Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49739)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on yksinkertaisen merkki jos pää leviää eikä sitä saa kasaan. Kaikille ei ole jaettu samalla mitalla, mikä on tietysti sääli, mutta miksi minun tulisi kärsiä siitä kun saan sellaisenkin jonka pää ei leviä. Että jokainen kykynsä mukaan.
Sinä saat etsiä just sellaista seuraa mitä haluat. Mitä te oikein raivoatte täällä puolin ja toisin, ihan kuin olisi joku pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa josta ei pidä.
Mitä raivoamista tämä sinulle edustaa. Kyllä tietysti saa seurustella, ja siitähän tässä juuri oli kyse. Haukuttiin epäempaattiseksi jos ei halua ottaa mt-tapausta vaivoikseen. Mikä poliisi sinä olet, eikö teillä ole lauantai-iltana riittävästi hommia!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on yksinkertaisen merkki jos pää leviää eikä sitä saa kasaan. Kaikille ei ole jaettu samalla mitalla, mikä on tietysti sääli, mutta miksi minun tulisi kärsiä siitä kun saan sellaisenkin jonka pää ei leviä. Että jokainen kykynsä mukaan.
Sinä saat etsiä just sellaista seuraa mitä haluat. Mitä te oikein raivoatte täällä puolin ja toisin, ihan kuin olisi joku pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa josta ei pidä.
Se on se pakottava tarve tulla ilmoittamaan jokaiseen viestiin miten itseä ei kyllä lämmitä niin yhtään ja täysin vastakohta kelpaa. Se vanha vertauskuva, missä joku sanoo kaivattunsa pitävän vaniljajäätelöstä, ja siihen pitää tulla ilmoittamaan, että kyllä shalmijakkijätshki on paljon parempaa ja ei kyllä menisi jatkoon mikään vaniljansyöjä!
Eikun se rommirusina. Möövenpikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä kallistun aina vaan enemmän siihen suuntaan, että naiset ovat pohjimmiltaan manipuloivia, juonittelevia ja piikikkäitä.
On ihan ok kaivata miestä.
"Jos mies kritisoi naisten toimintaa, hän on homo". Klassikko. Alan uskoa NPC-teoriaan.
Onhan se nyt outoa jos yksikään nainen ei ole hänen mielestänsä kiva ja kunnollinen.
Yli kk sitten, muutama sana vaidettiin <3 n>m
Vierailija kirjoitti:
Oisin halunnu että olisit vastannut jotain. Tunsin itseni tyhmäksi.
Missä/mihin
Vierailija kirjoitti:
Tääl ei voi
Mitä ei voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä raivoamista tämä sinulle edustaa. Kyllä tietysti saa seurustella, ja siitähän tässä juuri oli kyse. Haukuttiin epäempaattiseksi jos ei halua ottaa mt-tapausta vaivoikseen. Mikä poliisi sinä olet, eikö teillä ole lauantai-iltana riittävästi hommia!?
Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Mä ainakin alotin mun ja kaivatun marriagen vollottamalla heti mun ongelmista. :D se toimi, koska se vieläkin tunkee kyniä mun terottimeen.
Joku aina suutahtaa siitä, jos joku määrittelee omia kriteerejään kaivatulle. Miten se on joltain pois, jos vahva nainen tietää haluavansa vahvan miehen? Miten?? Miksi ei voi vaan ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on vaarallinen.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä kallistun aina vaan enemmän siihen suuntaan, että naiset ovat pohjimmiltaan manipuloivia, juonittelevia ja piikikkäitä.
On ihan ok kaivata miestä.
"Jos mies kritisoi naisten toimintaa, hän on homo". Klassikko. Alan uskoa NPC-teoriaan.
Onhan se nyt outoa jos yksikään nainen ei ole hänen mielestänsä kiva ja kunnollinen.
Kuspäisellä käytöksellä varustetusta ihmisestä tuntuu siltä että kaikki haluu tapella. Ullatus.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Luulin että et osoittanut viestiäsi minulle, siksi en vastannut. Ymmärsin vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Joku aina suutahtaa siitä, jos joku määrittelee omia kriteerejään kaivatulle. Miten se on joltain pois, jos vahva nainen tietää haluavansa vahvan miehen? Miten?? Miksi ei voi vaan ohittaa.
Ketjussa on se yksi vaffa mies, jota tsirbulat ja mammat vonkaa.
Miten mä rakastankaan kaivattuni lempeyttä ja empaattisuutta erityisesti tällä hetkellä! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite: vahva nainen.
Totuus: kilahtaa, jos joku on vähänkin eri mieltä.
Ja ketjun otsikko oli?