Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (51830)
Vierailija kirjoitti:
Rumasti puhut toisista ihmisistä.
Mut kun se on korkealaatuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lanka täynnä kehitysvammasen tasolle jääneitä tätejä miettimässä miksei high value miehet lämpee sheesh
Sinäkö olet sitä korkeaa tasoa? 😂
Tiiän naisena oman tasoni kiitos vaan sinä lähipubin ruusunen
Ainakaan et osaa välimerkkejä käyttää. En muuten ole koskaan käynyt yhdessäkään pubissa. Mites nyt suu pannaan?
Sun suuta ainaki panee low value low IQ miehet
Vierailija kirjoitti:
Onko sinua tänään tuijotettu? 👁
Joku oli tupakalla puskissa, haistoin sen. Joku kyylääjä
Vierailija kirjoitti:
Onko sinua tänään tuijotettu? 👁
En ole varma kun en katsonut samalla kertaa takaisin. Ehkä hetki kaupassa. Juuri äsken. ;)
Huomaa että tulee ylilaudan kuplasta, kun käyttää termejä low IQ, high value, chad, sheesh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa, on muistelun aika. Muistelen muutenkin hyvin usein sitä hetkeä, kun oltiin harrastettu seksiä ja ehkä käymässä nukkumaan. Könysit viereeni jalkopäästä käsin samalla tokaisten olevasi niiiiiiiin rakastunut minuun.
Niinhän minäkin olin sinuun. Sillä hetkellä samalla pelästyin, kun tajusin, että tällä voi olla isoja seurauksia. Samalla tuntui mahdottoman hyvältä, kun kaikki se etäinen ja haaveinen saattoikin olla totisinta totta, todellinen kahden toisiaan etsineen sielun ja kehon löytäminen.
En tiedä, miten sinun sittemmin kävi, mutta itse katsoisin, että tuo oli se määrittävä hetki niille seurauksille elämässäni, jotka olivat mitä isoimpia. Käytännössä kaikki muuttui. Mitään silloista ei enää ole.
Ne seuraukset olisivat voineet olla toisenlaisiakin. Voisimme nyt olla toistemme omia, jos et olisi sittemmin ottanut sanojasi takaisin, perunut tunteidesi tunnustamista, ja ottanut lopulta etäisyyttä. Nyt on vain muistot, ikävä ja kaipaus.Se taisi siis olla hänelle vain hetken huumaa. Tavallinen tarina.
Niin. Ankeaa ollakin vain tavallinen tarina, kun itselle se oli elämän suurin, ehkä elämää suurempi, tarina kuin kirjoista, joissa on onnellinen loppu.
Tekee mieli laittaa sinulle rakkaita terkkuja, kun meni taas aika raskaaksi keskustelu. Onneksi et puhu mistään tasoista, et naisten etkä miesten. Se on yksi syy, miksi sinusta niin paljon tykkään. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Jätät kokoajan, samalla rikot mua. Olisin valmis korjaamaan asioita. Aloittaa puhtaalta pöydältä. Luottamus on tosin mennyttä, joten voi olla kaikki sen myötä?
Vihdoinkin kokoaja jätetään! Kyllä sitä on täällä kaivattukin!
Miten voi olla mahdollista että rakastan sinua? Tämä on ihan hullua.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että tulee ylilaudan kuplasta, kun käyttää termejä low IQ, high value, chad, sheesh.
Naurahdin samaa. Ihme hölinöitä.
Halusitko vain varattuna testata viehätysvoimaasi vai mitähän tämä on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Oon vaan sua aika paljo nuorempi itke vaikka lastenlapsilles
Haluan sinua vanhempi kaunotar. Odotan wa viestiä koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Ihminen sanoo olevansa laatunainen mutta ei osaa käytöstapoja ja puhuu toisista kuin karski äijä.
Menipä mummolla tunteisiin hahaa
Vierailija kirjoitti:
Kysymys 70- ja 80-luvuilla syntyneille, oliko teille rippileiri maksullinen?
Mistä minä tiedän, vanhemmathan sen maksoi jos maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät etten ole varattu. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa, mutta sä satutit mua.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua vanhempi kaunotar. Odotan wa viestiä koko ajan
Naisia täällä ainakin riittää joten kuka tietää, jos oikea viestittelee.
Itke