Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48728)
Jos jotain noin kaunista olisi mulle, todella toivoisin tunnistetta
Vaikkapa joku inside-juttu tai edes ikä, sukupuoli
Mä haluaisin olla siellä sun kanssa ja tuntuu ihan jäätävän pahalta, kun en ole. Ja ei ole oikeutta näihinkään tunteisiin. Minä tiesin koko ajan mitä minä tein. 😢
Ja mä olisin tosi ihana kisu. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla niin, että joku haluaa vain kaivata ilman, että haluaisi oikeasti olla kaivatun kanssa IRL?
itse, jos kaipaan, niin tietysti silloin toivon myös jotain todellista. Yritän vaan ymmärtää.Ketä kaipaat ja oletko tehnyt jotain sen todellisen eteen?
Yritän ymmärtää häntä, joka ei tee mitään.
Itse luulisit tietävän miksei tee mitään kohtaasi vai vieritätkö vastuuta toiselle?
Kiusanteko on käynyt mielessä. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Aina voi etsiä numeron Fonectasta ja keksiä jonkun keskityn jutunjuuren "joku unohti avaimet paikkaan x ja sain sun numeron, oliko sun?"
Mä en ainakaan tajua tommoisia. Luulen että viesti tullut väärään numeroon, kun asia ei koske itseäni. Tai sitten jokin huijaus. Poistan viestin ja laitan estoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla niin, että joku haluaa vain kaivata ilman, että haluaisi oikeasti olla kaivatun kanssa IRL?
itse, jos kaipaan, niin tietysti silloin toivon myös jotain todellista. Yritän vaan ymmärtää.Ketä kaipaat ja oletko tehnyt jotain sen todellisen eteen?
Eli et tee itse. Aivan.
En kerro. Ei kuulu sulle.
Miksi joku kaipaisi vain kaivatakseen?
Ei kai kukaan. Kaipaa moni varmasti ilman mitään tarkoitusta, koska on vaikeasti säädeltävä tunne. Sinä vaikutat huviksesi kaipaavan tekemättä mitään, vaikka olet tosissasi. Jos keksit syitä itsellesi, ymmärrät varmasti, että joku toinen keksii omat syynsä.
Jos on tarpeeksi ihastunut, voi sortua Fonectaankin. 🥹😊
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain noin kaunista olisi mulle, todella toivoisin tunnistetta
Vaikkapa joku inside-juttu tai edes ikä, sukupuoli
Miksi se sinulle olisi? Laita itse niitä tunnisteita. Ketjun täydeltä loisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tee itse. Aivan.
Miksi joku kaipaisi vain kaivatakseen?Ei kai kukaan. Kaipaa moni varmasti ilman mitään tarkoitusta, koska on vaikeasti säädeltävä tunne. Sinä vaikutat huviksesi kaipaavan tekemättä mitään, vaikka olet tosissasi. Jos keksit syitä itsellesi, ymmärrät varmasti, että joku toinen keksii omat syynsä.
Miksi väität, etten olisi tehnyt mitään? Et tiedä, olenko tehnyt vai en.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi mustasukkainen sinusta! 💔
Ei ole tarvetta🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tee itse. Aivan.
Miksi joku kaipaisi vain kaivatakseen?Ei kai kukaan. Kaipaa moni varmasti ilman mitään tarkoitusta, koska on vaikeasti säädeltävä tunne. Sinä vaikutat huviksesi kaipaavan tekemättä mitään, vaikka olet tosissasi. Jos keksit syitä itsellesi, ymmärrät varmasti, että joku toinen keksii omat syynsä.
Miksi väität, etten olisi tehnyt mitään? Et tiedä, olenko tehnyt vai en.
Joo, olet vienyt roskat ja laittanut sinisen paidan, mutta et ole mitään oikeaa tehnyt, koska olisit saanut vastauksen jos olisit.
Hyvää kesälomaa naiselle! 😘
Tunnisteita pliis... Laittakaa tunnisteita. Minä en aio laittaa.
Pistäiskö joku pari tunnistetta? Minä olen jo laittanut syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tosi mustasukkainen sinusta! 💔
Ei ole tarvetta🙂
Joko et ole hän tai jos olet, niin sitten et ymmärrä mun kokemusta. 😕
Vierailija kirjoitti:
Se poissa silmistä poissa mielestä ei todellakaan toimi. Mun pää tarttee annoksensa sua ja näköjään leipoo sen ihan itse, jos ei muuten saa. Sitä paitsi on pirun huono annostelemaan kohotusainetta. Pullat tahtoo paisua yli äyräiden.
Ihan vaan tällaisena kohotusaineharrastelijana kiinnostaa, että keksitkö mikä vika normaalissa reseptissä oli että siirryit fantasiapullien pariin.
Vierailija kirjoitti:
Ei multa noi videot.
Eikä täältä. x
Itse luulisit tietävän miksei tee mitään kohtaasi vai vieritätkö vastuuta toiselle?