Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48786)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kesälomaa naiselle! 😘
Paras osa vasta tulossa 😘
Minulle vain ihan oikeaa pullaa. Olen hyvin väsynyt fantasiapulliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinä, en ruokkisi toiveita, jotka eivät ole toteutumassa. Jos olisin minä, lopettaisin käymästä ketjussa.
En kävisi ketjussa, jos en olisi tosissani. En ole idiootti.
Jos olisit tosissasi, et kirjoittaisi ketjussa. Kuten en minäkään, jos olisi mahdollista saada yhteys irl.
Vierailija kirjoitti:
Vaistosin tänään herätessäni että näen sut. Ja näin.
Ajoit perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla niin, että joku haluaa vain kaivata ilman, että haluaisi oikeasti olla kaivatun kanssa IRL?
itse, jos kaipaan, niin tietysti silloin toivon myös jotain todellista. Yritän vaan ymmärtää.Ketä kaipaat ja oletko tehnyt jotain sen todellisen eteen?
Yritän ymmärtää häntä, joka ei tee mitään.
Itse luulisit tietävän miksei tee mitään kohtaasi vai vieritätkö vastuuta toiselle?
Kiusanteko on käynyt mielessä. Valitettavasti.
Ei kai joku oikeasti ajattele, että on kiusantekoa, jos joku ei tee aloitetta tai ota yhteyttä??? 😳😳 Tai sit en vaan tajunnut oikein tuota kommenttia...
sivusta
Voisiko joku laittaa tunnisteita. Laittakaa kaikki selkeitä tunnisteita tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla niin, että joku haluaa vain kaivata ilman, että haluaisi oikeasti olla kaivatun kanssa IRL?
itse, jos kaipaan, niin tietysti silloin toivon myös jotain todellista. Yritän vaan ymmärtää.Ketä kaipaat ja oletko tehnyt jotain sen todellisen eteen?
Itse luulisit tietävän miksei tee mitään kohtaasi vai vieritätkö vastuuta toiselle?
Ei kai joku oikeasti ajattele, että on kiusantekoa, jos joku ei tee aloitetta tai ota yhteyttä??? 😳😳 Tai sit en vaan tajunnut oikein tuota kommenttia...
sivusta
Tässä ketjussa on tullut törmättyä sellaisiin logiikoihin, että eipä olisi tuokaan yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi etsiä numeron Fonectasta ja keksiä jonkun keskityn jutunjuuren "joku unohti avaimet paikkaan x ja sain sun numeron, oliko sun?"
Kannatan tätä. Vaikka tikusta asiaa kunhan ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tiennyt, että viime kerta jäi viimeiseksi kerraksi, olisin antanut sulle mun numeron.
Niin varmaan.
Todellakin olisin. Ei mulla ollut pienintäkään käryä, että se loppuisi siihen. Elin kokoajan maailmassa jossa mulla oli vielä aikaa toistaiseksi.i
Toivottavasti opit läksysi seuraavaa ihmistä varten.
Avaa nyt vähän? Muuten oletan, että oot trolli.
Vierailija kirjoitti:
Minulle vain ihan oikeaa pullaa. Olen hyvin väsynyt fantasiapulliin.
Oikeaa pullaa maistelee se, joka ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Tässä ketjussa on tullut törmättyä sellaisiin logiikoihin, että eipä olisi tuokaan yllätys.
Niin mutta ajatteleeko joku kaivatusta niin ? Miksi kiusaajaa kukaan kaipaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinä, en ruokkisi toiveita, jotka eivät ole toteutumassa. Jos olisin minä, lopettaisin käymästä ketjussa.
En kävisi ketjussa, jos en olisi tosissani. En ole idiootti.
Jos olisit tosissasi, et kirjoittaisi ketjussa. Kuten en minäkään, jos olisi mahdollista saada yhteys irl.
Olen enemmän kuin tosissani ja minulla on irl yhteys, jota ei ole sattuneesta syystä vielä käytetty juuri ikävän purkamiseen tai siihen liittyvään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta
Niin mutta ajatteleeko joku kaivatusta niin ? Miksi kiusaajaa kukaan kaipaisi?
Aivan!
Kukaan ei kaipaa kiusaajia.
Sun hymy näyttää kivalta, sivustakin katsottuna. Näkisinpä sen joskus oikeestikin. 😊
Leipominen tekisi kyllä hyvää. Kukaan ei leiponut koko talvena, keväänä eikä kesälläkään. Silityskin kävisi. Loiva tai kuuma lämpö, kumpikin sopisi, kunhan silittäisit.
Ei mene liian pitkälle👍. Siitä vaan ottamaan selvää hänen numerostaan, jos olit valmis antamaan omasikin.