Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48598)
Nyt kerettäis pikaiset hellyydet!
Luin äsken viestiketjuamme. En tiedä mitä ajatella. Muistan ikävän, muistan ahdistuksen. Muistan kuinka kovilla olin. Muistan kuinka kaipasin välillä, se oli raakaa kaipuuta.
Näin pitkästä aikaa unta susta viime yönä. Mietin, että oisin kertonu sen sulle, jos oisit sattunut soittaan, mutta eipä meillä nyt oo ollu juuri asiaa soitella. Harmi sinänsä.
Tarina muuten saa jatkoa piakkoin. Toivottavasti et säikähä.
Tai on tie, mutta sitä voi kulkea vain yhteen suuntaan, eikä se suunta ole sinuun päin.
I know you're tired to love. Babs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettiny paljon.
Samoin ja kaikki, ihan kaikki vaihtoehdot on vaikeita, mutta eri tavalla.
Olisi helpompaa jos et olisi niin ainutlaatuinen.
Kannattaa luovuttaa aina liian vaikeat kuviot. Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tai on tie, mutta sitä voi kulkea vain yhteen suuntaan, eikä se suunta ole sinuun päin.
Pärjään kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettiny paljon.
Samoin ja kaikki, ihan kaikki vaihtoehdot on vaikeita, mutta eri tavalla.
Olisi helpompaa jos et olisi niin ainutlaatuinen.
Blaa blaa blaa
Vierailija kirjoitti:
Nolasin itseni.
Miten? Minulle tuo on perusarkea.
Aina silti olet lämmin läikähdys sydämessä. Näin uskon, ellen jostain ihmeellisestä syystä ala vihaamaan sua. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjään kyllä.
Toki, mutta miten se liittyy yksisuuntaisuuteen?
Mäkin olen miettinyt. Hän ei vaan luota minuun, jolloin ei voi syntyä mtn. Sääli!
Bänis kaivetu lämmin tilaa
T mies sivu
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen miettinyt. Hän ei vaan luota minuun, jolloin ei voi syntyä mtn. Sääli!
Luotko luottamusta olemisellasi?
Rattoisaa alkuiltaa kaivatulleni !
Kaikki ihmiset, jotka hokee kiitetään saa karvat pystyyn. Yleensä niillä on vaan päässä vikaa, eikä mitään oikeaa kiirettä, tai ainakaan hallinnan kykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Bänis kaivetu lämmin tilaa
T mies sivu
Ei sulla nyt niin lämpimät kädet ole.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset, jotka hokee kiitetään saa karvat pystyyn. Yleensä niillä on vaan päässä vikaa, eikä mitään oikeaa kiirettä, tai ainakaan hallinnan kykyjä.
KIIRETTÄÄN
Samaistuttavaa...