Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (48556)
Vierailija kirjoitti:
On helvetillinen ikävävä. Sä olit niitä harvoja jotka ei kuluttanu mua yhtään, ei edes silloin kun kiukuttelit.. :D
Hävettää omat kiukuttelut niin en voi edes suutahtaa tuosta, että oot vaan chillannut kun toisella on ollut ihan kiukku puserossa 😄
Vierailija kirjoitti:
Amnesia.
Kuha et mua unoha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis pari valittua sanaa. En haluis loukata, mutta tosiasioita on katsottava silmiin.
Kyllä sä tiedät etten ota itteeni. :)
Tässä tiedä yhtikäs mitään kuin intuition varoitukset. Sivusta
Sitä kannattaa joskus testaa, et antaako se vääriä varoituksia. Voi mennä paljon ohi muuten.
Ei se koskaan anna. Joka kerta on mennyt pieleen, jos on jättänyt huomiotta sen ensimmäisen varoituksen.
Jos olisin tiennyt, että viime kerta jäi viimeiseksi kerraksi, olisin antanut sulle mun numeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myö voitais männä vaikka mettään ison mäen päälle ja katella maisemia sieltä sekä hempeillä vähä.
Tämä kuulostaa täydelliseltä suunnitelmalta
Uskallat sie panna sen täytäntöönkii?
Vierailija kirjoitti:
Legionella 🤔
Purskahdin. 😆🐻🕺x
Vierailija kirjoitti:
Laita joskus wa, ni mennään vaikka kahville juttelee.
Mähän laitoin jo vuosia sitten. Etpä lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myö voitais männä vaikka mettään ison mäen päälle ja katella maisemia sieltä sekä hempeillä vähä.
Tämä kuulostaa täydelliseltä suunnitelmalta
Uskallat sie panna sen täytäntöönkii?
Riippuu mitä tarkoittaa iso mäki. Voi olla että hempeilyä ei tee mieli lopettaa jos alas kiipeäminen vaikuttaa pelottavalta 🥹
Mä en ole yli neljännesvuosisataan tuntenu mitään vastaavaa ja nyt todella toivon ettei tää kestä toista.. Täällä on liikaa esimerkkejä siitä et sitä voi jäädä todella pahasti jumiin. Ei siinä ihan makeita tuntunteita ollu ja on, mut...
Tänään mentäis yhessä hampurilaisille ja käsikkäin iltakävelylle. Laita rohkeasti viestiä, voi olla just sulle! En voi ite laittaa sulle viestiä, koska et ole vastannut mun viimeisimpään viestiin. Jos olet jo ehtinyt poistaa numeron niin laita hyvin selkeä tunniste niin että uskallan laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Olet ajatuksissani. Hyvää viikonloppua. 🤗🧡
Sinäkin mun ajatuksissani. Mukavaa viikonloppua! 🧡🤗
Eikun, luin, osan, mutta silti ei liittynyt.