Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48786)
Vierailija kirjoitti:
Joskus mä vaan tuijotan ruutua ja kuvittelen, että sä olet siellä miettimässä mua. Ei aina ole sanoja. Ei se tarkoita, ettenkö välittäisi, vaikken koko ajan kirjoitakaan sulle.
No tuolla tavalla se sun välittäminen ei välity sille kohteelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tikusta asiaa ei toimi, sitten ei ole oikeaa pullaa tarjolla, uskoisin.
Tarkoittaako tää sitä, että jos ensin viesteillään ja toinen lakkaa vastaamasta viesteihin eikä kerro syytä?
Mehustaa voi monella tavoin.Tämä.nyt on se tylsempi tapa.
Olen tosi tarkka myös pullistani.
Vierailija kirjoitti:
Miten kun on jo varattu voikaan tuntee niin kovaa tunnetta toiseen varattuun...?
Täällä maailmassa vaeltelee niitä oikeita tai toisilleen tarkoitettuja eikä siinä kysellä oliko joku nyt aiemmin varattu tilapäisesti vai ei, kun nää joskus kohtaa toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on arvokas, ainutlaatuinen, suojeltava. Olisin toivonut että sinullekin.
T. Yksi seikkailijatar
Elämä perustuu kilpailuun elintilasta, mikä saa etenkin luonnossa todella julman muodon. Joka ikinen päivä miljardit olennot tulevat elävältä syödyksi. Yhden elämän hinta on todella monen elämän kuolema. Kun katsoo kokonaisuutta, ei elämän olemassa olo ole minkään arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Söin just dallaspullan
Juuri tänään ehdotin korvapuustien leipomista ja sitten onkin taas ketjussa samaa aihetta. Näin on käynyt ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus mä vaan tuijotan ruutua ja kuvittelen, että sä olet siellä miettimässä mua. Ei aina ole sanoja. Ei se tarkoita, ettenkö välittäisi, vaikken koko ajan kirjoitakaan sulle.
Kyllä hän tietää, miten paljon mä välitän ja mitä teen ruutuni kanssa. Ei se ole missään vaiheessa ollut mikään salaisuus.
Kysyin itseltäni, mitä haluan. Haluan sellaisen ihmisen, joka haluaa oikeaa pullaa minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei kaipaa kiusaajia.
Ja monta ihmistä luullaan kiusaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on arvokas, ainutlaatuinen, suojeltava. Olisin toivonut että sinullekin.
T. Yksi seikkailijatarElämä perustuu kilpailuun elintilasta, mikä saa etenkin luonnossa todella julman muodon. Joka ikinen päivä miljardit olennot tulevat elävältä syödyksi. Yhden elämän hinta on todella monen elämän kuolema. Kun katsoo kokonaisuutta, ei elämän olemassa olo ole minkään arvoinen.
Toivottavasti olet sisäistänyt ajatuksen.
Kun kuvittelen meidän suudelmaa, munasarjoissa alkaa sinfonia.
Mä rakastan (uunituoretta) pullaa. Se on ihan paras herkku. Ihan sivusta tähän keskusteluun. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin just dallaspullan
Juuri tänään ehdotin korvapuustien leipomista ja sitten onkin taas ketjussa samaa aihetta. Näin on käynyt ennenkin.
Sun ajatukset varmaan vuotaa jotenkin mun telepatiakanavalle. T. alkuperäinen unelmapullien kohottaja.
Iltaa mammoille. Olis tarjota perunamuusia ja savusiikaa, parsaa unohtamatta. Tervetuloa...
Vierailija kirjoitti:
Kysyin itseltäni, mitä haluan. Haluan sellaisen ihmisen, joka haluaa oikeaa pullaa minun kanssani.
Tää on perus lähtökohta. Kaikelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipas joku sitten aika greedy. :)
Mä osaan olla kanssa, jos joku saa haluamaan, vaikka pahehan se on. :)
Antisynti.
Onneksi oikea aito maailma on yhä myös olemassa, eikös? Kaikkea täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet 😢
Hissukseen.
Ei tässä mitään toivoja ole, päivä kerrallaan kuten aina elämässä.