Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49753)
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on yksinkertaisen merkki jos pää leviää eikä sitä saa kasaan. Kaikille ei ole jaettu samalla mitalla, mikä on tietysti sääli, mutta miksi minun tulisi kärsiä siitä kun saan sellaisenkin jonka pää ei leviä. Että jokainen kykynsä mukaan.
Totuus: et saa. Muuten viettäisit kesäistä lauantai-iltaa jossain ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä kallistun aina vaan enemmän siihen suuntaan, että naiset ovat pohjimmiltaan manipuloivia, juonittelevia ja piikikkäitä.
On ihan ok kaivata miestä.
"Jos mies kritisoi naisten toimintaa, hän on homo". Klassikko. Alan uskoa NPC-teoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa olla kaivattuni luona tai hän täällä, niin ei tarvitsisi viettää aikaa täällä ketjussa. 😕
🥰
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa olla kaivattuni luona tai hän täällä, niin ei tarvitsisi viettää aikaa täällä ketjussa. 😕
Nyt se ei onnistu, mutta voitais viestitellä suoraan eikä tän liejuojan kautta. Laita heippaviesti niin jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on yksinkertaisen merkki jos pää leviää eikä sitä saa kasaan. Kaikille ei ole jaettu samalla mitalla, mikä on tietysti sääli, mutta miksi minun tulisi kärsiä siitä kun saan sellaisenkin jonka pää ei leviä. Että jokainen kykynsä mukaan.
Sinä saat etsiä just sellaista seuraa mitä haluat. Mitä te oikein raivoatte täällä puolin ja toisin, ihan kuin olisi joku pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa josta ei pidä.
Leppoista kesäyötä ja unta, sulle kaipaamani.
Just tämmösen takia skippasin sun avajaiset ja skippaan jatkossa kaiken muunkin.
manselainen vai mensalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus: et saa. Muuten viettäisit kesäistä lauantai-iltaa jossain ihan muualla.
Hah hah. Siitähän se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten rakastan sun nimeä. Mutustelen sitä ja mietin, miten hyvin se se sopisi mun nimen kanssa yhteen. 😊
Perustetaanko kampaamo sillä nimellä?
Heinäkuu 2018. Olit lomalla, tummatukka. Katselin futista ja kaipasin sinua uskomattoman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se ei onnistu, mutta voitais viestitellä suoraan eikä tän liejuojan kautta. Laita heippaviesti niin jutellaan.
Ei me oikein osata jutella, vaikka laittaisin heippaviestiä. Mut oot hirmu rakas. Kuin hänelle. 🧡
Oot ihana patukka🥰 Sun terhakat pakarat 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat etsiä just sellaista seuraa mitä haluat. Mitä te oikein raivoatte täällä puolin ja toisin, ihan kuin olisi joku pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa josta ei pidä.
Se on se pakottava tarve tulla ilmoittamaan jokaiseen viestiin miten itseä ei kyllä lämmitä niin yhtään ja täysin vastakohta kelpaa. Se vanha vertauskuva, missä joku sanoo kaivattunsa pitävän vaniljajäätelöstä, ja siihen pitää tulla ilmoittamaan, että kyllä shalmijakkijätshki on paljon parempaa ja ei kyllä menisi jatkoon mikään vaniljansyöjä!
Sinua, öitä 🤍