Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (49753)
Vierailija kirjoitti:
Kävin Lucy in the Skyssa syömässä. Hyvässä seurassa, ja silti tuli välillä vilkuiltua olan yli, josko kaivattu lävähtäisi paikalle.
No en Espoossa. Olin verestämässä muistoja entisillä kotikulmilla. Kävin entisen työpaikan pihassa tarinoimassa seuralleni edesottamuksiani. Valtavasti muistoja tulvahti mieleeni, vaikka ympäristö oli muuttunut uudisrakentamisen myötä. Entinen Valintalo oli poissa ja tilalla blokkihirviö. Tunsin tyytyväisyyttä, että aikoinaan lähdin pois. En kaipaa takaisin. Muistot riittävät kiikkustuolitarinoiksi.
Siitä vasta yksinkertainen vaikutelma vahvistuu, kun ensin suuna päänä tulkutettuaan saa kriittistä palautetta eikä osaa siihen vastata mitenkään vaan poistattaa aivan kuin palautetta ei olisi koskaan ollutkaan. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Joku aina suutahtaa siitä, jos joku määrittelee omia kriteerejään kaivatulle. Miten se on joltain pois, jos vahva nainen tietää haluavansa vahvan miehen? Miten?? Miksi ei voi vaan ohittaa.
Jokainen saa etsiä just sellaisen miehen tai naisen mitä haluaa.
Filosofi Aristoteles selitti vuonna 350 eaa., miksi miehen pitää hallita naista: ”Kaikille kesytetyille eläimille on parasta, että ihminen hallitsee niitä.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitkohan että minäkin olin siellä...
No en, oli niin paljon väkeä 😅🔔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten empatia taas näytillä tässä ketjussa.
Ei naiset etsi ketään hoidettavia vaan tasavahvuista seuraa. Jos sinulla on kaikki kunnossa niin miksi sietäisit jotain valittavaa riippakiveä.
Toivottavasti miehet teidän elämässä kohtelee teitä samoin.
Ei nyt kukaan varta vasten etsi hoidettavia, mutta kyllä sitä rakastamaansa hoitaisi, jos tilanne niin vaatisi. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Miten mä rakastankaan kaivattuni lempeyttä ja empaattisuutta erityisesti tällä hetkellä! 🧡
Sama, ja lisäksi totuudellisuutta ja jämäkkyyttä, lujuutta ja johdonmukaisuutta. 🔥💚
Vierailija kirjoitti:
Filosofi Aristoteles selitti vuonna 350 eaa., miksi miehen pitää hallita naista: ”Kaikille kesytetyille eläimille on parasta, että ihminen hallitsee niitä.
Jäitkö Stepfordin naisien tunnelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku aina suutahtaa siitä, jos joku määrittelee omia kriteerejään kaivatulle. Miten se on joltain pois, jos vahva nainen tietää haluavansa vahvan miehen? Miten?? Miksi ei voi vaan ohittaa.
No olipa tärkeä kannanotto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipa tärkeä kannanotto!
No ihmettelen vaan kun tuntuu että osa täällä kuvittelee että on pakko ottaa joku paska puoliso xD
Aika rumasti kirjoitetaan toisista ihmisistä täällä..
Vahva= tyyliin joan crawford?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin Lucy in the Skyssa syömässä. Hyvässä seurassa, ja silti tuli välillä vilkuiltua olan yli, josko kaivattu lävähtäisi paikalle.
No en Espoossa. Olin verestämässä muistoja entisillä kotikulmilla. Kävin entisen työpaikan pihassa tarinoimassa seuralleni edesottamuksiani. Valtavasti muistoja tulvahti mieleeni, vaikka ympäristö oli muuttunut uudisrakentamisen myötä. Entinen Valintalo oli poissa ja tilalla blokkihirviö. Tunsin tyytyväisyyttä, että aikoinaan lähdin pois. En kaipaa takaisin. Muistot riittävät kiikkustuolitarinoiksi.
En ollut. Tää on kaikki höpöä. eri
Vierailija kirjoitti:
Sinä oot mun maailmani tähti! 😍🧡
Olen tarhannut sellaisen.
Joku muu on sut nähnyt alasti 😔
Väkivalta- ja kuolintilastot kertoo muuta.