Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (49754)
Vierailija kirjoitti:
Tunteikas ja avoin mies on aivan eri kuin valittava sekopää.
On Point!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kovalta ja kylmältä.
Suomalaiset naiset on. Sen takia hedelmällisyysluku on romahtanut ja ~75% alle 35-vuotiaista naisista ei ole synnyttänyt eikä parannusta ole luvassa.
Jotkut ihmiset katsoisivat peiliin, jos vastakkaista sukupuolta kiinnostaa enemmän pleikkari ja kuntosali, mutta ei voi kauhalla vaatia... Onneksi ulkomailta löytyy vielä naisia.
Ei iltaa ilman ajatusta sinusta,meistä.Joskus enemmän ,joskus vähemmän mutta aina kuljet mukanani.
Kauniita unia,tännekin saa tulla nukkumaan.Unikaveri olisi kiva😁😊
Vierailija kirjoitti:
Näytit perjantaina todella kuumalta.
Missä näit?
Terveisiä sille miehelle, joka vastasi kiitos, kun tunnustin ihastuneeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, ei tarvi kenenkään vapaaehtoisesti katsella miehen uikutusta. Pidän tyhmyyden merkkinä jos pää on täynnä traumoja aikuisella ihmisellä, eikä mitään muutosta tapahdu. Tee työ ja selviä.
Onko jotain mitä sinä katkero ET pitäisi tyhmyyden merkkinä? Oma käytöksesi ja elämänvalintasi tietysti, mutta jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että lomailitiin samalla saarella muru.
Joskus joo oli kiva
Iän myötä kallistun aina vaan enemmän siihen suuntaan, että naiset ovat pohjimmiltaan manipuloivia, juonittelevia ja piikikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytit perjantaina todella kuumalta.
Missä näit?
Siellä missä aina nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, ei tarvi kenenkään vapaaehtoisesti katsella miehen uikutusta. Pidän tyhmyyden merkkinä jos pää on täynnä traumoja aikuisella ihmisellä, eikä mitään muutosta tapahdu. Tee työ ja selviä.
Onko jotain mitä sinä katkero ET pitäisi tyhmyyden merkkinä? Oma käytöksesi ja elämänvalintasi tietysti, mutta jotain muuta?
Edellinen sivusta. 😠
Vierailija kirjoitti:
"Minä olen sellainen älykkö, että minun ei tarvitse ajatella seksiä, puhua seksistä tai varsinkaan harrastaa seksiä. Siis kyllä saisin seksiä ja paljon saisinkin, todella kuumilta ihmisiltä, mutta olen älykkäänä ihmisen kaiken sellaisen yläpuolella." 🤓🍷🐈
Nå nyt! 😖🤨🤓🕺
Håld ur horses bitches.. x 😆
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä kallistun aina vaan enemmän siihen suuntaan, että naiset ovat pohjimmiltaan manipuloivia, juonittelevia ja piikikkäitä.
On ihan ok kaivata miestä.
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt sellaisiin. Tuttavapiirissäni ei löydy. Valitse seurasi paremmin.
Kyllä se on yksinkertaisen merkki jos pää leviää eikä sitä saa kasaan. Kaikille ei ole jaettu samalla mitalla, mikä on tietysti sääli, mutta miksi minun tulisi kärsiä siitä kun saan sellaisenkin jonka pää ei leviä. Että jokainen kykynsä mukaan.
Ikävä. Olet rakas. Olisinpa seurassasi nyt.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Voisinpa olla kaivattuni luona tai hän täällä, niin ei tarvitsisi viettää aikaa täällä ketjussa. 😕
Oispa tää mulle. Bongasin kaivatun silloin. Ehkä hänkin minut.