Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (48651)

Vierailija
48601/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit tehdä viikon päästä?

Mennä heiluttamaan tukkaa.

Vierailija
48602/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinä, en ruokkisi toiveita, jotka eivät ole toteutumassa. Jos olisin minä, lopettaisin käymästä ketjussa.

Kiitos tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48603/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, kerron sulle jotain kaunista. 
Sä oot kauneinta mitä tiedän.

Oisitpa tässä niin silittelisin sua hellästi. 

Millä tavalla kaunein?

Vierailija
48604/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen sinun toive? Onhan sinulla parempaa irl. 

- M/D

Vierailija
48605/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinä, en ruokkisi toiveita, jotka eivät ole toteutumassa. Jos olisin minä, lopettaisin käymästä ketjussa.

En kävisi ketjussa, jos en olisi tosissani. En ole idiootti. 

Vierailija
48606/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olen sinun toive? Onhan sinulla parempaa irl. 

- M/D

Enkä aio häiritä, älä huoli. 

Vierailija
48607/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis elämän paras seikkailu. 😘 Sen vaan jotenkin tietää, vaikka ei kunnolla tunne.

Vierailija
48608/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä? En todellakaan tiedä. Elän päivä kerrallaan nyt kun se on mahdollista 

Vierailija
48609/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tunnistaa sua, mutta tunnistin sitten kuitenkin.

Vierailija
48610/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä seikkailijatar.

Vierailija
48611/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut tunnistaa sua, mutta tunnistin sitten kuitenkin.

kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin,

-kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin,

kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin, kuitenkin,

-kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin, -kin,

Vierailija
48612/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt, että viime kerta jäi viimeiseksi kerraksi, olisin antanut sulle mun numeron.

Niin varmaan.

Todellakin olisin. Ei mulla ollut pienintäkään käryä, että se loppuisi siihen. Elin kokoajan maailmassa jossa mulla oli vielä aikaa toistaiseksi.i

Vierailija
48613/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolasin itseni.

Niin minäkin. Varattua naista halusin vaikka sain pakit. Kaverimies.

Vierailija
48614/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Vierailija
48615/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa noi videot.

Vierailija
48616/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toukokuutempaus oli ihan ok. En häpeä sitä.

Vierailija
48617/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme synkronointia taas.

Vierailija
48618/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt, että viime kerta jäi viimeiseksi kerraksi, olisin antanut sulle mun numeron.

Niin varmaan.

Todellakin olisin. Ei mulla ollut pienintäkään käryä, että se loppuisi siihen. Elin kokoajan maailmassa jossa mulla oli vielä aikaa toistaiseksi.i

Eikö mitään mahdollisuutta ole enää saada yhteyttä? Etsi hänen numeronsa fobectasta?

Vierailija
48619/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistosin tänään herätessäni että näen sut. Ja näin.

Vierailija
48620/48651 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaistosin tänään herätessäni että näen sut. Ja näin.

Haluisin omia tän😅mut en tiedä miten se ois mahdollista 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan