Mitä laittaa tekstiviestiin ghostaavalle miehelle?
Onko ehdotuksia? Haluaisin selvyyttä mutta en vaikuttaa epätoivoiselta
Kommentit (59)
Hän ottaa yhteyttä kun tarvii jotain. Olet käytettävissä kun hän haluaa.
No ei. Tuollaisen voi unohtaa kokonaan.
miksi laittaa viesti, kun ei halua kanssasi tekemisissä?
No siis mikä on se aika kun katsotaan ghostaamiseksi?
Ap
Luultavasti vastaukset saa intuitiivisesti paremmin aikanaan kuin suoraan tyypiltä. Joskus some ja netti kertoo, oliko hänellä jo avovaimo vai onko erilainen. Oliko viinamies tms.
Anna olla, jos ei miehestä kuulu. Elämäs vaan tommosen kans pilaat.
Miten sä tiedät ghostaavan miehen puh nron? No jos kuitenkin tiedät, niin puet itsellesin stay-up sukat ja seksikkäät alusvaatteet, otat kokovartalo selffien ja laitat viestiin kuvan ja tekstin, että tuletko iltakahville. Jos edelleen ghostaa, niin voit unohtaa tapauksen.
Jos ei miehestä kuulu, ei hän ole kiinnostunut. Jätä se viesti kokonaan lähettämättä ja siirry seuraavaan.
Ei mitään, mies ei halua kuulla sinusta.
Oliko teillä jo spruits spruits? Sitten voit vetää johtopäätökset.
Jännikset on tuollaisia. Heillä on pitkäsiima vedessä kymmenine syötteineen ja valikoivat parhaat jatkokierrokselle ja niin edelleen.
Ansaitset paremman kuin tuollaisen moukan.
Saako näiltä koskaan rehellistä vastausta ja mikä on se aika kun katsotaan ghostaamiseksi? Voiko kysyä suoraan että mikä tää meidän tilanne on?
Ap
On todella kiusallista kun vaivalla ghostattu tyyppi laittaakin vielä viestiä. Älä viitsi olla inhottava, ap.
Vierailija kirjoitti:
Saako näiltä koskaan rehellistä vastausta ja mikä on se aika kun katsotaan ghostaamiseksi? Voiko kysyä suoraan että mikä tää meidän tilanne on?
Ap
Jos sinun pitää kysellä, mikä teidän tilanne on, niin varmaan itsekin tiedät vastauksen? Tartteeko sen miehen sitä sulle naamaan hieroa?
Uutta matoa koukkuun. Löydät paremman tilalle.
Voisiko joku nainen selittää miksi miehet ei saisi kohdella naisia samalla tavalla miten naiset kohtelevat miehiä?
Varsinkin näin tasa-arvon aikakautena jossa sukupuolet on saman arvoisia eikä kumpikaan ole parempi tai huonompi kuin toinen
Mua ei kiinnoosta sun se ja tää ja sinä sitä ja minä tätä ja päläpälä. Hyvää jatkoa.
Tämmösen viestin sain itse henkilöltä josta en ole 8 vuoteen kuullut mitään...
Erikoinen tapa ilmaista kiinnostamattomuutta.
Up