Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51783)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaivatustani kun on niin hyvä ja kunnollinen. Mutta jos kerran elämässä päättää olla holtiton, toivon että minun kanssani.
Tää osuu. Just tuota oon vähän suunnitellut, voisihan sitä yhden ainoan kerran elämässään hiukan hurvitella. Olis ihanaa, jos saisin susta ”rikoskumppanin”.
Saatpa hyvinkin, jos uskallat pyytää
"...kuin salaisuus iholla" paljasti heti tekoälyksi. Juuri tuollaiset päättömät lauseet ja tietyt sanat tekevät tekoälytekstistä vielä melko helposti tunnistettavaa.
Jos laittaa tekoälyn tekemän runon, se voi olla ok ja kiva runo, mutta kun saa tietää, että se oli tekoälyn, tuntuu vähän samalta kuin jos ihminen paljastuisi robotiksi. Ei tosin ole kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laskin kuivumaan viemäni pikkuhousut.
Keneltä pöllit?
Puolin ja toisin. Nyt vastuu siirtyi kuulijalle. Kuka vei vai veikö vielä laisinkaan? Ja varsinkin viekö laisinkaan. Saatikka mihin ne on laskettu vai tuliko niistä joku summa? Sitä tämä elämä on. Mielestään selvät vihjeet ei ole sitä mitä itse luulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaivatustani kun on niin hyvä ja kunnollinen. Mutta jos kerran elämässä päättää olla holtiton, toivon että minun kanssani.
Mä vaan esitän kunnollista, oikeesti oon aivan hunningolla
Miksi sitten olet siellä etkä täällä?
Hyvä kysymys, varmaankin koska en tiedä minkä oven taakse tulla uikuttamaan
Osoitteen saa kysymällä.
En taida saada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naista, jonka kanssa ei ole tutustumisvaiheessa lamaannuttavia epäselvyyksiä.
Lähibaarista löytyy.
Niinhän se menee että suomalainen nainen tarvii kännin ollakseen sitä mitä ulkomaalainen nainen on selvinpäin
Many such cases. Sad!
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa tekoälyn tekemän runon, se voi olla ok ja kiva runo, mutta kun saa tietää, että se oli tekoälyn, tuntuu vähän samalta kuin jos ihminen paljastuisi robotiksi. Ei tosin ole kokemusta.
Ootko oikeesti autismin kirjolla kun otit sen viestin noin kirjaimellisesti ja nyt vaan jankkaat siitä?
Niimmutku kaikki kävi muhu kuumana noil runoil
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan naista, jonka kanssa ei ole tutustumisvaiheessa lamaannuttavia epäselvyyksiä.
Lähibaarista löytyy.
Niinhän se menee että suomalainen nainen tarvii kännin ollakseen sitä mitä ulkomaalainen nainen on selvinpäin
Many such cases. Sad!
Ota vaan seuraava lento, me vilkutetaan täältä!
..oot ollut paljon mielessä, suukkkonen
Jos luulit että voit "anonyyminä" suoltaa paskaa niin erehdyit.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt kaipaamalleni sinne etäälle.
Tähän voisin harhoissani laittaa erään naapurin miehen.
Mökkeilijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähibaarista löytyy.
Many such cases. Sad!
Ota vaan seuraava lento, me vilkutetaan täältä!
En ole mikään Nn sekopää vaan terve heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo kaikki tekoälyn tuottamia? Kirjoittaja aitoa ja luottakaa itseenne ja tunteeseen. Tekoälyllä ei ole kumpaakaan.
Ei näillä ihmisillä ole mitään tunteita eikä heissä ole tuntoa, paha siinä on sitten runoilla.
Onko sinua tänään tuijotettu? 👁
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko oikeesti autismin kirjolla kun otit sen viestin noin kirjaimellisesti ja nyt vaan jankkaat siitä?
Kuule, asiasta kirjoitti useampi kirjoittaja. Minä kirjoitin kaksi viestiä niistä. En ole jankannut mitään, joten suotta hyökit päälle kuin kiljuva jalopeura.
Vierailija kirjoitti:
Voi, miten ihanasti sanottu jollekulle! (nyt nuttura vähän löysemmälle ja hammaspesulle!) 😅
Vierailija kirjoitti:
Lanka täynnä kehitysvammasen tasolle jääneitä tätejä miettimässä miksei high value miehet lämpee sheesh
Sinäkö olet sitä korkeaa tasoa? 😂
Lähibaarista löytyy.