Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (51830)

Vierailija
51741/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätien ja mummojen itku on sit niin kiimasta huhhuhhh töissäki tuntee sen kateuden ku oon nuori ja kaunis 🤪

Rauhoitu, rauhoitu, rakas Lotta.

Eihän se ole edes totta! 

Kerro se mulle, kullanmuru,

kertoen aina haihtuu suru.

Vierailija
51742/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purkaa täällä katkeruuttaan, kun äitinsä lopetti imetyksen kesken; oli kiire pubiin. 

Ja nykyään sulla on kiire pubiin vaikkei sulla oo edes lapsia 😂 Itket siellä kaivattus perään samallaku se kairaa munikäsiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51743/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan piestä akateemisen naisen lantiota lantiollani siihen asti, että jompi kumpi toteaa: "Pitäis varmaan vaihtaa puhtaat lakanat, mutta nyt ei jaksa muuta kuin lojua lähelläsi."

Vierailija
51744/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys, pubi. Ei E. Yötä. 

Vierailija
51745/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juniori ei ole vielä oppinut mielipiteenvaihtoon tarvittavaa kohteliasta ja kunnioittavaa puhetapaa. 🧒👧🏻

Ei oo mitää mielipiteitä on vaan faktaa mä oon nuori ja te ootte VANHOJA mahtaa harmittaa kun voin olla tämmönen ja silti miehet kuolaa enemmänku te vammaset 😇

Hah hah, onneksi et tiedä vielä mitä on tulossa,sinullekin.Onneksi en ole enää nuori.

Juu aivan varppina et haluis olla enää nuori mitäny kylppärin kaapissa miljoona antiaging voidetta 😂😂

Vierailija
51746/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purkaa täällä katkeruuttaan, kun äitinsä lopetti imetyksen kesken; oli kiire pubiin. 

Ja nykyään sulla on kiire pubiin vaikkei sulla oo edes lapsia 😂 Itket siellä kaivattus perään samallaku se kairaa munikäsiä

Totta. Eniten ihmetyttää, että annat seiskakymppiselle. 

Vierailija
51747/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättikö iskä ja äiti sut ekaa kertaa yksin kotiin illalla. Ja nyt on hetken rajattomasti ruutuaikaa 🤣

Vierailija
51748/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐔 🥚🖐 

Munikäsi

Vierailija
51749/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan piestä akateemisen naisen lantiota lantiollani siihen asti, että jompi kumpi toteaa: "Pitäis varmaan vaihtaa puhtaat lakanat, mutta nyt ei jaksa muuta kuin lojua lähelläsi."

Voi ennakoivasti laittaa alle irrallisen pussilakanan tai vaikka kaksi

Vierailija
51750/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juniori ei ole vielä oppinut mielipiteenvaihtoon tarvittavaa kohteliasta ja kunnioittavaa puhetapaa. 🧒👧🏻

Ei oo mitää mielipiteitä on vaan faktaa mä oon nuori ja te ootte VANHOJA mahtaa harmittaa kun voin olla tämmönen ja silti miehet kuolaa enemmänku te vammaset 😇

Hah hah, onneksi et tiedä vielä mitä on tulossa,sinullekin.Onneksi en ole enää nuori.

Juu aivan varppina et haluis olla enää nuori mitäny kylppärin kaapissa miljoona antiaging voidetta 😂😂

Yrität ärsyttää, sori ei toimi.Sekin on yksi asia jonka ikä tuo,ihana mielenrauha.Enkä käytä voiteita.

Vierailija
51751/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika vanhuudessa on? Mieluummin elää vanhaksi kuin kupsahtaa nuorena

Vierailija
51752/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätät kokoajan, samalla rikot mua. Olisin valmis korjaamaan asioita. Aloittaa puhtaalta pöydältä. Luottamus on tosin mennyttä, joten voi olla kaikki sen myötä?

Vihdoinkin kokoaja jätetään! Kyllä sitä on täällä kaivattukin!

🤣🤣🤣

Puhutte rumasti. Kokoajan kaivattu on törkimys, huomasin tässä päivänä muutamana. Tsemppiä kokoajalle! 🤗

Sivusta

Vierailija
51753/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi yliksen talking point 😂 WÖÖÖ YLI 30v NAISELLA EI OLE LAPSIA

Vierailija
51754/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätien ja mummojen itku on sit niin kiimasta huhhuhhh töissäki tuntee sen kateuden ku oon nuori ja kaunis 🤪

Oot varmasti nuori ja kaunis, mutta käytöksesi ei ole kaunista. Ehkä sinua helpottaa tieto, että vaikka nuoruus on monesti hankalaa aikaa, elämästä tulee monen kohdalla vuosi vuodelta tasapainoisempaa ja onnellisempaa.

Vanheneminen on kivaa ja itse ainakin odotan että saisin olla sydämellinen, säteilevä mummeli jonakin päivänä. 💝

Vierailija
51755/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisi. 

Vierailija
51756/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, lepakon siipi putosi lautaselle! Jaa ei kun ne oli nuo sinun "ripset". 

Vierailija
51757/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaivatulleni !

Vierailija
51758/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä käytät "vanhusten" emojeja? Koska olet kurppa itsekin, etkä tiedä mitä pennut käyttää.

Vierailija
51759/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murunen. 😋😘

Vierailija
51760/51831 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin ettet edes moikkaa 😭