin, olet rakas.
Kuka lie kokoajan kaivattu ollunna koko ajan, joku kokoaja kenties
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juniori ei ole vielä oppinut mielipiteenvaihtoon tarvittavaa kohteliasta ja kunnioittavaa puhetapaa. 🧒👧🏻
Ei oo mitää mielipiteitä on vaan faktaa mä oon nuori ja te ootte VANHOJA mahtaa harmittaa kun voin olla tämmönen ja silti miehet kuolaa enemmänku te vammaset 😇
Hah hah, onneksi et tiedä vielä mitä on tulossa,sinullekin.Onneksi en ole enää nuori.
Juu aivan varppina et haluis olla enää nuori mitäny kylppärin kaapissa miljoona antiaging voidetta 😂😂
Miksi sä käytät "vanhusten" emojeja? Koska olet kurppa itsekin, etkä tiedä mitä pennut käyttää.
Jos 22v on kurppa nii MIKÄVITTU sä oot 😂😂😂😂
Ai tänään mennään sit tällaisella trollauksella.
Voi kun pääsisin sun syliin painautumaan joka ilta täältä ikuisuuteen. Kauhea ikävä sua ja tuntuu, et se pahenee vaan koko ajan. 💔
Miten olis Juho, saisko sen sun mopon tulpan vaihdettua kuivaan?
Mulle saa soittaa vaikka nyt..
Nelikymppinen menee helposti teini-ikäisestä jos on henkinen kehitys jämähtänyt sille tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Ai tänään mennään sit tällaisella trollauksella.
Ei se oo trollausta et me nuoret naiset vihataa teitä vanhuksia yhtä paljon ku te meitä 😁
Luulin että kokoaja kaipaa jotain söpöläistä. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juniori ei ole vielä oppinut mielipiteenvaihtoon tarvittavaa kohteliasta ja kunnioittavaa puhetapaa. 🧒👧🏻
Ei oo mitää mielipiteitä on vaan faktaa mä oon nuori ja te ootte VANHOJA mahtaa harmittaa kun voin olla tämmönen ja silti miehet kuolaa enemmänku te vammaset 😇
Hah hah, onneksi et tiedä vielä mitä on tulossa,sinullekin.Onneksi en ole enää nuori.
Juu aivan varppina et haluis olla enää nuori mitäny kylppärin kaapissa miljoona antiaging voidetta 😂😂
Miksi sä käytät "vanhusten" emojeja? Koska olet kurppa itsekin, etkä tiedä mitä pennut käyttää.
Vanha kurppa sä oot. Kuka vaan voi anonyymipalstalla väittää olevansa 22 v. Tyhmäkin olet vielä.
Vierailija kirjoitti:
Soita sä..
Soittaisin jos ois nro💕
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kokoaja kaipaa jotain söpöläistä. 🥺
Joku kaipaa kokoajan söpöläistä. Yrittää tehdä kokoajasta aisurin.
Ketähän tuo nuori kiukkuinen impi kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha kurppa sä oot. Kuka vaan voi anonyymipalstalla väittää olevansa 22 v. Tyhmäkin olet vielä.
Kylläpäs tätiä itkettää 😁😁 Eiks solvausten pitäny olla merkki kypsymättömyydest?
Hyvää yötä tipu💖