Teenkö väärin tämän miehen suhteen?
Olin ihastunut, ehkä rakastunut, ainakin todella kiintynyt toiseen ihmiseen avioliittoni ulkopuolella. Hänellä on tämä tiedossa, itse asiassa myös puolisollani.
Asiaa on käsitelty, olen päässyt tunteistani yli, mutta en pysty olemaan ystävä toisen miehen kanssa. Hän kuitenkin olettaa, että meidän pitäisi jollakin tavalla pitää yhteyttä jatkossakin. Jopa nähdä. Ei ymmärrä, että en pysty olemaan hänen ystävänsä eikä se ole oikein puolisoanikaan kohtaan. Jouduin katkaisemaan välini mieheen täysin.
Koen tästä syyllisyyttä. Tarvitseeko?
Kommentit (12)
Saat itse päättää kenen kanssa olet tekemisissä.
Heteronaisten ja -miesten välillä ei voi olla aitoa ystävyyttä. Miksi ylipäänsä vielä mietit, mitä tuo toinen mies ajattelee tai haluaa? Pellemaailma. Ja aviomiehesi on totaalinen vässykkä.
Ei tarvitse. Tiedät omat rajasi ja sen, että tässä tilanteessa parasta on olla kokonaan ilman kontaktia. Tässä on myös se, että otat vastuuta parisuhteestasi ja huomioit varsinaisen kumppanisi. Ihailtavaa suorastaan.
Tiedän minkälaista tuo voi olla. En ole itse ihan samassa tilanteessa ollut, mutta yhdestä naisystävästäni en ole koskaan päässyt yli siinä mielessä että en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä, koska se tuntuisi liian vaikealta. Minun on helpompi elää näin.
Vierailija kirjoitti:
Heteronaisten ja -miesten välillä ei voi olla aitoa ystävyyttä. Miksi ylipäänsä vielä mietit, mitä tuo toinen mies ajattelee tai haluaa? Pellemaailma. Ja aviomiehesi on totaalinen vässykkä.
Miksi muka ei voi olla aitoa ystävyyttä? Perustele.
Ohis
Minulla vähän sama tilanne, paitsi että ollaan kollegoita. Mies keksii säännöllisin väliajoin aina tikusta asiaa, muka liittyy työhön mutta täysin tuulesta temmattua small talkia se on. Itse haluaisin katkaista yhteyden siten, että keskusteltaisiin vain pakolliset työasiat (näitäkään ei pitäisi edes olla, koska ollaan eri yksiköissä).
Jos olisin miehesi, kannustaisin sinua sen toisen miehen seuraan. Jos kuitenkin menet, takaisin et pääse, mutta ota toki parempi mies jos saat. En aio olla yhtään itsekäs jos rakastut häneen. Ymmärrän, anna mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Heteromies on aina valmis panemaan naista, ellei tämä sitten ole kymmeniä vuosia vanhempi ja ruma tai 300-kiloinen. Ei se ole aitoa ystävyyttä, että toisella on seksifantasioita toisesta. Ihastumiset ovat hyvin yleisiä. Miehen ja naisen välillä on aina jännitettä, joka saman sukupuolen välisistä ystävyyksistä puuttuu.
Jotkut naiset ehkä kykenisivätkin platoniseen ystävyyteen ja kuvittelevat sitten, että miehet ovat samanlaisia, mutta monesti naisillakin on kutina ja jännitys siitä, että pääsee pyörittämään miehiä "kaverin" roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Heteromies on aina valmis panemaan naista, ellei tämä sitten ole kymmeniä vuosia vanhempi ja ruma tai 300-kiloinen. Ei se ole aitoa ystävyyttä, että toisella on seksifantasioita toisesta. Ihastumiset ovat hyvin yleisiä. Miehen ja naisen välillä on aina jännitettä, joka saman sukupuolen välisistä ystävyyksistä puuttuu.
Jotkut naiset ehkä kykenisivätkin platoniseen ystävyyteen ja kuvittelevat sitten, että miehet ovat samanlaisia, mutta monesti naisillakin on kutina ja jännitys siitä, että pääsee pyörittämään miehiä "kaverin"
Taidat nyt projisoida itseäsi varsin voimakkaasti. Minulla on aina ollut useampia naispuolisia ystäviä. Viehättäviäkin. En kuitenkaan ole ikinä halunnut mitään seksuaalista heidän kanssaan. Heteromiehenä nainen aitona ystävänä on liian arvokas himojen täyttäjäksi.
Uskon sataprosenttisesti, että Vauva-palstalla pyörii eunukkimiehiä, joilla on haaremi kauniita naiskavereita. 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä naisen läsnäolo miehen seurassa nostaa miehen tasoa muiden silmissä. Nainen taas ei tästä saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkkä naisen läsnäolo miehen seurassa nostaa miehen tasoa muiden silmissä. Nainen taas ei tästä saa mitään.
Nimenomaan!!! Naisten pitäisi käyttää energiansa ja elinvoimansa itseensä eikä "kaverimiesten" boostaamiseen.
Ota siitä rakastaja itsellesi. Kyllä elämässä pitää olla joku toinenkin kenen luokse mennä kun oma miehesi pihtaa.